وظائف Lead It Technical Call Center Support في الإمارات
وظائف Lead It Technical Call Center Support في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
GCS Technology is a leading provider of technology solutions committed to delivering exceptional IT services to our clients. We are seeking a skilled IT Technical Engineer to join our team and support our growing client base.The IT Technical Engineer will be responsible for providing المزيد...
Currently hiring for an experienced CNA to fill a contract opening in the Pottstown, PA area. Interested candidates should have a current BLS certification through the American Heart ociation.Certified Nursing istant (CNA) Job Duties:Administer nursing care to ill, injured, or disable المزيد...
It Technical Support Team Leader
Role Purpose: Lead and manage a team of technical support experts, including L2 Support engineers, IT Workshops Engineers, Printing Team Engineers, and Project staff, ensuring the streamlined operation of ADIB's IT support services for ADIB and its subsidiaries. Spearhead daily techni المزيد...
The Call Center Agent is responsible for handling inbound and outbound calls providing customer service and resolving issues or inquiries. This role involves maintaining a positive company image answering questions about products or services and ensuring customer satisfaction. The ide المزيد...
Job Title: Call Center RepresentativeJob Summary: We are seeking a dedicated and customeroriented Call Center Representative to handle inbound and/or outbound calls resolve customer inquiries and provide exceptional service. The role requires excellent communication skills problemsolv المزيد...
توفير برامج خدمات الدعم L2 لموظفي المؤسسة الدعم الفني لأنظمة ERP-Dynamics 365 FO وCRM وPOS الخبرة في تطوير التقارير في نظام ERP D365 وتطوير تقارير BI وPower Platform وتصدير البيانات واستيرادها يتقن تطبيقات الهاتف المحمول وتطبيقات الويب الخبرة الفنية في سير عمل .NET وADO.Net وX المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن فرد يتمتع بحافز كبير وموهبة عالية للانضمام إلى فريقنا كمسؤول تنفيذي لمركز الاتصال. بصفتك مسؤول تنفيذي لمركز الاتصال، ستلعب دورًا حاسمًا في تقديم خدمة ودعم استثنائيين لعملائنا. ستكون مسؤولاً عن التعامل مع المكالمات الواردة والصادرة، والرد على استفسارات المزيد...
Call Center Agent
Blue Jay Dental Seeks Registered Dental Hygienist Xenia, OHJob ResponsibilitiesAssess dental condition and needs of patient using patient screening procedures, including medical history review, dental charting, and perio chartingDeliver direct patient care using established dental hyg المزيد...
Here is some of what you will do: Answer all incoming calls and perform appropriate functions as needed; verify and update call center documents. Provide excellent customer service to all internal and external customers and a willingness to ensure that all communication and int المزيد...
Call Center Agent
Job Responsibilities: Assist customers with questions and resolve issues related to products or services. Provide comprehensive support from inquiry to resolution, ensuring customer satisfaction. Gather customer information through phone calls, interviews, and verification processes. المزيد...
وكيل مركز الاتصال
يستجيب للمكالمات الواردة من المرضى أو مكاتب طب الأسنان أو أصحاب المصلحة الآخرين وفقًا للمعايير. - التنسيق مع طاقم طب الأسنان من خلال جدولة وإعادة جدولة مواعيد المرضى بكفاءة باستخدام نظام إدارة المواعيد في عيادة طب الأسنان، لتحديد خانات المواعيد المتاحة ومطابقتها مع تفضيلات المرضى. تذك المزيد...
1. التعامل بكفاءة ولطف مع المكالمات الهاتفية، وتوفير المعلومات / التوجيهات اللازمة للمتصل وتحويل المكالمة إلى الشخص المعني، وأخذ رسائل دقيقة ومقروءة عند الاقتضاء. 2. قم بتسجيل جميع المكالمات الواردة وتأكد من تنفيذ أي طلبات لمعاودة الاتصال ضمن الجدول الزمني لاتفاقية مستوى الخدمة. 3. يج المزيد...
Bachelor's degree or equivalent experience Experience in customer service, call center, or a related field Excellent interpersonal skills, including active listening, empathy, and conflict resolution Fluent in written and spoken English and Arabic Proficiency in Microsoft Office a المزيد...
Responsibilities: Memorizing the prices and features of each offer. Confirming customers' language preferences as you assist them. Addressing queries, complaints, and recommendations furnished by customers. Redirecting customers to the pertinent department, if needed. Defer المزيد...
Call Center Agent
Responsibilities: Hiring, training, coaching, and leading call center representatives as they provide support for customers. Answering representative’s questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fie المزيد...
We are URGENTLY looking for an Hindi/Urdu & English speaker for a Call Center position with the following qualifications: - Can communicate in both English & Hindi/Urdu languages. - With customer service work experience - Willing to work in shifts - Can join immediately! • *Job Types المزيد...
اللغة: إتقان اللغتين العربية والإنجليزية (تحدثًا وكتابة). مهارات التواصل: مهارات تواصل شفهية ممتازة، مع القدرة على إشراك العملاء والتعامل مع الاعتراضات باحترافية. خبرة المبيعات: يفضل الخبرة السابقة في المبيعات أو التسويق عبر الهاتف. المهارات الشخصية: القدرة على بناء علاقات سريعة مع المزيد...
يجيب العملاء من خلال أي من قنوات الاتصال مثل (المكالمات والدردشة ورسائل البريد الإلكتروني) وفقًا لإرشادات القسم والعمل على توفير الاستجابة والخدمة المتميزة. -مسؤول عن التواصل مع المتصل لفهم طبيعة المشكلة. توجيه استفسارات العملاء وطلباتهم وقضايا الدعم على الفور إلى الوحدات المعنية لاتخ المزيد...
Call Center Agent
Answering or making calls to clients to learn about and address their needs, complaints, or other issues with products or services. Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued. Engaging in act المزيد...
Provide friendly, quality client care to the patients. Provides daily direction and communication to Patient Care staff so that customer service calls are answered in a timely, efficient and knowledgeable manner. Provides continual evaluation of processes and procedures. Responsib المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Lead It Technical Call Center Support في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1066 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, مدير مشروع تقني, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, وكيل مركز الاتصال, مدير مشاريع تكنولوجيا المعلومات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, الخدمات المالية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل