وظائف Employee Experience Manager في الإمارات
وظائف Employee Experience Manager في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Graduate Trainee - Hr Employee Experience Yst - Emirates Nbd
UAE NATIONAL ONLY Job Purpose: The candidate will manage assigned HR IT & NonIT initiatives and related change management withEffective timely implementation of initiatives to improve processes and reduce operational costCollaboration with various units during implementation of in المزيد...
UAE NATIONAL ONLY Job Purpose: The candidate will manage assigned HR IT & NonIT initiatives and related change management withEffective timely implementation of initiatives to improve processes and reduce operational costCollaboration with various units during implementation of in المزيد...
Responsibilities: Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and sales goals are met. Handling customer complaints or concerns quickly and professionally to maintain go المزيد...
قم بقيادة الاتصالات العالمية عبر قادة الأسواق الناشئة الرئيسيين ومالكي البرامج لتحديد أوجه التآزر وإنشاء مشاركة أفضل الممارسات إنشاء آليات للتنسيق مع مجموعة كبيرة من أصحاب المصلحة المحليين لدفع المشروع المؤثر إلى الاكتمال تحديد وتحليل البيانات على أساس متكرر لعزل المشكلات، ودفع التح المزيد...
Company Description: Our client is the premier mobile personal training company in the UAE known for transforming lives through their unique approach to fitness nutrition and accountability. Our clients team of 55 professional coaches has helped over 1000 clients achieve physical emot المزيد...
Chanel is a world leader in creating, manufacturing and distributing luxury products, including Ready-to-Wear, Accessories, Fragrances, Makeup, Skincare, Jewellery, and Watches. Founded by Gabrielle Chanel in 1910, the House remains dedicated to quality craftsmanship and offering high المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. التميز في خدمة العملاء الوصف: يجب أن يتمتع مدير خدمة العملاء بفهم عميق لمبادئ خدمة العملاء والقدرة على تقديم خدمة استثنائية للضيوف وحل الشكاوى وضمان الرضا. لماذا هذا مهم: يدور الدور حول الحفاظ على توقعات الضيوف وتجاوزها، وخلق عملاء مخلصين، ودفع المراجعات الإيجا المزيد...
Customer Experience Manager
Risk Management: Detect early signals of risks address them, and provide path to escalation Cross-Functional Coordination: Coordinate cross-functional processes that help meet complete resolution and satisfaction of customers: Relay customer feedback to the Product team and Bus المزيد...
Customer Experience Manager-restaurant
Roles & Responsibilities Build and maintain corporate relationships to position our brands favorably in the UAE market and other markets where GCS is present. Collaborate with marketing teams to develop and implement campaigns and promotions that enhance the customer experience. Driv المزيد...
Employee Communications Manager
Digital Platform Management: Oversee and manage the overall running and continuous improvement of all internal digital communication platforms, including Viva Engage and the Intranet Ensure platforms are user-friendly, up-to-date, and effectively utilized for maximum employee en المزيد...
Responsibilities: Following up on leads and winning new clients. Developing and implementing strategic plans to manage and grow accounts. Retaining clients and building strong, trusting relationships. Understanding client needs and identifying new business opportunities within y المزيد...
Leverage your expertise in employee relations to investigate complex employee relations issues, working with appropriate internal and external parties, including efficiently summarizing findings and making disciplinary recommendations. Coach, counsel, and advise management and staf المزيد...
Job Purpose: At Emirates we believe in connecting the world to and through our global hub in Dubai; and in constantly innovating to ensure our customers Fly BetterThe Employee Relations Manager will be responsible for the delivery of efficient employee relation operations and support المزيد...
التعامل مع قضايا علاقات الموظفين، بما في ذلك التحقيقات التأديبية والتظلمات، بالتعاون مع شريك أعمال الموارد البشرية الأول. ضمان حل عادل ومتسق لقضايا الموظفين، وتعزيز بيئة العمل الإيجابية. مشروع سياسات الموارد البشرية والتحديثات كما هو مطلوب، وضمان أنها تتماشى مع أهداف الشركة والالت المزيد...
Key areas of responsibility Facilitate the development of employee-facing content—including video and audio concepts, news stories, emails, presentations, digital and print messaging, and more—to drive alignment with our strategy, improve productivity, and nurture ou المزيد...
Why join us? Our organization has consistently been ranked as one of the Best Places to Work according to ! Fast Company just rated us as one of the Most Innovative Companies in 2022! Job Details Job Details We are a leading company in the construction industry, seeking a dynam المزيد...
1. استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. 2. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. المزيد...
Team Manager Customer Experience
Responsibilities: Meeting with the management team to define EHS goals and objectives. Training employees on health and safety policies and best practices. Conducting inspections and identifying hazards and EHS violations. Providing solutions and intervention strategies for hygi المزيد...
مدير التحسين المستمر لتجربة العملاء
استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. استخد المزيد...
1. المساهمة في صياغة وتطوير السياسات المتعلقة بسلوك الموظفين وأدائهم بما يتماشى مع قوانين الموارد البشرية لحكومة دبي، وضمان توافقها مع أفضل الممارسات. 2. رفع مستوى الوعي بأهمية التقيد بقوانين وسياسات الموارد البشرية من خلال البرامج والأنشطة التوعوية الخاصة بالامتثال الوظيفي ف المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Employee Experience Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3647 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل