وظائف Corporate Legal Assistant في دبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Corporate Legal Assistant في دبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

What you will do The Legal Counsel is a key role directly reporting to Regional Legal Director of Middle & East & Africa. You will be based in Dubai and will be responsible for providing legal advice and support in corporate legal matters.As a Legal Counsel you will leverage y المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Apr | | التقديم السريع

Legal Assistant - Intern

Bitunix Fintech LLC - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Job Overview :Assist in drafting reviewing negotiating executing and managing contracts and relevant documents. Conduct detailed review and verification of KYC documents for partners and clients and assist partners in completing their KYC questionnaires. KYCKYCSupport handling judicia المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 09 Apr | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 4-5 سنوات
دوام كامل
Salary Icon AED 7000 - 7000

Job Title: Legal Assistant / AdminJob Type: Full TimeLocation: DubaiUAEHiring Company: REAPHR & Recruitment ServicesStart Date: ImmediateJob Summary: We are seeking a highly organized youngposh and detailoriented Female Legal Assistant / Admin to support the Legal Department in a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 19 Feb | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Corporate Legal Assistant في دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Corporate Legal Assistant على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الخدمات القانونية, ممارسة القانون. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.