وظائف Business Performance في الإمارات
وظائف Business Performance في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات التخطيط المالي: إعداد التقارير والتحكم في عملية الميزانية والتوقعات في المنطقة الفرعية بالإمارات العربية المتحدة (إعداد النماذج والتنسيق مع فريق المبيعات). تحديث الميزانية والتوقعات في المنطقة الفرعية بالإمارات العربية المتحدة للخط الأعلى، وحساب الأرباح والخسائر المزيد...
Business Performance Specialist
الأدوار والمسؤوليات يقود فريق الاستراتيجية والتحليلات بعضًا من أهم المبادرات وأكثرها إثارة في الشركة، حيث نجمع بين مهارات حل المشكلات والبيانات من أجل إحداث تغيير في طريقة عمل المنظمة. الآن، نحن نبحث عن زميل ماجستير إدارة أعمال لمساعدتنا في بعض المشاريع الأكثر استراتيجية في الشركة، ل المزيد...
Operation Coordinator
Responsibilities: Collaborating with relevant parties to create a budget. Overseeing money handling, accounting, and bank processes. Employing strategies to ensure the company’s growth. Implementing plans to address stock losses and theft. Employing means to control compa المزيد...
Business Excellence Performance Management Manager Client Of Michael Page
Responsibilities: Consistently recruiting excellent staff. Maintaining a smooth onboarding process. Training, counseling, and coaching our staff. Resolving conflicts through positive and professional mediation. Carrying out necessary administrative duties. Conducting performan المزيد...
Regional Business Manager Leading Fitness BrandDubaiAED 18000 AED 21000 per month Tax free plus with an OnTarget Earnings (OTE) potential of an additional 25% based on performance.This works out to beper year or $60000 $68.000 per yearAre you ready to elevate your career in the fit المزيد...
The Manager Special Projects & Performance role is part of the regional Chief Business Office organizational structure. The role involves analyzing talabats business performance preparing datadriven insights for senior management conducting indepth market analyses to unlock toplin المزيد...
Business Strategy Manager Health And Public Sector -
Key Responsibilities: To lead the delivery of key workstreams related to platform design, operating models design, digital strategy development, and business cases for government agencies including national digital value realization and impact, digital architecture design, and others المزيد...
Project Manager
Roles & Responsibilities · Execute Projects in accordance with project specifications and timelines. This includes overseeing all project phases from initiation to completion. · Supports the implementation of the agreed solutions, defined service offerings, and improved business per المزيد...
Core Responsibilities • Undertake Channel Profitability tracking and Variance Management. • Provide business performance comparisons and provide insights for channel performance. • Identify and implement opportunities for synergy across channels, collaborate among channels benefitting المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مطورين موهوبين بشكل لا يصدق للانضمام إلى فريق التطوير الخاص بنا هنا في Property Finder. نحن نؤمن برعاية موهبتك ونشجع الإبداع والاستقلالية حيث تكون حرًا في النمو وتطوير حياتك المهنية في بيئة ممتعة وإيجابية ومتفائلة. بصفتنا شركة، فإننا نركز على الأداء و المزيد...
Responsibilities: essing business and et valuations. Calculating risks and opportunities for potential and current clients. Monitoring market trends and investment portfolios. yzing previous investment decisions and generating key takeaways. Conducting meetings with clients and المزيد...
Responsibilities: Assessing business and asset valuations. Calculating risks and opportunities for potential and current clients. Monitoring market trends and investment portfolios. Analyzing previous investment decisions and generating key takeaways. Conducting meetings with المزيد...
Responsibilities: Meeting with clients to discuss areas of focus and improvement within the business. Conducting site visits to analyze equipment and established processes. Interviewing staff and management to determine the efficacy of personal. Gathering and processing data to المزيد...
Responsibilities: Applying subject expertise in evaluating business operations and processes. Identifying areas where technical solutions would improve business performance. Consulting across business operations, providing mentorship, and contributing specialized knowledge. Reco المزيد...
Microsoft Products Expert Pricewaterhousecoopers
Responsibilities: Applying subject expertise in evaluating business operations and processes. Identifying areas where technical solutions would improve business performance. Consulting across business operations, providing mentorship, and contributing specialized knowledge. Rec المزيد...
1. Support various functions within the Group Finance department. 2. Gain exposure to different aspects of finance, including Financial Control, Risk and Compliance, Internal Audit, Business Performance, Tax, and International Business. Assist in Financial Accounting and reporting. المزيد...
مدير استراتيجية الأعمال، الصحة والقطاع العام
قيادة تسليم مجالات العمل الرئيسية المتعلقة بتصميم المنصة وتصميم نماذج التشغيل وتطوير الاستراتيجية الرقمية وحالات العمل للوكالات الحكومية بما في ذلك تحقيق القيمة الرقمية الوطنية والتأثير وتصميم البنية الرقمية وغيرها. معالجة القضايا التجارية الحرجة وتوليد رؤى حول تحسين أداء الأعمال للع المزيد...
قيادة أنشطة الحوكمة والإشراف على أنشطة السلامة الإشعاعية في جميع وحدات BNPP، ومراقبة تنفيذ برنامجها وعملياتها وإجراءاتها لضمان التوحيد القياسي عبر وحدات BNPP وتحقيق أعلى مستوى من السلامة والموثوقية. قيادة تطوير برامج السلامة الإشعاعية والعمليات والإجراءات الرئيسية للحفاظ على التميز ال المزيد...
Finance Controller- Professional Services Industry
Embed and oversee financial controls and processes to ensure accurate, timely financial information Manage the Sanctuary finance team to ensure effective prioritisation of all key deliverables, and maximising the use of technology to deliver efficiently Partner the management team المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يعد دور مدير المشاريع الخاصة والأداء جزءًا من الهيكل التنظيمي لمكتب الأعمال الرئيسي الإقليمي. يتضمن الدور تحليل أداء أعمال طلبات، وإعداد رؤى قائمة على البيانات للإدارة العليا، وإجراء تحليلات سوقية متعمقة لفتح فرص الإيرادات والأرباح، وقيادة المشاريع الخاصة، وضمان أ المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Business Performance في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 117 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير الشؤون المالية, محلل الإيرادات, مدير مالي كبير, أخصائي أداء الأعمال, مدير استراتيجية الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل