وظائف إدارة خدمة العملاء في الإمارات
وظائف إدارة خدمة العملاء في الإمارات
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Customer Care Coordinator
Job Responsibilities/Accountabilities: To check if there are any improvements that can be made to the service provided. To ensure the customer is fully satisfied. To demonstrate care and support for the customer. To capture any dissatisfaction before it potentially becomes severe. To المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يلعب وكيل خدمة العملاء دورًا حاسمًا في ضمان رضا العملاء وتقديم المساعدة من خلال قنوات الاتصال المختلفة، مثل الهاتف والبريد الإلكتروني والدردشة المباشرة ووسائل التواصل الاجتماعي. للتفوق في هذا الدور، هناك العديد من المهارات الأساسية المطلوبة. فيما يلي تفصيل للمهارا المزيد...
Primary Functions: Onboarding new customers (Pre/Post implementation)Conduct regular reviews with customersHandle customers enquiriesConduct health checkRetain customersConduct training feedback.Process cancellationNegotiate contract renewalUpsell packageManage OTRS Ticket In/Outbound المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى متخصصو دعم خدمة العملاء مسؤولية تقديم المساعدة للعملاء قبل وأثناء وبعد تجربة الشراء أو الخدمة، وضمان رضاهم وولائهم. كما يتعاملون مع الاستفسارات وحل الشكاوى وتوفير معلومات المنتج أو الخدمة ومساعدة العملاء في استكشاف الأخطاء وإصلاحها أو الدعم الفني. ويلعب متخص المزيد...
ما الذي نبحث عنه؟ للتأهل لهذه التدريب، يجب أن تكون: طالبًا إما يتابع سنتك الأخيرة في المدرسة الثانوية أو في درجة البكالوريوس تبحث عن أول تجربة مهنية في مجال المبيعات والتجزئة تمتلك تأشيرة إقامة إماراتية سارية المفعول يجب أن يكون جواز السفر والكفيل ساريًا لمدة 6 أشهر على الأقل (ضرو المزيد...
Title: Coordinator(Export and Import) Requirements 2 – 4 years' experience in Shipping / Logistics / clearing forwarding / Import & Export operation and documentation. Excellent knowledge in Computer windows/software (Microsoft Office especially Excel and Word المزيد...
كن طالبًا يتابع سنتك الأخيرة في المدرسة الثانوية أو في درجة البكالوريوس أبحث عن تجربة مهنية أولى في مجال المبيعات والتجزئة حاصل على تأشيرة إقامة في دولة الإمارات العربية المتحدة يجب أن يكون جواز السفر والكفيل صالحين لمدة 6 أشهر على الأقل (ضروري لإصدار تصريح عمل مؤقت) ما نقدمه تجربة المزيد...
Qualifications RequiredA Bachelors Degree in Computer Science Information ManagementStatistics or a comparable discipline is required with prior experience in dataanalysis or a related field being advantageous.Possess a solid foundation in statistics and practical experience withstat المزيد...
Senior Customer Care Executive
Responsibilities: Receiving or making a high volume of calls from or to customers. Striving to achieve first call resolution and maintain the quality of service provided by the call center. Using listening skills to understand the needs and complaints of the customer before offer المزيد...
Senior Customer Care Executive
Responsibilities: Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. S المزيد...
Job Description Greets patients or their families and finds out the nature of their enquiry. Provides information to assist patients or refer them to appropriate contact, either in the organization or elsewhere. Advocate Patients’ and their families’ rights and responsibilities, confi المزيد...
Quality Officer- Customer Care 2 Positions
A degree in a relevant area such as business management is particularlyuseful especially if it includes quality management modules.Excellent documentation and presentation skillsExcellent knowledge of Microsoft Office & data analytics.Profound knowledge of quality control standar المزيد...
About the job Job Title: Customer Care Agent for a Healthcare Company with English and Finish Job Description We keep growing! Our brand-new client is a science-led global healthcare company with a special purpose to improve the quality of human life by helping people do more, fe المزيد...
Senior Officer- Contact Centre - Customer Care Unit
JOB PURPOSE: To serve customers by providing product and service information; resolving product and service problems.To ensure and maintain immaculate quality standards. To ensure financial and reputational integrity of the organization and providing end to end solutions for better cu المزيد...
Customer Care Officer Arabic English Fluency Required
Qualifications Required Bachelor / Higher Diploma degree in any discipline from a recognized university;12 years experience in similar post.Fluent in English and Arabic (reading writing and speaking);Excellent interpersonal and communication skills;Excellent problem solving and con المزيد...
Whether you have full-time availability, or just a few days here and there, we can find an assignment that will fit your needs. Contact your personal CompHealth consultant today. Must have active state license BC required Weekdays, Weekends, Days, 12-hour shifts, No call, Flexi المزيد...
. التسجيل في برنامج مدته ستة أشهر يتضمن مهام التناوب الوظيفي والخبرات الوظيفية في الوقت الفعلي. . الانخراط والمشاركة بنشاط في مهام التدريب من خلال التناوب للتعرف على وظائف الخط والموظفين التي تؤثر على كل مرحلة من مراحل العمل. . الظل الموظفين ذوي الخبرة لاكتساب المعرفة بالأساليب والإجر المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Position: Management Accountant Company Overview: Hoxton Wealth is a global financial services firm with offices in key locations including Cyprus the United States the United Kingdom Dubai South Africa and Australia. The company leverages a tech and taxled approach to financial plann المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة خدمة العملاء في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 515 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل ممثل خدمة العملاء, مسؤول خدمة العملاء, وكيل خدمة العملاء, ضابط خدمة العملاء, متخصص إدارة التغيير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل