وظائف مراكز الاتصال في الإمارات
وظائف مراكز الاتصال في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
We are looking for a highly motivated and customerfocused Call Center Agent to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls assisting customers with inquiries and providing excellent service to ensure customer satisfaction.Key المزيد...
وكيل مركز الاتصال
الأدوار والمسؤوليات يحتاج وكيل مركز الاتصال إلى مجموعة متنوعة من المهارات للتعامل بفعالية مع تفاعلات العملاء وتقديم خدمة عالية الجودة. فيما يلي بعض المهارات الأساسية لوكيل مركز الاتصال: 1. مهارات الاتصال الاستماع النشط: فهم احتياجات العملاء ومخاوفهم دون مقاطعتهم. الكلام الواضح: نقل المزيد...
Call Center Agent
Answering or making calls to clients to learn about and address their needs, complaints, or other issues with products or services. Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued. Engaging in act المزيد...
We are seeking a dynamic and experienced Call Center Agent to join our team on a temporary basis for 3 months. The ideal candidate will have a proven track record in managing highvolume backtoback calls providing excellent customer service and meeting performance targets. Candidates m المزيد...
Call Center Supervisor
Responsibilities: Hiring, training, and preparing call center representatives to respond to customer questions and complaints and troubleshoot problems with services or products. Ensuring agents understand and comply with all call center objectives, performance standards, and poli المزيد...
Position Title: Call Center Agent JPC – 3225 Location: Dubai Language: Excellent in English & Arabic. Exclusively for UAE National Job Description Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner. Following call center “scripts” المزيد...
Here is some of what you will do: Answer all incoming calls and perform appropriate functions as needed; verify and update call center documents. Provide excellent customer service to all internal and external customers and a willingness to ensure that all communication and int المزيد...
We are looking for a customerfocused and professional Call Center Agent to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls providing excellent customer service and resolving inquiries efficiently.Key Responsibilities:Answer incom المزيد...
We are URGENTLY looking for an Hindi/Urdu & English speaker for a Call Center position with the following qualifications: - Can communicate in both English & Hindi/Urdu languages. - With customer service work experience - Willing to work in shifts - Can join immediately! • *Job Types المزيد...
1. التعامل بكفاءة ولطف مع المكالمات الهاتفية، وتوفير المعلومات / التوجيهات اللازمة للمتصل وتحويل المكالمة إلى الشخص المعني، وأخذ رسائل دقيقة ومقروءة عند الاقتضاء. 2. قم بتسجيل جميع المكالمات الواردة وتأكد من تنفيذ أي طلبات لمعاودة الاتصال ضمن الجدول الزمني لاتفاقية مستوى الخدمة. 3. يج المزيد...
وكيل مركز الاتصال
الأدوار والمسؤوليات يرجى ملاحظة أن هذه القائمة ليست شاملة لكل ما يجب القيام به. يجد موظفو أنانتارا دائمًا طرقًا جديدة لرعاية العمل وضيوفهم وزملائهم. في هذا الصدد، تتمثل المسؤوليات الرئيسية لهذا المنصب في: توقع احتياجات الضيوف، والتعامل مع استفساراتهم بطريقة مفيدة ويقظة من أنانتارا. المزيد...
موظف مركز الاتصال متحدث باللغة العربية
معالجة جميع طلبات الحجز والتغييرات والإلغاءات التي يتم تلقيها عبر الهاتف أو الفاكس أو البريد. تحديد احتياجات حجز الضيوف وتحديد نوع الغرفة المناسب. التحقق من توفر نوع الغرفة والسعر. شرح الضمان والسعر الخاص وسياسات الإلغاء للمتصلين. تلبية الطلبات الخاصة وتوثيقها. الإجابة على الأسئلة حول المزيد...
لا تقتصر وظائفنا على منح الضيوف عملية تسجيل دخول وخروج سلسة. بل نريد بدلاً من ذلك بناء تجربة لا تُنسى وفريدة من نوعها. يتولى خبراء تجربة الضيوف لدينا زمام المبادرة لتقديم مجموعة واسعة من الخدمات التي توجه الضيوف طوال فترة إقامتهم. وهم مخولون بالتنقل في مساحتهم والقيام بما يجب القيام ب المزيد...
لا تقتصر وظائفنا على توفير عملية تسجيل دخول وخروج سلسة للضيوف. بل نريد بدلاً من ذلك بناء تجربة لا تُنسى وفريدة من نوعها. يتولى خبراء تجربة الضيوف لدينا زمام المبادرة لتقديم مجموعة واسعة من الخدمات التي توجه الضيوف طوال فترة إقامتهم. وهم قادرون على التنقل في مساحتهم والقيام بما يجب الق المزيد...
The Role As a Front Office team member you are part of a team that is responsible for the smooth stay and experiences of the guests.This service must be sincere warm and with enthusiasm ensuring that all guests are comfortable in their surroundings and are assisted where ever pos المزيد...
اللغة: إتقان اللغتين العربية والإنجليزية (تحدثًا وكتابة). مهارات التواصل: مهارات تواصل شفهية ممتازة، مع القدرة على إشراك العملاء والتعامل مع الاعتراضات باحترافية. خبرة المبيعات: يفضل الخبرة السابقة في المبيعات أو التسويق عبر الهاتف. المهارات الشخصية: القدرة على بناء علاقات سريعة مع المزيد...
Position Type Non-Management Position Summary Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Identify guest reservation needs and determine appropriate room type. Verify availability of room type and rate. Explain guarantee, special rat المزيد...
Responsibilities: Memorizing the prices and features of each offer. Confirming customers' language preferences as you assist them. Addressing queries, complaints, and recommendations furnished by customers. Redirecting customers to the pertinent department, if needed. Defer المزيد...
Provide friendly, quality client care to the patients. Provides daily direction and communication to Patient Care staff so that customer service calls are answered in a timely, efficient and knowledgeable manner. Provides continual evaluation of processes and procedures. Responsib المزيد...
Job brief We are looking for a skilled Call center manager to supervise daily operations and personnel aiming for maximum efficiency and costeffectiveness. You will also ensure that technology is utilized to a maximum and that staff is wellorganized and productive. An excellen المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مراكز الاتصال في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 75 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مركز الاتصال, ممثل خدمة العملاء, مراقب الأعمال, أمين المخزن, وكيل مكتب الخدمة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الفنادق والموتيلات, الضيافة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل