وظائف Call Center Team Lead في أبوظبي
وظائف Call Center Team Lead في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Call Center Team Leader - English Khaleeji Dialect
Full job description Job Description: Work closely with the team, motivating and coaching them Hosting 1-2-1’s and team meetings Keeping up to date with business development and new product lines Manage day-to-day line activities, prioritize and make risk/impact assessments within ex المزيد...
Call Center Agent
Blue Jay Dental Seeks Registered Dental Hygienist Xenia, OHJob ResponsibilitiesAssess dental condition and needs of patient using patient screening procedures, including medical history review, dental charting, and perio chartingDeliver direct patient care using established dental hyg المزيد...
لا تقتصر وظائفنا على توفير عملية تسجيل دخول وخروج سلسة للضيوف. بل نريد بدلاً من ذلك بناء تجربة لا تُنسى وفريدة من نوعها. يتولى خبراء تجربة الضيوف لدينا زمام المبادرة لتقديم مجموعة واسعة من الخدمات التي توجه الضيوف طوال فترة إقامتهم. وهم قادرون على التنقل في مساحتهم والقيام بما يجب الق المزيد...
لديه أكثر من 2 سنوات من الخبرة اللغة العربية، اللغة الإنجليزية نوع الوظيفة: دوام كامل خبرة: مركز الاتصال في المجال الطبي: سنتان (مفضل) لغة: اللغة العربية (مفضل) المزيد...
Bachelor's degree or equivalent experience Experience in customer service, call center, or a related field Excellent interpersonal skills, including active listening, empathy, and conflict resolution Fluent in written and spoken English and Arabic Proficiency in Microsoft Office a المزيد...
Call Center Agent
Job Responsibilities: Assist customers with questions and resolve issues related to products or services. Provide comprehensive support from inquiry to resolution, ensuring customer satisfaction. Gather customer information through phone calls, interviews, and verification processes. المزيد...
ضمان سلسلة عمليات مركز الاتصال الذي يعمل على فهم قلق العميل ونقله إلى فريق التشغيل أو القسم ذي الصلة. سيكون الموظف التنفيذي لخدمة العملاء وسيطًا، وسيقدم معلومات عن المنتجات/الخدمات وحل أي مشكلات تنشأ لدى العميل بدقة وكفاءة. يجب أن يكونوا صبورين، ومتعاطفين، وحل المشاكل، ومتواصلين، وضما المزيد...
التأكد من الرد على جميع المكالمات الواردة على مركز اتصال المزارعين ومعالجتها بما يتماشى مع معايير الاحتراف والتميز المطلوبة تشغيل وصيانة واجهة قاعدة المعرفة التي يدعمها النظام (منصة CRM) لتسهيل وتسريع حل استفسارات وشكاوى المزارعين مراقبة قنوات الشركة بما في ذلك الموقع الإلكتروني للشرك المزيد...
شركة بناء بحاجة إلى مسؤول مركز اتصال نشط نوع الوظيفة: دوام كامل القدرة على التنقل: أبو ظبي (مطلوب) القدرة على النقل: أبو ظبي: الانتقال قبل بدء العمل (مطلوب)
Roles & Responsibilities Client Communication: Handle a high volume of calls while maintaining professionalism and effective communication. Provide accurate and up-to-date information about properties, rental rates, amenities, and market trends. Address client/owner inquiries and المزيد...
Responsibilities manage the daily running of the call centre, including sourcing equipment, carrying out effective resource planning and applying call centre strategies and operations undertake needs assessments, performance reviews and cost/benefit analyses set/meet performance targ المزيد...
Handle inbound and outbound customer calls, delivering excellent service and resolving inquiries, concerns, and issues in a professional and timely manner. Provide support to users with account-related matters, billing inquiries, technical troubleshooting, and general product informat المزيد...
Male Call Center Representative
Inbound Calls Handling: Receive incoming calls from patients seeking medical and dental appointments. Provide information about available services, appointment availability, and clinic policies. Assist patients in scheduling appointments based on their needs and preferences. Address i المزيد...
Answers phones & emails from customers professionally and responds to customer inquiries and complaints. Routes inbound calls to the appropriate resources while escalating priority issues to the relevant senior authority in charge. Provides customers with information on company servic المزيد...
وكيل مركز الاتصال القطاع المصرفي
خبرة لا تقل عن سنتين في بيئة مركز الاتصال يفضل بشدة الخبرة السابقة في مركز اتصال القطاع المصرفي. متاح للعمل 8 ساعات يوميا (الوردية النهارية أو المسائية) مرونة في العمل 6 أيام في الأسبوع. المهارات المطلوبة يفضل بشدة الخبرة في مركز اتصال القطاع المصرفي المزيد...
Team Leader For Call Center Bilingual Arabic
We are urgently hiring " Team Leader - Call Center(Female preferred) " with below mentioned details: Experience : Atleast 6 months 1 year experience as a Team Leader in call center, Telesales background. Languages : Proficient English and Arabic(Both mandatory) Job Location : Abu Dhab المزيد...
Job Description a) Receives and responds to customers and guides them for the process to be followed. b) If new patient registration forms to fill and ask for insurance original card checking for the expiry date, photo and name) and if it is whether be accepted or not. c) Fil المزيد...
Call Center Agent - English Khaleeji Dialect
Job Requirement : -Should have a strong communication skills -Answering calls from customers professionally and responding to customer inquiries and complaints. -Experience in Emails and Chats in Professional and timely manner. -Identify customers’ needs, clarify information, rese المزيد...
Call Center Operator - Arabic Speaker - Uae Talent Pool
Assist the Helpdesk Team Leader to monitor service standards and functionality of the OSP systems throughout the event Fast and accurate keyboard typing skills. Excellent customer and call handling skills. Good data entry skills. Strong communication and interpersonal skills at المزيد...
Arabic Call Center Agent With Experience In Dental Center
. Patient Complaints · Receive and document patient complaints, ensuring all relevant details are recorded accurately and comprehensively. This includes gathering information about the nature of the complaint, the timeline of events, and any specific concerns raised by the patient. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Call Center Team Lead في أبوظبي - اكتشف 354 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس معماري رئيسي, فني رئيسي, مهندس رئيسي, وكيل مركز الاتصال, قائد الفريق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, الخدمات المالية, خدمات المرافق, التجزئة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل