وظائف Employee Assistance Program Specialist في الإمارات
وظائف Employee Assistance Program Specialist في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
التعامل مع قضايا علاقات الموظفين، بما في ذلك التحقيقات التأديبية والتظلمات، بالتعاون مع شريك أعمال الموارد البشرية الأول. ضمان حل عادل ومتسق لقضايا الموظفين، وتعزيز بيئة العمل الإيجابية. مشروع سياسات الموارد البشرية والتحديثات كما هو مطلوب، وضمان أنها تتماشى مع أهداف الشركة والالت المزيد...
Key areas of responsibility Facilitate the development of employee-facing content—including video and audio concepts, news stories, emails, presentations, digital and print messaging, and more—to drive alignment with our strategy, improve productivity, and nurture ou المزيد...
Why join us? Our organization has consistently been ranked as one of the Best Places to Work according to ! Fast Company just rated us as one of the Most Innovative Companies in 2022! Job Details Job Details We are a leading company in the construction industry, seeking a dynam المزيد...
الأدوار والمسؤوليات ملخص الوظائف: يركز مسؤول العلاقات مع الموظفين على تعزيز العلاقات الإيجابية بين إدارة الجامعة وموظفيها، وضمان الامتثال لقوانين وأنظمة العمل ذات الصلة، ومعالجة أي قضايا أو مخاوف تتعلق بالموظفين. إدارة شؤون الموظفين والتعامل مع قضايا الموظفين والصراعات التي قد تحدث المزيد...
Facilities Assistance
Provide a Quarterly facility assessment report covering the entire college. . Supervising the service providers daily activities, attendees, performance, response time, etc... . Prepare a weekly report for the service providers’ performance, quality of work & problems. . المزيد...
Hr Employee Relations Specialist
A little taste of your day-to-day: Every day is different, but you’ll mostly be: Create and cultivate Colleague Engagement initiatives such as Winning Ways Recognition, Town Hall Meeting, Annual Colleague Party, Sports Events, Gatherings, Wellness programs, as well as upd المزيد...
Job Description Bachelor’s degree in computer science, Software Engineering, Information Technology, or a related field. Proven experience in programming and software development. Strong programming and coding skills in various languages. Proven experience in programming and softw المزيد...
Perform general clerical duties including answering phones taking messages and handling correspondence. Manage office supplies and inventory placing orders as needed. Assist with scheduling meetings appointments and events. Maintain organized filing systems both physical and digital. المزيد...
Leverage your expertise in employee relations to investigate complex employee relations issues, working with appropriate internal and external parties, including efficiently summarizing findings and making disciplinary recommendations. Coach, counsel, and advise management and staf المزيد...
The Role As the Finance Manager your goal is to manage and have full responsibility and be accountable for the overall functions of the Finance Department for MENA Assistance (the Company) and its affiliates as well as handling any financial representation as advised by the Managing D المزيد...
Employee Communications Manager
Digital Platform Management: Oversee and manage the overall running and continuous improvement of all internal digital communication platforms, including Viva Engage and the Intranet Ensure platforms are user-friendly, up-to-date, and effectively utilized for maximum employee en المزيد...
1. المساهمة في صياغة وتطوير السياسات المتعلقة بسلوك الموظفين وأدائهم بما يتماشى مع قوانين الموارد البشرية لحكومة دبي، وضمان توافقها مع أفضل الممارسات. 2. رفع مستوى الوعي بأهمية التقيد بقوانين وسياسات الموارد البشرية من خلال البرامج والأنشطة التوعوية الخاصة بالامتثال الوظيفي ف المزيد...
You Will Thrive In This Role If You have 8-10 years of experience working as an Employee Relations Partner with an ability to foster positive relationships between employees and an organization resulting in evidence of favorable outcomes You have specific experience working w المزيد...
1. المُشاركة في عملية وضع الاستراتيجية العامة والأهداف الرئيسية لقطاع الموارد البشرية والعمل على تحقيقها من خلال وضع الأهداف والسياسات والمبادرات والخطط التشغيلية لقسم علاقات الموظفين ومتابعة تطبيقها. 2. وضع وتنفيذ الإجراءات والممارسات لجميع العمليات بالقسم وضمان اتباعها وقيا المزيد...
Main Duties/Description: 1. To prepare and cook food according to standard procedures, recipe cards, photographs and given instructions. 2. To help the Chef de Partie/Demi Chef de Partie/Commis I to elish standard recipes and ensure the compliance with them. 3. Constantly inspect tast المزيد...
خبرة: مهارات عالية في معرفة منتجات وخدمات السيارات، وفهم مصنعي المعدات الأصلية، وتصنيع المعدات الأصلية بعد تصنيع المعدات الأصلية، ونموذج أعمال الموزع / الوكيل يجب أن يكون من صناعة السيارات - يفضل الخلفية الهندسية والتجارية مع خبرة 5-10 سنوات كحد أقصى منفتحة ومرنة للثقافة العالمية يجب المزيد...
Responsibilities: Discussing potential projects and their parameters with clients, executives, and software developers. Planning out the blueprints for software projects, including defining the scope, allocating resources, setting deadlines, laying out communication strategies, an المزيد...
Why join us? Employee-ranked Top Place to Work Competitive pay and benefits Opportunities for professional growth! Job Details Responsibilities Meet with existing and potential beneficiaries, review the organizations and programs to determine alignment with the fou المزيد...
Responsibilities Organizing programs and activities in accordance with the mission and goals of the organization. Developing new programs to support the strategic direction of the organization. Creating and managing long-term goals. Developing a budget and operating plan for the المزيد...
Hr Employee Relations Administrator
A little taste of your day-to-day: Every day is different, but you’ll mostly be: Create and cultivate Colleague Engagement initiatives such as Winning Ways Recognition, Town Hall Meeting, Annual Colleague Party, Sports Events, Gatherings, Wellness programs, as well as upd المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Employee Assistance Program Specialist في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1176 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل أخصائي وسائل التواصل الاجتماعي, أخصائي المشتريات, متخصص التسويق الرقمي, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, متخصص استقطاب المواهب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الضيافة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل