وظائف Property Management Administrator في أبوظبي
وظائف Property Management Administrator في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
أخصائي أول في التراخيص وإدارة الملكية الفكرية
تطوير استراتيجيات مخصصة لتحقيق الربح لتحقيق القيمة الكاملة لمحفظة الملكية الفكرية الخاصة بنا. تنفيذ استراتيجيات تحقيق الربح من خلال: بناء مجموعة واسعة من العلاقات مع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين لإنشاء الشراكات. إجراء العناية الواجبة الشاملة لدعم المعاملات التكنولوجية التي ته المزيد...
Industry - Real Estate Job Description:- You will be responsible for sales and revenue generation for International Property Management. · Developing relationships with key decision-makers in target organizations for business development. · Interfacing with clients for suggesting المزيد...
Urgently required employees (experience in the field of real estate only) and not another field. A real estate company in Abu Dhabi is seeking (males + females) for those with experience in the field of real estate. 60% commission. If you are ready for a new challenge, join us. Requir المزيد...
Responsibilities: Achieve individual monthly targets as set by management Qualify leads and data management using the company CRM Complete all necessary documentation associated with selling property including preparation and execution of sales agreements and advertising materials المزيد...
Responsibilities: · Conduct calls, site visits, negotiations, closures, and recovery efforts as a property consultant. · Assess and qualify leads for assigned projects. · Escort clients during site visits, providing comprehensive property information. · Prepare clients for negotia المزيد...
Key Responsibilities: Property Management: o Oversee the daily operations of assigned properties, ensuring all properties are well-maintained and operating efficiently. o Manage tenant relationships, addressing inquiries, complaints, and requests promptly and professionally. o Coordi المزيد...
Property Consultant
Roles & Responsibilities - Prospect and generate leads through various channels, including networking, cold calling, and referrals. - Conduct property tours and showcase luxury residential and commercial properties to potential buyers and investors. - Maintain a database of propert المزيد...
ابحث بدقة عن أعمال جديدة من خلال متابعة العملاء المحتملين في خط الأنابيب الخاص بك لضمان نمو المبيعات الإشراف على عملية الإغلاق لتزويد العملاء بتجربة معاملات فعالة وسلسة متابعة متسقة لتنمية خط أنابيب المبيعات قم بالتشاور دائمًا من خلال تزويد عملائك بأفضل الخدمات والمشورة لتعزيز العلاقا المزيد...
Full job description Now Hiring: Property Consultant Responsibilities: Tailored real estate consultations for client needs. Provide investment advice based on market insights. Sed negotiation for successful deals. Requirements: Experience in real estate preferred. Strong commun المزيد...
Key Responsibilities Achieve individual monthly sales targets as set by management Full property sales process from instruction to transfer Qualify leads and data management using the company CRM Complete all necessary documentation associated with selling/leasing property including المزيد...
Duties & Responsibilities: - · Finding clients in need of consultancy services through cold-calling, advertising, and business presentations. · Contacting potential clients to offer them property consultancy services · Preparing and presenting business proposals to convince clients المزيد...
Key Responsibilities: Client Engagement: Build and maintain relationships with clients to understand their real estate needs and preferences. Property Sales: Assist clients in buying, selling, and leasing properties. Showcase properties and provide guidance on market trends. Market المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
إنشاء أنظمة الملفات وصيانتها. إنشاء وطباعة المراسلات المكتبية باستخدام الكمبيوتر. توزيع البريد وتوجيهه. طلب وتتبع مستلزمات ونماذج مكتب الموارد البشرية. الرد على المكالمات الهاتفية وتسجيل الرسائل. إنشاء ملف شخصي جديد للموظفين. مساعدة المرشحين الذين يأتون دون موعد مسبق في إجراءات التق المزيد...
Responsibilities: Manage office supplies inventory and place orders as necessary. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Answer and direct phone calls in a professional manner. Schedule appointments and meetings, and coordinate conference room booking المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يشرف المسؤول عن المشتريات عادةً على عمليات الشراء، ويدير الموردين، ويضمن حصول الشركة على السلع والخدمات الضرورية بأفضل الأسعار والجودة. تشمل المهارات الأساسية لمسؤول المشتريات ما يلي: 1. معرفة المشتريات فهم عملية المشتريات: معرفة الخطوات المتضمنة في الحصول على ال المزيد...
Responsibilities: Configure and maintain patching tools (primarily using Ivanti Security Control and secondarily using MECM/ManageEngine Patch Manager Plus) to ensure optimal performance and functionality. Design and implement patch management processes and workflows, adhering to indu المزيد...
Requirements Certifications Any 2 of the certifications from the following: Microsoft 365 (M365) Certified Enterprise Administrator Expert Certification Customer Data Platform Specialty Certification Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Associate Certification DevOps En المزيد...
Job Description Daily support for application. Maintain Daily, Weekly, Monthly preventive checks and performance. Keep up-to-date documentation. Following up with contractors for technical support, ongoing projects and issues. Coordinate different release activities with developers, a المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Property Management Administrator في أبوظبي - اكتشف 179 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مستشار الممتلكات, Spa Management, مسؤول قاعدة البيانات, مدير التطبيقات, مدير المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, التوظيف والتوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل