وظائف Customer Support Services في دبي
وظائف Customer Support Services في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Serve as the first point of contact for customers, providing timely and professional assistance via phone, email, and live chat. Address customer inquiries, concerns, and feedback with empathy and efficiency, ensuring a positive resolution to every interaction. المزيد...
Responsibilities Driving a high level of quality service support across the entire business Perform detailed date entry in line with pre-defined processes Management of incoming emails and calls from internal colleagues and partners Manage escalations through customer and partner المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
Description du posteCSM is responsible for overall relationship and customer support topics associated to dedicated number of customer accounts assigned to them. CSMs are the first level escalation to all customer complaints; they are the customer advocate within Safran Cabin Services المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
Description du poste Are you looking for new challenges Are you interested in a multidisciplinary leadership position Join us! Within Safran Seats Customer Support & Services the Aftermarket Program & Customer Support Manager reports to the Senior Program Manager of the Middle المزيد...
Description du poste Are you looking for new challenges Are you interested in a multidisciplinary leadership position Join us! Within Safran Seats Customer Support & Services the Aftermarket Program & Customer Support Manager reports to the Senior Program Manager of the Middle المزيد...
Specialist Customer Support Emea - Results Talent Network - Bain Amp Company Inc
WHAT MAKES US A GREAT PLACE TO WORKWe are proud to be consistently recognized as one of the worlds best places to work a champion of diversity and a model of social responsibility. We are currently ranked #3 on s Best Places to Work list and we have maintained a spot in the top four o المزيد...
YOUR TALENT Education: University Degree Experience: Minimum 1-2 years of experience of sales and/or customer service Capabilities: A strong customer service focus Excellent communication skills and a proven ability to develop long lasting relationships wit المزيد...
5-6 سنوات من الخبرة الوظيفية في Salesforce في المبيعات أو الخدمة السحابية. -خبرة في شركة عقارية كبيرة/متوسطة يجب أن يكون لديك 2-3 سنوات من الخبرة. في دعم الأعمال العقارية كنقطة اتصال واحدة للقضايا / التحسينات / المشاريع المتعلقة بفريق المبيعات. مهارات إلزامي: القدرة على التفاعل المزيد...
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance BE VIBRANT in our sporting legacy BE TOGETHER in our team spirit and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at P المزيد...
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance BE VIBRANT in our sporting legacy BE TOGETHER in our team spirit and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at P المزيد...
تطوير وتقديم المفاهيم المعمارية لمشاريع الضيافة. إجراء البحوث وتحليل الموقع لإبلاغ قرارات التصميم. التعاون مع الفرق الداخلية والمستشارين الخارجيين لصقل المفاهيم. دمج مبادئ التصميم المستدام والفعال في استخدام الطاقة. ضمان الامتثال للرموز المحلية ومعايير الضيافة. قيادة مرحلة تصميم المفه المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سنحت الفرصة لمسؤول خدمات الضيوف للانضمام إلى فريق مكتب الاستقبال لدينا في جميرا مرسى العرب. المهام والمسؤوليات الرئيسية لهذا الدور: المساعدة في التسجيل المسبق، وتسجيل الوصول، وتسجيل المغادرة أو طلبات الإقامة الطويلة. إدارة حجوزات المجموعات وفقًا لمعايير العلامة ا المزيد...
ضمان تشغيل عمليات الإنتاج بشكل موثوق وفعال. تخطيط وتنظيم جدول الإنتاج. تعزيز وقيادة ثقافة الخدمات القائمة على البيئة والصحة والسلامة والجودة تقييم متطلبات المشروع والموارد. التنظيم والتخطيط للإصلاح والصيانة الروتينية لمعدات العملاء. استلام المعدات والتحقق من البضائع بعد المهام متابعة المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول الصيانة الفنية مسؤول فنيًا عن جميع الجوانب الفنية لنطاق عمل الشركة الميكانيكي أثناء تركيب المعدات وإصلاحها أثناء انقطاع الخدمة. قادر على إجراء التثبيت الميكانيكي وإصلاح حزم ضواغط التوربو/المستقبل والمعدات ذات الصلة بأعلى معايير الجودة وفقًا لمصنع المعدات الأ المزيد...
MAIN PURPOSE As a Temporary Back Office Executive with Cartier, you are responsible for the application of all cash-desk and stock procedures and ensures the daily management of the boutique cash-desk and stock. Key Responsibilities Daily Cash-Desk Management Guarantees the ap المزيد...
التحقق من نظافة الشاور سبا والحمام قبل صعود الركاب ووضع وسائل الراحة المناسبة للتحضير لاستخدام الركاب. تخصيص الشاور سبا لكل عميل في الوقت المخصص من نظام حجز الشاور سبا، مع عرض المنتجات المختارة بالطريقة المناسبة لإسعاد العملاء الذين يستخدمون المرفق. المؤهلات والخبرة المؤهلات: شهاد المزيد...
درجة أو مرتبة الشرف (12+3 أو ما يعادلها) في مجال/مهنة الرعاية الصحية مع دراسة على مستوى الدراسات العليا/الماجستير (على سبيل المثال، دبلومة الدراسات العليا في الجراحة أو دبلومة الدراسات العليا في الجراحة أو درجة الماجستير) خبرة لا تقل عن 10 سنوات في مجال الطب/السلامة/الجودة/الرعاية الص المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Support Services في دبي - اكتشف 376 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل ممثل خدمة العملاء, مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, مسؤول تنفيذي لخدمة العملاء, مهندس دعم تقني, أخصائي دعم التطبيقات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل