وظائف People Operations Manager في الإمارات
وظائف People Operations Manager في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Achieving business goals and revenue targets. Overseeing daily operations, managing budgets, and setting performance objectives. Recruiting, training, and supporting general managers as well as conducting regular performance appraisals. Developing and implement المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مدير عمليات متمرس عبر علاماتنا التجارية في شركة Independent Food Company. سيلعب مدير العمليات دورًا رئيسيًا في ضمان الأداء الفعال والناجح لجميع جوانب عملياتنا، من الإنتاج وإدارة سلسلة التوريد إلى خدمة العملاء ومراقبة الجودة. إدارة وتنسيق جميع جوانب ال المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تقديم المشورة الاستراتيجية والتشغيلية لعملائنا، مع التركيز على العمل قبل إبرام الصفقة. دعم العملاء عبر الكيانات الحكومية والمرافق عبر سلسلة القيمة في تطوير وتنفيذ استراتيجيتهم، بما في ذلك تحديد مسارات إزالة الكربون، ودعم برامج التحول في مجال الطاقة، والمساهمة في ا المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
تحديد وتقييم المشاريع ورئاسة القوى العاملة في قسم العمليات بما في ذلك المقاول من الباطن وتوزيع عبء العمل وفقًا لذلك. يعمل ويشارك في المناقشات الفنية، ويحضر الاجتماعات مع العملاء / المقاولين عند الحاجة وبناء على طلب الإدارة. مراجعة وإجراء اجتماعات التشغيل للهندسة والمواد والمشاريع. المزيد...
Description This is a fantastic opportunity to join a western company and leading provider of intelligent washroom solutions. The essential details of the position are outlined below. You will also be tasked with looking after production, supply chain and quality. Coordinate ac المزيد...
Operations Manager
Responsibilities: Managing, training, and providing overall guidance to the sales team of an assigned territory. Setting reasonable sales targets to be achieved by the sales team. Monitoring the performance of the sales team and motivating members to meet or exceed sales targets المزيد...
Job Description: Supervise daily operations and processes to guarantee efficiency and productivity. Formulate and execute operational policies, procedures, and standards. Monitor key performance indicators (KPIs) and introduce improvement initiatives as necessary. Oversee inventor المزيد...
To be considered for this role, the successful candidate should have over 8 years’ experience in a similar Operations Manager role and hold a Bachelor’s degree in Finance/ Business Administration. The ideal candidate must be someone from a Systematic/ Quant Hedge Fund background with المزيد...
Roles & Responsibilities 1. To oversee the fabrication processes and supervise employees. 2. Assigning duties, Ordering of materials and consumables 3. Make sure the minimum wastage of consumables and raw materials. 4. Mobilization request for direct and indirect manpower as per j المزيد...
-Develop and implement operational policies and procedures specific to automobile workshop operations -Oversee and optimize workshop processes to ensure efficiency and productivity -Manage and coordinate the team of technicians and workshop staff -Arrange auctions and manage the au المزيد...
Job Description:Oversee a diverse range of responsibilities within the medical transfers and logistics domain.Manage medical team documentation.Handle document management and monthly hotel cost management.Organize medical team meetings.Maintain relationships with airlines.Coordinate A المزيد...
Responsibilities: Collaborating with relevant parties to create a budget. Overseeing money handling, accounting, and bank processes. Employing strategies to ensure the company’s growth. Implementing plans to address stock losses and theft. Employing means to control compa المزيد...
تحليل وتقييم التحديات والقيود التي تواجه سلسلة التوريد الشاملة ومدير قسم الدعم باستمرار في تطوير وتنفيذ خطة للقضاء على تأثيرها أو تقليله. التركيز على اقتصاديات النقل وموازنة الحد الأدنى والحد الأقصى للحمولة وتحسين المخزون، باستخدام النماذج والأدوات التحليلية. تنظيم وإدارة وتتبع وموازن المزيد...
MAJOR RESPONSIBILITIES/DUTIES: Ensure all project installations and commissionings of our industrial refrigeration systems within the GCC are carried out in an appropriate costeffective way.Oversees the supervision of personnel including work allocation training problem resolution and المزيد...
Responsibility: Managing day-to-day operations. Optimizing operational processes and procedures for maximum efficiency while maintaining quality standards. Assisting with the implementation of new processes and procedures. Identifying ways to improve customer experiences. Order المزيد...
إدارة إطار الحوكمة المالية. تقديم الدعم الكافي والمهني فيما يتعلق بالإدارة المالية. تأكد من تحسين وتحديث جميع عمليات إدارة المريض بشكل مستمر. مجالات المسؤولية الرئيسية قيادة وإدارة الفريق بكفاءة وفعالية. مراقبة وإدارة الحوكمة المالية من خلال ضمان الامتثال المالي للعمليات والممارسات المزيد...
Operations Manager
Responsibilities: Collaborating with the marketing manager, internal teams, clients and partners on marketing strategy. Helping identify marketing trends and key opportunities for innovation. Learning and working with various types of software for digital marketing. Working clos المزيد...
Manage the exchange's clearinghouse, including overseeing the matching and settlement of trades, managing the clearinghouse's risk management framework, and ensuring that the clearinghouse complies with all applicable laws and regulations. Establish and monitor KPIs to track المزيد...
Responsibilities: Overseeing advertising department operations and staff members. Working with staff members, clients, or an ad agency to elish and meet project goals, budgets, and timelines. Developing advertising strategies to increase buyer interest in products or services. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال People Operations Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3776 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل