وظائف Facilities Assistant Manager في أبوظبي
وظائف Facilities Assistant Manager في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Key Accountabilities: • Coordinate all building maintenance issues ensuring that safety and security systems are in place and maintained and water, sanitization and electrical systems are safe and meet relevant Ministry regulations • Assess the current condition of electrical, air con المزيد...
the Role Bachelor s Degree in relevant field from an accredited institution Minimum of 2 years experience in facilities role. Skills The ability to develop good personal relationships within a team An effective and experienced communicator (written and verbal) to a variety of audience المزيد...
الأدوار والمسؤوليات هل أنت ملتزم ومتحمس لصناعة الأغذية والمشروبات؟ هل تعتبر نفسك عاملاً مجتهدًا وتستمتع ببيئة عمليات خارجية فاخرة؟ هل أنت فرد مدفوع بالجودة وحافز يعرف ما يلزم للبقاء في صدارة المنافسة؟ بصفتك مديرًا مساعدًا في Seascapes، ستساعد مدير المطعم في تحقيق الأهداف المعلنة في المزيد...
Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices.
Assistant Manager Sales
A construction company required energetic Assistant Manager Sales Ability to Commute: - Abu Dhabi (required) Ability to Relocate: - Abu Dhabi: Relocate before starting work (required)
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مساعد مدير التسويق - الأغذية والمشروبات، ستساعد مدير التسويق - الأغذية والمشروبات في إدارة جميع أنشطة التسويق المتعلقة بالأغذية والمشروبات وغيرها من مشاريع المنتجعات حسب الحاجة. ستعمل مع فريق عمليات الأغذية والمشروبات عن كثب لتقديم الدعم التسويقي مع الحفاظ ع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات درجة أو دبلوم في الهندسة الميكانيكية/الكهربائية/الميكانيكية/المدنية مع خبرة ومعرفة واسعة في إدارة المرافق أو دورات ذات صلة. خبرة لا تقل عن 10 سنوات في الموقع لتثبيت وتشغيل أو الإشراف كمهندس تدفئة وتكييف وتبريد، أو مهندس كهرباء، أو مهندس مدني. خبرة لا تقل عن 5 سن المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يلعب مساعد المدير - المشتريات دورًا رئيسيًا في إدارة أنشطة التوريد وتطوير خطط الفئات وضمان توافق المشتريات مع احتياجات العمل. تحت إشراف مدير المشتريات، يتعامل هذا الدور بشكل مستقل مع العطاءات، ويدعم تطوير استراتيجيات التوريد، ويقود مبادرات المشتريات لتحقيق وفورات المزيد...
Assistant Manager Housekeeping
Responsibilities: Supervision and Leadership: Supervise and provide leadership to the housekeeping team, including assigning tasks, monitoring performance, and providing training and development opportunities as needed. Quality Assurance: Ensure cleanliness, orderliness, and hygiene المزيد...
Reviewing tax returns and computations and ensuring the efficient and risk managed delivery of corporation tax compliance services Provisioning of tax disclosures and/or tax audit of disclosures liaising closely with the audit team Good understanding on OECD BEPS inclusive framework المزيد...
Assistant Manager - Integrations Separations
Qualification and prior experience: Bachelor's degree and/or CA, CPA, ACCA qualified. Minimum 4 years of relevant experience. Experience in end-to-end lifecycle of integrations and separations: Assessments, Detailed planning Day1/100 and Implementation. Experience in integrations/ المزيد...
Roles & Responsibilities � Exciting Opportunity Alert! � We are thrilled to announce that Dhruva Consultants is expanding its team! � Are you passionate about Tax Consulting? Do you thrive in a dynamic and collaborative work environment? We're looking for a talented Assistant Man المزيد...
Roles & Responsibilities POSITION SUMMARY Start Your Journey With Us From the very first opening of the St. Regis New York, St. Regis has stood as a symbol of uncompromising elegance and bespoke service. As the original house of luxury, St. Regis continues to redefine modern luxury t المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مساعد مدير إدارة سلسلة التوريد، ستساعد مدير إدارة سلسلة التوريد في التخطيط وتنظيم وإدارة الأنظمة والعمليات داخل فريق سلسلة التوريد لتقديم خدمة فعّالة ومهنية لجميع أصحاب المصلحة. ستتعامل بشكل استباقي مع المهام، وتبحث عن فرص للتحسين المستمر والابتكار وفهم قوي المزيد...
الأدوار والمسؤوليات لضمان سير العمل بسلاسة وكفاءة في قسم الأغذية والمشروبات فيما يتعلق بالعملية الأساسية للشركة؛ وبالتالي التأثير بشكل مباشر على تقديم التجربة. يدير هذا المنصب عمليات المنافذ المخصصة من خلال الإشراف على أداء قائد الفريق، ونشر الجداول الزمنية التي تعكس احتياجات العمل، المزيد...
Assistant Manager - Internal Audit Quality Advisory
Roles & Responsibilities Job Description To perform individual internal audit engagements, as part of the total internal audit plan in order to contribute to providing reasonable assurance that Masdar s internal controls achieve objectives and promote efficiency, effectiveness and re المزيد...
Roles & Responsibilities Focusing on business development, opening new gates and market information/intelligence for complete product line and new business-like line pipes, coated pipes & bends. 2. Utilizing strong skills in communication and negotiations to build mutually beneficia المزيد...
Food Beverage Assistant Manager - The Abu Dhabi Edition
Designing delicious and attractive menus and continuously making improvements. Forecasting, planning, sourcing, and ordering food supplies for the kitchen, as well as beverages to stock the bar and fridges. Building positive relationships with food and beverage vendors.
Abercrombie Fitch Co Assistant Manager Abu Dhabi Emirati National
Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices.
Facilities Manager - Hard Services
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Facilities Assistant Manager في أبوظبي - اكتشف 1126 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير مشروع, مساعد إداري, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات الإعلان, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل