وظائف Contact Center Services في الإمارات

تم العثور على 335 وظيفة

وظائف Contact Center Services في الإمارات

تم العثور على 335 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Contact Center Representative

RemoteWorker US - دبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 0 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Summary: The remote Call Center Representative works in a high volume fast-paced environment handling inbound and outbound calls (no cold calling) for customers seeking a commercial insurance quote for their small business. The ideal candidate has a minimum of two (2) years of custo المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 28 Aug | دوام كامل | التقديم السريع

Contact Center Representative

Confidential - أبوظبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 3 - 0 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Roles & Responsibilities Receive in-bound calls from customers through voice, email while maintaining established standards for number of calls, pick-up time, duration of call, quality of call etc. Handle customer complaints to the satisfaction of the customer within the defined auth المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 17 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Contact Center Manager

Samsung - الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Hiring, training, and preparing call center representatives to respond to customer questions and complaints and trouble problems with services or products. Ensuring agents understand and comply with all call center objectives, performance standards, and policies. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 04 Oct | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات يتولى مدير مركز الاتصال وإدارة علاقات العملاء مسؤولية الإشراف على إدارة وتحسين أنظمة مركز الاتصال وإدارة علاقات العملاء (CRM) في المؤسسة، وخاصة Genesys وSalesforce. يتضمن هذا الدور ضمان التكامل السلس بين المنصتين، ودفع الكفاءة التشغيلية، وتحسين تجربة العملاء، ودعم المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 19 Oct | | التقديم السريع

Contact Center Team Leader

SERCO - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 3 - 4 سنوات
Salary Icon لم يكشف

You will be supporting in ensuring all work orders are completed on site as per standards via the system and operate and maintain an effective filing system for the department Serco delivers essential public services to customers in UAE on behalf of governments, semi-governments a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 29 Aug | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 3 - 0 سنوات
Salary Icon لم يكشف

استراتيجية المنتج وخارطة الطريق الدعم في تطوير وتنفيذ استراتيجيات المنتج وخارطة الطريق التي تركز على تحسين عمليات مركز الاتصال. تحديد الفرص لتطبيق الذكاء الاصطناعي وبرمجيات الدردشة الآلية والأتمتة لتعزيز دعم العملاء وتجربتهم. تحسين تجربة العملاء التعاون مع فرق متعددة الوظائف لتصميم المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 2 أيام | | التقديم السريع

Contact Center Agent Jobs In Dubai 2022 Commercial Bank Of Dubai

Commercial Bank of Dubai sharjah - الشارقة - الإمارات العربية المتحدة
exclusion unfavorite
experience 2 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Hiring, training, coaching, and leading call center representatives as they provide support for customers. Answering representative’s questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fie المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Nov | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات . إن الواجب الرئيسي لوكيل مركز الاتصال هو الرد على استفسارات الاتصال/الشكاوى التي يثيرها أصحاب المصلحة وفقًا للإجراءات القياسية. كما يتحمل صاحب المنصب مسؤولية ضمان الرد على جميع الحالات في غضون جداول زمنية محددة مسبقًا والتعامل معها بأعلى معايير خدمة العملاء. كما المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 06 Nov | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 2 - 0 سنوات
فترة تدريب
Salary Icon لم يكشف

المتطلبات الرئيسية؛ خلاصة قيد الإمارات العربية المتحدة (إلزامية). حاصل على درجة البكالوريوس بمعدل تراكمي لا يقل عن 2.8. مهارة التواصل الجيدة باللغة الإنجليزية إلزامية الموقع: أبوظبي المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 04 Sep | فترة تدريب | التقديم السريع

Svp - Customer Contact Centers - Aldar

Talent Pal - أبوظبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 12 - 12 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

JOB DESCRIPTION: JOB PURPOSE Lead the transformation of customer service operations as the Head of Call Center and Multichannel Operations. Develop strategies to centralize operations, shift towards digital-first self-serve interactions, and integrate customer insights across channel المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Oct | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1 - 2 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Ø Drive growth of the Center business through development and execution of marketing and sales plans Ø Providing complete information to clients based on their needs and aspirations Ø Encouraging telephonic leads and leads from other sources to walk into the cen المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Nov | دوام كامل | التقديم السريع

Call Center

Metropolitan Group - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

The Call Center Agent is responsible for handling inbound and outbound calls providing customer service and resolving issues or inquiries. This role involves maintaining a positive company image answering questions about products or services and ensuring customer satisfaction. The ide المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Nov | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Drive growth of the Center business through development and execution of marketing and sales plans Ø Providing complete information to clients based on their needs and aspirations Ø Encouraging telephonic leads and leads from other sources to walk into the center for المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Nov | دوام كامل | التقديم السريع

Contact Centre Operator-adac Customer Service

serco plc - أبوظبي - الإمارات العربية المتحدة
exclusion unfavorite
experience 1 - 2 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Key Accountabilities: Attend to calls and requests directed through the switchboard, radio system and/or email (24 hours / 7 days per week) relating to the properties. Answer calls within the agreed KPI (Key Performance Indicator) and to priorities calls in accordance with procedure. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 09 Nov | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 5 سنوات
دوام كامل

Job responsibilities: Overview and support the unified contact center project to achieve quantitative and qualitative objectives. Support in managing the relationship with project Stakeholders (Internal & External) Reviews and Updates/Communications and Escalations. Revi المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Services Coordinator

Talent Pal - أبوظبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 3 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Marketing and Contract Process: Develop and implement marketing strategies to promote soft services. Lead the contract negotiation and approval process, ensuring alignment with organizational standards and client expectations. Client Relations: Serve as the primary المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Oct | دوام كامل | التقديم السريع

مهندس الخدمات

Halian - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

تطوير وتقديم المفاهيم المعمارية لمشاريع الضيافة. إجراء البحوث وتحليل الموقع لإبلاغ قرارات التصميم. التعاون مع الفرق الداخلية والمستشارين الخارجيين لصقل المفاهيم. دمج مبادئ التصميم المستدام والفعال في استخدام الطاقة. ضمان الامتثال للرموز المحلية ومعايير الضيافة. قيادة مرحلة تصميم المفه المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 26 Sep | | التقديم السريع

Managed Services

Virtusa Dubai - الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 3 - 0 سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Maintaining positive relationships with customers. Identifying customer needs and overseeing service delivery within the business context. Leading the service delivery team, managing conflict, and ensuring the team's processes and tasks are carried out effi المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 27 Aug | | التقديم السريع

Specialist Services

AECOM Energy sharjah - الشارقة - الإمارات العربية المتحدة
exclusion unfavorite
experience 1 - 7 سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Responding to customer queries, complaints, and requests via phone, email, or chat. Assisting customers with product setup and resolving any technical issues they might experience. Informing customers about specialized product functionalities and features. Foll المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Nov | | التقديم السريع

خدمات الضيوف

JUMEIRAH - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات سنحت الفرصة لمسؤول خدمات الضيوف للانضمام إلى فريق مكتب الاستقبال لدينا في جميرا مرسى العرب. المهام والمسؤوليات الرئيسية لهذا الدور: المساعدة في التسجيل المسبق، وتسجيل الوصول، وتسجيل المغادرة أو طلبات الإقامة الطويلة. إدارة حجوزات المجموعات وفقًا لمعايير العلامة ا المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 23 Oct | | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Contact Center Services في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 335 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مركز الاتصال, Guest Services Executive, ممثل مركز الاتصال, Services Team Leader, مدير خدمة النزلاء على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, استشارات الأعمال والخدمات, الفنادق والموتيلات, الخدمات المالية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.