وظائف Office Operations Coordinator في الإمارات
وظائف Office Operations Coordinator في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
DescriptionOntime Group is seeking a detailoriented and proactive Medical Homecare Operations Coordinator to join our expanding team. In this pivotal role you will be responsible for ensuring the smooth operation of our homecare services supporting both healthcare professionals and pa المزيد...
Job Purpose: The Facilities Operations Executive plays a key role in supporting the Asset and Property Management teams by ensuring efficient communication and service coordination with tenants owners and customers. This position is responsible for assisting with daily operational mat المزيد...
EGIS is currently seeking a Senior Authority Coordinator to be based in Dubai. The successful candidate will coordinate planning efforts affecting impacted stakeholders for all project plans including governance and communication with end users and stakeholders to maintain a consisten المزيد...
نحن نبحث عن وسطاء موهوبين وطموحين للانضمام إلى فريقنا المتنامي في أبوظبي. مع التوجهات الحالية في السوق، هذه هي الفرصة المثالية لبدء رحلة مهنية قد تغيّر حياتك في أحد أكثر أسواق العقارات ديناميكية. منصتنا توفّر دعمًا لا مثيل له للموظفين سواء كانوا من داخل الدولة أو من خارجها، من خلال المزيد...
Company:Oliver WymanDescription:We are looking to bring onboard a Human Capital Operations Coordinator to join our Dubai office! This is a 6 months maternity cover contract. Job OverviewThe HC Assistant will play a vital role in providing comprehensive administrative support to the IM المزيد...
Job Description Position title Subcontract Engineers Work Experience 510 years of job relevant experience Education B.Sc. Engineering Duties & Responsibilities Reviews subcontract documents identifies potential risks and becomes fully aware of all contractual requirements deli المزيد...
Administrative And Logistics Officer
We are seeking a proactive and detail-oriented Administrative and Logistics Officer to handle both administrative and logistics operations in our Dubai office. The ideal candidate will ensure smooth office management while coordinating logistics activities, including shipments, inven المزيد...
Training and Change Manager (Onsite Dubai 1Year Contract) We are seeking a highly skilled Training & Change Manager to join our onsite team in Dubai on a 1year contract. The ideal candidate will have a strong background in developing training content for Data Governance Change & Tran المزيد...
Job Title: Training Manager (Museum Educators) Zayed National Museums About BLR WORLD BLR WORLD is an awardwinning talent consultancy for the culture entertainment and events sectors enabling organisations to plan staff and operate unique permanent and temporary visitor experiences w المزيد...
Visitor Services Training And Excellence Manager Blr World
JOB DESCRIPTION Visitor Services Training and Excellence Manager Zayed National Museum About BLR WORLD BLR WORLD is an awardwinning talent consultancy for the culture entertainment and events sectors enabling organisations to plan staff and operate unique permanent and temporary visi المزيد...
Prepare professional proposals in both Arabic and English. Act as the primary liaison with the client s Point of Contact (POC) to confirm participant lists training location and any gate pass requirements.Schedule and coordinate training sessions ensuring trainer availability.Follow المزيد...
Operations:New joiner regular employee Building ID access card request.Handle administrative tasks such as scheduling meeting filing and correspondence.Maintain an orderly office environment.Assisting Head of Business Support any related administrative works.Ensuring file is updated المزيد...
Job Description: Office Manager & Operations Coordinator Position: Office Manager & Operations Coordinator Contract Duration: Two years Working Hours: Monday to Saturday 9:00 AM to 7:00 PM Location: Flexible within our office and remote systems (primarily phone and laptopbased coordin المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى شاغل الوظيفة مسؤولية التخطيط وتنسيق نظام جدولة غرفة العمليات بالاشتراك مع أطباء التخدير ومديري التمريض؛ والإشراف على الأداء العام لتنسيق الجدول اليومي. وصف المهام يعمل في جميع الأوقات على تعزيز ممارسات سلامة المرضى المثلى والفعالة لزملاء HealthHub الآخرين المزيد...
Key Responsibilities: Regional Training Strategy: Develop and drive regional training strategy aligning it with corporate goals brand standards and operational priorities. Design a comprehensive training framework that encompasses onboarding technical skills guest service المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Office Operations Coordinator في الإمارات - دبي, أبوظبي, رأس الخيمة - اكتشف 15 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق العمليات, موظف استقبال عقاري, مهندس عقود من الباطن, مدير التدريب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل تصنيع مكونات الطيران والفضاء, شركات الطيران والطيران. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل