وظائف Presentation Skills في
وظائف Presentation Skills في
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Full job description required for medical center in Abu Dhabi a female radiographer with Doh licenses . we recommended if applicant also have a sonography skills . duty hours : 9hrs straight shift salary 6k-8k 1 day off in a week Job Type: Full-time Pay: AED6,000.00 - AED8,000.0 المزيد...
Organization- Grand Hyatt Dubai Summary You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers. The Commis Chef is responsible to prepare a consistent, high quality food product and ensure courteous, professional, efficient and flexible ser المزيد...
Full job description We are looking for ice cream scooper Actively draw the attention of passersby using playful and engaging techniques, Skillfully demonstrate the process of scooping and preparing ice cream to create a visually appealing "snowball effect", Use interaction skills to المزيد...
Audit Ociate With Experience In Big 4 Audit Firms
Job Qualification: University Degree - Accounting, Economics or related area of Study Fully qualified CA, ACCA, CPA 3 years experience in big 4 CA firm Excellent analytical and audit skills Knowledge of basic computer software packages Ability to work under tremendous pressure and me المزيد...
Global Oil Gas Senior Planning Amp Performance Management Pamppm Yst - Reports Amp Presentation
This role required candidate to permanently relocate at Dhahran Saudi Arabia. About the Company This company engages in the exploration production transportation and sale of crude oil and natural gas. It operates through the following segments: Upstream Downstream and Corporate. The المزيد...
What You Bring The ideal HR Reporting & Analytics Associate will bring a wealth of experience in HR data management or a related field. You will be fluent in both Arabic and English, with strong analytical and problem-solving skills. Proficiency in data management software and to المزيد...
Executive Bilingual Secretary With Tele-sales And Communication Skills
Perform secretarial duties such as answering phones, managing correspondence, scheduling appointments, and organizing meetings. Assist in administrative tasks including data entry, filing, and maintaining records. Handle incoming and outgoing communications via phone, email, and o المزيد...
مهارات فنية قوية مهارات جيدة في كتابة التقارير وعرضها؛ متواصل جيد مهارات قيادة المشروع قوية ومتطورة فهم المحركات التجارية والمالية الإنجاز والموجه نحو العمل. تركزت الحلول. العلاقات الجيدة ومهارات التعامل مع الآخرين؛ متعاون قوي القدرة على تكييف الأسلوب للعمل بفعالية عبر الحدود الجغرافي المزيد...
Global Oil Gas Senior Planning Amp Performance Management Pamppm Yst - Reports Amp Presentation
This role required candidate to permanently relocate at Dhahran Saudi Arabia. About the Company This company engages in the exploration production transportation and sale of crude oil and natural gas. It operates through the following segments: Upstream Downstream and Corporate. The المزيد...
Qualifications Previous experience in a safety related role Knowledge of health and safety standards, procedures, and legislation Ability to identify occupational health and safety hazards Excellent communication and presentation skills Organizational and problem-solving skil المزيد...
Waiter
High school certificate or diploma in hospitality management is plus food safety training is plus good communication skills With hotel or F&B experience Flexible Excellent presentation skills Job Type: Full-time Experience: server: 1 year (Preferred) Ability to Commute: Abu D المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Excellent communication and interpersonal skills to effectively engage and connect with diverse audiences. Strong presentation skills to deliver compelling messages and influence potential customers. Creative thinking and problem-solving abil المزيد...
تنفيذي تسويق-إدارة الأحداث
بكالوريوس في التسويق أو ما يعادلها المؤهل / الخبرة : 4 - 5 سنوات من الخبرة ذات الصلة مهارات تحليلية وتواصلية وعرضية قوية وإدارة الوقت ومهارات الإبداع قدرة قوية على التركيز على العملاء / السوق وأخذ زمام المبادرة وتجربة مع وسائل التواصل الاجتماعي فهم ممتاز لمفاهيم إدارة الأحداث وأفضل ال المزيد...
5 سنوات من الخبرة ذات الصلة في عمليات الدمج والاستحواذ والتقييم والخدمات المصرفية الاستثمارية و/أو الأسهم الخاصة. مهارات تحليلية قوية وحل المشكلات، إلى جانب إتقان متقدم لبرامج Excel وPowerPoint والنمذجة المالية. خبرة مباشرة في عمليات العناية الواجبة، والقدرة على العمل في بيئات متطلب المزيد...
درجة البكالوريوس في تخصص ذي صلة خبرة لا تقل عن 3 سنوات في وظيفة التعلم والتطوير مهارات ممتازة في التواصل والتفاعل الشخصي والعرض إظهار مهارات تيسير جيدة والقدرة على إشراك الموظفين حماسي وقيادي بالقدوة يزدهر في بيئة تعاونية ومتنوعة لاعب فريق داعم مبادرة ذاتية قوية ومنظم بشكل جيد المزيد...
Part Time Trainer - Mep Hvac Solid Works
Responsibilities: Provide hands-on training and workshops understanding and proficiency in CAD tools. Stay updated with industry trends and advancements in CAD technology to ensure relevance in teaching materials. Requirements: Bachelor’s degree in Mechanical field with Professional المزيد...
درجة البكالوريوس أو الماجستير في إدارة الأعمال أو الإستراتيجية أو الإدارة أو مجال ذي صلة. مواطن إماراتي مع دفتر العائلة أكثر من 8 سنوات من الخبرة المثبتة في إدارة الجودة والتميز في الأعمال وهندسة العمليات والابتكار. الكفاءة في البرامج والأدوات ذات الصلة لتحليل البيانات وإدارة العمليات المزيد...
Arabic Language Teacher
Full job description Must be based in Abu Dhabi. Facilitate classroom based sessions and online sessions. Helping professionals learn Arabic. Excellent presentation skills and subject matter expertise. Should be able to speak in both Arabic & English language. Conduct pre-post assessm المزيد...
درجة البكالوريوس في المصرفية الإسلامية أو ما يعادلها. مهارات أكاديمية قوية أو خبرة في الالتزام بالشريعة. شهادات CISSA و/أو CIPA (أو شهادات بديلة). - معرفة قوية بالمنتجات المصرفية والمصرفية الإسلامية. معرفة قوية بمعايير AAOIFI الشرعية. مهارات الاتصال والعرض ممتازة. خلفية قانونية معقولة المزيد...
سجل حافل من المشتريات المباشرة وغير المباشرة. أثبت نجاحه في إنشاء وتنفيذ وتنفيذ استراتيجيات مصادر المشتريات والفئة الشاملة. القدرة على بناء وإدارة علاقات قوية مع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين. مهارات إبداعية وعرضية ممتازة مع القدرة على نقل الأفكار المعقدة بطريقة واضحة ومقنع المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل