وظائف مدير عمليات تكنولوجيا المعلومات في الإمارات
وظائف مدير عمليات تكنولوجيا المعلومات في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات الأدوار والمسؤوليات القيادة التشغيلية الإشراف على العمليات اليومية لدعم المستخدم النهائي وإدارة التطبيقات وخدمات البنية الأساسية لضمان الأداء العالي وتوافر الخدمة. تطوير الاستراتيجية تطوير وتنفيذ استراتيجيات تشغيلية لتكنولوجيا المعلومات تتوافق مع الأهداف التجا المزيد...
About the job Job Title: Director, IT Operations Job Description Your Journey at Concentrix + Webhelp Starts Here: At Concentrix + Webhelp, our mission is to be the greatest customer engagement services company in the world, rich in diversity and talent. We believe in doing right المزيد...
What you’ll be doing: Administering core tools and caring for company devices; with a focus on security and zero-touch deployments, largely on Mac devices. Providing technical support to your colleagues on internal IT issues; i.e. Identity and Access Management, tooling a المزيد...
Under general supervision, performs a variety of cleaning and custodial duties including daily cleaning and supplying of bathrooms, offices and other assigned areas in accordance with standard Uses cleaning devices such as wet mops, wringers, duster, vacuum cleaner and other necessar المزيد...
Some local and International travel required. Responsibilities . Collaborates with technical/business teams to assess requirements, design a technical architecture roadmap that is aligned with the enterprise architecture and strategic business requirements to maximize business المزيد...
About the job Essential Functions/Core Responsibilities Coordinate as smart hands with different portfolio and engineering workgroups Provide telephony support in performing installation and troubleshooting on telephone sets, and voice mailboxes Perform hardware and software upg المزيد...
معالجة مشكلات العملاء وحلها لتقديم خدمة متفوقة لعملائنا الداخليين والخارجيين. التأكد من أن الخدمة المقدمة تتوافق مع الأهداف النوعية أو الكمية المحددة ومؤشرات الأداء الرئيسية للمهمة. تحليل الحوادث المبلغ عنها وتقديم الحلول للمستخدمين لتمكينهم من استئناف عملهم بأقل قدر من الانقطاع وفقًا المزيد...
تحديد وتقييم المشاريع ورئاسة القوى العاملة في قسم العمليات بما في ذلك المقاول من الباطن وتوزيع عبء العمل وفقًا لذلك. يعمل ويشارك في المناقشات الفنية، ويحضر الاجتماعات مع العملاء / المقاولين عند الحاجة وبناء على طلب الإدارة. مراجعة وإجراء اجتماعات التشغيل للهندسة والمواد والمشاريع. المزيد...
Description This is a fantastic opportunity to join a western company and leading provider of intelligent washroom solutions. The essential details of the position are outlined below. You will also be tasked with looking after production, supply chain and quality. Coordinate ac المزيد...
Operations Manager
Responsibilities: Managing, training, and providing overall guidance to the sales team of an assigned territory. Setting reasonable sales targets to be achieved by the sales team. Monitoring the performance of the sales team and motivating members to meet or exceed sales targets المزيد...
Job Description: Supervise daily operations and processes to guarantee efficiency and productivity. Formulate and execute operational policies, procedures, and standards. Monitor key performance indicators (KPIs) and introduce improvement initiatives as necessary. Oversee inventor المزيد...
العمل بالتعاون مع المدير العام لإدارة القضايا الرئيسية المتعلقة بالممتلكات بشكل نشط (بما في ذلك المشاريع الرأسمالية؛ خدمة العملاء؛ التجديد) المساعدة في تطوير ميزانيات الفندق ذات المغزى والقابلة للتحقيق وغيرها من الأهداف الاستراتيجية للفندق على المدى القصير والطويل توفير قيادة فعالة المزيد...
Operations Manager
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and wo المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
MAJOR RESPONSIBILITIES/DUTIES: Ensure all project installations and commissionings of our industrial refrigeration systems within the GCC are carried out in an appropriate costeffective way.Oversees the supervision of personnel including work allocation training problem resolution and المزيد...
Responsibility: Managing day-to-day operations. Optimizing operational processes and procedures for maximum efficiency while maintaining quality standards. Assisting with the implementation of new processes and procedures. Identifying ways to improve customer experiences. Order المزيد...
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and w المزيد...
Roles & Responsibilities 1. To oversee the fabrication processes and supervise employees. 2. Assigning duties, Ordering of materials and consumables 3. Make sure the minimum wastage of consumables and raw materials. 4. Mobilization request for direct and indirect manpower as per j المزيد...
-Develop and implement operational policies and procedures specific to automobile workshop operations -Oversee and optimize workshop processes to ensure efficiency and productivity -Manage and coordinate the team of technicians and workshop staff -Arrange auctions and manage the au المزيد...
Job Description:Oversee a diverse range of responsibilities within the medical transfers and logistics domain.Manage medical team documentation.Handle document management and monthly hotel cost management.Organize medical team meetings.Maintain relationships with airlines.Coordinate A المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير عمليات تكنولوجيا المعلومات في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 13177 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, مدير التسويق, مدير المشروع, مدير تطوير الأعمال, مدير الشؤون المالية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, التجزئة, المحاسبة, التخزين, الهندسة المدنية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل