وظائف Ops Manager في الإمارات
وظائف Ops Manager في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تصميم وتنفيذ وإدارة خطوط أنابيب CI/CD المصممة خصيصًا لسير عمل التعلم الآلي. تأكد من إصدار نماذج التعلم الآلي بشكل صحيح ونشرها في بيئات الإنتاج أو التشغيل المرحلي أو الاختبار تلقائيًا. تعاون مع علماء البيانات ومهندسي البرمجيات لتحسين عملية الأتمتة للتدريب والتحقق من صحة ونشر نماذج التع المزيد...
Basic Qualifications BA/BS degree in Business, Economics, Computer Science or Mathematics Undergraduate degree in statistics, business, finance, engineering, or a related field. Advanced knowledge of Excel, SQL & RDBM Experience with spreadsheet modeling and database develo المزيد...
سيعتمد قياس نجاحك على توفير التكاليف، وتأثير MLOps على إيرادات الأعمال، وعدد المشاريع المكتملة بنجاح، والتحسينات التي تم إجراؤها على الحلول والعمليات الحالية، وصافي نقاط الترويج للعملاء (NPS). للتأهل للدور الذي يجب أن يكون لديك أكثر من 10 سنوات من الخبرة في إعداد وصيانة خطوط أنا المزيد...
The Role The Project Engineer will play a key role in planning executing and managing engineering projects ensuring the process completion according to schedule and quality requirements. They were reporting to the Project Manager / Ops. Manager the Project Engineer will provide techni المزيد...
Governance Manager
The job holder is expected to handle the below responsibilities: Assist the line Manager in preparing SOPs, policies and processes for the investment Banking arm of Emirates NBD Review any amendments prior to update of process / procedure from a Governance Standpoint and recomme المزيد...
Responsibilities:Support the branch in developing and implementing the technical solutions needed as well as providing operational support ensuring that any technical glitch can be quickly addressedSupport the branch in data migration and data integrationDesign technical solutions for المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الإشراف على الفريق وتقييمه بما في ذلك التوظيف والتدريب وخطط التطوير وجميع سياسات الإدارات. الحفاظ على وثائق الصحة والسلامة الإدارية والسياسات والإجراءات ومعايير الأداء لضمان تحديثها وتصحيحها واقتراح التغييرات حسب الاقتضاء. تنفيذ استراتيجيات للحفاظ على استبيان رض المزيد...
Team Leadership and Management:Oversee and motivate restaurant staff including waitstaff kitchen staff and frontofhouse employees.Conduct regular team meetings for communication feedback and fostering a positive work culture.Guest Experience:Ensure exceptional customer service maintai المزيد...
Senior Station Manager
Description AMZL Sr. Station Leaders are responsible for all budgetary, people development and operations objectives for an Amazon Logistics Delivery Station (DS). Additional responsibilities include managing and leading a team of Operations, Area and Shift Managers, coaching and me المزيد...
Job Scope: General Scope:Supervise and evaluate the team including recruitment training development plans and all departmental policies.Maintain departmental health & safety documents policies procedures and performances standards to ensure these are up to date correct and propose المزيد...
The opportunity EY is looking for Managers to join the Audit team to lead on complex audit engagements and support growth of the Audit business. Your Key Responsibilities As a Manager, you'll manage the delivery of audit engagements by defining the audit strategy in consulta المزيد...
Responsibilities Your Role: Working within a new office environment, you will help to execute a robust training program for new staff. Work closely with the Client Integration team and operations teams in the onboarding of a large, complex strategic client Work directly with key func المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Delegating responsibilities and supervising business operations Hiring, training, motivating and coaching employees as they provide attentive, efficient service to customers, assessing employee performance and providing helpful feedback and training opportunities. Resolving confli المزيد...
Construction Manager Project Manager
Role & responsibilities • Project manager is responsible for the direction, coordination, implementation, executive, control and completion of project, while remaining aligned with strategy, commitments and goals of the organization. Plan and implement projects and help define project المزيد...
Boutique Manager Store Manager
People Development / HR Networks, supports recruiting, hiring, developing and retaining high quality management and associates to fill store profile and succession planning Leads by example, trains, develops and provides ongoing feedback and coaching on product knowledge, selling s المزيد...
Boutique Manager Store Manager
People Development / HR Networks, supports recruiting, hiring, developing and retaining high quality management and associates to fill store profile and succession planning Leads by example, trains, develops and provides ongoing feedback and coaching on product knowledge, selling sk المزيد...
Operations Manager Sales Manager
Responsibilities: Provide inspired leadership for the organization. Make important policy, planning, and strategy decisions. Develop, implement, and review operational policies and procedures. Assist HR with recruiting when necessary. Help promote a company culture that encoura المزيد...
Guest Services Manager - Duty Manager
Responsibilities: Ensuring that the check-in and check-out process runs as smoothly as possible and that guests are escorted to the correct room. Responding to requests or complaints made by guests in a professional and polite manner in order to guarantee customer satisfaction. I المزيد...
Strategy And Operations Manager - Creative Product - Tiktok
Responsibilities TikTok is the leading destination for shortform mobile video. At TikTok our mission is to inspire creativity and bring joy. TikToks global headquarters are in Los Angeles and Singapore and its offices include New York London Dublin Paris Berlin Dubai Jakarta Seoul and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Ops Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5546 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل