وظائف Official Errands في Dubai,sharjah
وظائف Official Errands في Dubai,sharjah
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الإشراف على وتنسيق عمل الكهربائيين وغيرهم من العاملين الكهربائيين في موقع البناء أو المشروع. تخطيط وتنظيم تركيب وصيانة وإصلاح الأنظمة والمعدات الكهربائية. التأكد من الالتزام بقواعد وإجراءات السلامة في جميع الأعمال الكهربائية. فحص واختبار الأنظمة والمعدات الكهربائية لتحديد المشكلات وحل المزيد...
سيعمل مسؤول الاتصال بمحطة التسليم تحت إشراف محدود من المدير، وسيتم اتخاذ غالبية القرارات بشكل مستقل وستتطلب مستوى عالٍ من الدقة. مطلوب معرفة جيدة باللغة الإنجليزية. دور ومسؤولية التواصل مع العملاء مباشرة عبر الهاتف والبريد الإلكتروني حل النزاعات ووضع التوقعات المناسبة مع العملاء المزيد...
يسجل الرحلات الرسمية، الأميال اليومية، واستهلاك الوقود. - إعداد تقارير المصاريف لاستهلاك الوقود. الأولويات وإدارة عبء العمل من أجل الاستخدام الفعال للوقت والموارد. توزيع فواتير الحسابات مستحقة القبض، وجمع الشيكات/النقد من العملاء/الشركات عند الحاجة. الحفاظ على علاقات عمل جيدة مع الزمل المزيد...
Key Responsibilities: Office Maintenance: Ensure the cleanliness and tidiness of the office premises. Dusting, sweeping, and mopping designated areas as needed. Emptying and cleaning waste bins regularly. Errands and Deliveries: Run errands for the office, such as banking tasks المزيد...
Responsibilities Manage cleaning staff to ensure all residential areas are kept clean and organized. Run routine errands such as grocery shopping, and taking clothing to and from dry cleaners. Receive and greet guests and family members upon arrival. Collaborate with cooking staff to المزيد...
Key Responsibilities: Safely transport the CEO to and from various locations including office, meetings, and events. Ensure the vehicle is always clean, well-maintained, and serviced regularly. Plan routes and manage time effectively to ensure punctuality. Assist with loading and unl المزيد...
Must have food and beverage service experience in the hospitality industry. Serve meals and pour drinks for guests/ family members Run errands for guests when necessary Recommend and arrange amenities for guests Take care of guests' personal food and beverage needs. Remain المزيد...
مقدمي الرعاية
Via Medica International Healthcare -
رأس الخيمة
-
الامارات
يساعد المرضى في أنشطة الحياة اليومية، بما في ذلك الاستحمام، وارتداء الملابس، والعناية الشخصية، واستخدام المرحاض، والانتقال من وإلى الأنشطة والوجبات وفقًا لخطة الخدمة الفردية يتبع الإجراءات المناسبة في حالات الطوارئ ويستجيب بشكل سريع وإيجابي لطلبات المرضى للحصول على المساعدة توفير الرع المزيد...
Must have food and beverage service experience in the hospitality industry. Serve meals and pour drinks for guests/ family members. Run errands for guests when necessary. Recommend and arrange amenities for guests. Take care of guests' personal food and beverage needs. Rema المزيد...
يساعد المرضى في أنشطة الحياة اليومية، بما في ذلك الاستحمام، وارتداء الملابس، والعناية الشخصية، واستخدام المرحاض، والانتقال من وإلى الأنشطة والوجبات وفقًا لخطة الخدمة الفردية يتبع الإجراءات المناسبة في حالات الطوارئ ويستجيب بشكل سريع وإيجابي لطلبات المرضى للحصول على المساعدة توفير الرع المزيد...
Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common areas. Performing gen المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities • Cleaning and maintaining the office premises, including dusting, sweeping, mopping, and vacuuming. • Ensuring the cleanliness and tidiness of all office areas, including restrooms, pantry, and meeting rooms. • Assisting in setting up meetin المزيد...
Job Description: The Personal Assistant to the Director will be responsible for providing comprehensive support, including managing travel arrangements, scheduling appointments, handling correspondence, and performing various administrative tasks. This role requires impeccable organi المزيد...
Executive Assistantpersonal Assistant
Antal International -
الشارقة
-
الامارات
Screening telephone calls, taking messages and responding to queries. Arranging domestic and international flights, transportation, and accommodation for C-level executives. Managing C-level executives' personal and business diaries. Coordinating meetings, conference calls, a المزيد...
The job posting is outdated and position may be filled Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organ المزيد...
Head Of Juniorprep School
Carnegie Mellon University -
أبوظبي
-
الامارات
Responsible for providing clerical support to the office.Skills, Knowledges and Proficiencies Can work in a team. Duties and Responsibilities clean the office, and run errands. Requirements and Qualifications.12th Pass.Required a Office boy For Zero Error Education Requirements....... المزيد...
Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common areas. Performing gen المزيد...
Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common areas. Performing gen المزيد...
Performing household chores such as sweeping, doing dishes and children's laundry. Ensuring clean and tidy home environment all times. Feeding pets and watering plants effectively. Bottle-feeding infants and changing diapers when required. Entertaining infants, keeping them المزيد...
Responsibilities: Assists patients by providing personal services, such as, bathing, dressing and grooming. Maintains a safe, secure and healthy patient environment by ensuring room is clean and tidy. Supports in running errands where appropriate. Responsible for ensuring rooms المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل