وظائف Talent Development Partner في الإمارات
وظائف Talent Development Partner في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities Collaborate with area managers and WH managers to conduct regular training needs assessments for retail, office, and warehouse teams. Design and implement comprehensive learning programs tailored to the specific needs of each department. Develop training material المزيد...
Management reserves the right to add, modif y, change, or rescind the work assignments of different positions and to make reasonable accommodations so that qualified employees can perform the essential functions of the job. Work collaboratively with various departments to asses المزيد...
قم بتحديث قاعدة بيانات تنمية المواهب وإدارتها بانتظام، مما يضمن الدقة عن طريق إضافة إدخالات جديدة وإزالة المعلومات القديمة وعكس تغييرات بيانات الموظف على الفور. دعم نشر جهود التطوير الوظيفي في جميع أنحاء المنظمة من خلال تسهيل الدورات التدريبية للمديرين والمشرفين. تقييم وتوجيه الفرق في المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مسؤول تطوير المواهب للعمل مع مدير تطوير المواهب والزملاء لتقديم مبادرات تعليمية مؤثرة تتوافق مع احتياجات العمل. يشمل نطاق الوظيفة: التفاعل بانتظام مع جميع زملاء ميرال (بما في ذلك جولات المنتزهات والأحداث الخاصة)، مع التركيز بشكل خاص على مجموعات أصحاب المزيد...
Talent Development Manager
The applicant should know the overall quality standards. the standards required by the quality department. Responsible for developing administrative work Responsible for evaluating and auditing administrative structures Responsible for evaluating and auditing operational processe المزيد...
Responsibilities: Create a talent acquisition strategy. Interview candidates who are applying for a job. ess the needs of current employees. Adjust employee benefits according to observed needs. Conduct employee satisfaction surveys. Visit job fairs at schools or universities. المزيد...
Required Skills and Experience Bachelors Degree or equivalent experience 4+ years of full life cycle recruitment experience working directly with hiring leaders, building relationships, setting expectations and strategizing * Excellent communication, collaboration, influencing, and المزيد...
Responsibilities Independent is for all ambitious and people who want to advance in their careers and we are currently looking to hire an experienced Talent Acquisition Partner to join our TA team in our Head Office in Tecom Dubai. Some of the key responsibilities for this role: المزيد...
.Minimum qualifications: 10 years of experience in a business-to-business (B2B) sales, software vendor, or a consultancy role. 5 years of experience managing professional service engagements and working with re-promoters/partners on cloud projects. Preferred qualifications: المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيعمل شريك تكنولوجيا المعلومات مع وحدة أعمال واحدة أو أكثر لتحديد أولويات وقيادة تسليم عدد من المشاريع في نفس مجال القدرة التي تشكل برنامجًا واحدًا مثل الأصول. يتطلب الدور التأثير والتنسيق والتيسير. إدارة البرنامج الإجمالي، ومراقبة/الإبلاغ عن التقدم، وتحديد وتنفيذ المزيد...
Talent Acquisition Partner - Global Business Solutions - Dubai - Tiktok
Responsibilities About Us: TikTok is the leading destination for shortform mobile video. At TikTok our mission is to inspire creativity and bring joy. TikToks global headquarters are in Los Angeles and Singapore and its offices include New York London Dublin Paris Berlin Dubai Jakart المزيد...
Senior Talent Acquisition Partner - Mea - Johnson Controls International
What you will doAs a Senior Talent Acquisition Partner you will report directly to the Talent Acquisition Lead for Middle East Africa & Turkey and support them to deliver the recruitment strategy across the region. We are a forwardlooking team positioned to make a dramatic impact المزيد...
Senior Talent Acquisition Partner - Mea - Johnson Controls International
What you will doAs a Senior Talent Acquisition Partner you will report directly to the Talent Acquisition Lead for Middle East Africa & Turkey and support them to deliver the recruitment strategy across the region. We are a forwardlooking team positioned to make a dramatic impact المزيد...
قم ببناء شراكات موثوقة مع قادة الدولة والأعمال وقادة PXT الرئيسيين ومجموعات Affinity وشركاء المجتمع وفرق IXT المتخصصة لضمان تصميم وتنفيذ استراتيجية الدولة وخريطة الطريق. إنشاء إيقاع إعداد التقارير ونموذج أصحاب المصلحة المطلوب للمناقشة والمناقشة. تحديد مؤشرات الأداء الرئيسية من خلال تط المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يعد فريق Revolut People محوريًا في كيفية دعمنا لموظفينا وإدارة تجربة سلسة لهم كل يوم. من تدفقات التوجيه إلى تدريب وتطوير المديرين التنفيذيين، فإن هدفنا هو إنشاء شراكة مع فرقنا تركز على الأشخاص وتضيف قيمة. ببساطة، نأتي إلى العمل لخلق تجربة رائعة يحبها موظفونا والتي المزيد...
In This Role, You Will Deliver operational training to ensure business units meet regulatory and compliance requirements. Deliver a learning experience which meets Emirates Group standard as outlined by Learning Experience Standards. Manage trainee records and assessments in l المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities We are looking for a Freelance - Finance Policy Writer someone who can aline and able to collaborate the internationally recognized Standards, Require documented evidence of the standard the individual can write, which needs to be an intern المزيد...
Support Partner
Legalization and Employment Advises current employees on possible relocation options Coordinates communication between the employee and the agency Consults employees over documents and local labor laws Assists employees in obtaining documents necessary to get employmen المزيد...
المهام الأساسية: تقديم دورات تدريبية عالية الجودة وبناء علاقات جيدة بشكل مستمر مع العملاء تسجيل المهام على Salesforce CRM عند تلقي تذاكر طلبات التدريب تحقيق الأهداف والأهداف والأهداف والأهداف الشخصية والجماعية التي حددتها الشركة دعم فريق المبيعات وخدمة العملاء عند الحاجة تقييم معرفة المزيد...
Responsibilities: Create and implement financial policies to guarantee operational efficiency. Oversee the preparation and planning of budgets. Maintain records and receipts for all daily transactions. Ensure financial records are kept up-to-date with the latest transactions and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Talent Development Partner في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 654 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Manager Business Development, Manager Business Development, تنفيذي تطوير الأعمال, متخصص استقطاب المواهب, شريك أعمال الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, التعليم, التدريب والتعليم المهني. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل