وظائف Executive Account Public Sector في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Executive Account Public Sector في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ
exclusion unfavorite
دوام كامل

DescriptionApt Resources is looking for skilled Python Backend Engineers to build scalable secure backend services supporting government digital transformation projects.Key Responsibilities: Develop scalable backend services using Python or . Design and consume RESTful APIs impleme المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 30 May | دوام كامل | التقديم السريع

DescriptionApt Resourcesis seeking an experiencedMachine Learning Engineerfor aclient in Abu Dhabis Government & Public Sector. In this role you will design and deploy cutting-edge AI/ML solutions using Large Language Models (LLMs) like GPT Llama and BERT to drive innovation in pu المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 30 May | دوام كامل | التقديم السريع

Private House Driver

Confidential - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 5 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 2300 - 2500

we are looking to hire private house driver in Abu Dhabi to work with UAE famili. prefered to be indian national with valid driving license in UAE and the offer is to provide him monthly salary flight ticket food and accomodation and sponsor visa he must be well communicated read an المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 28 May | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Executive Account Public Sector في أبوظبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Executive Account Public Sector على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.