وظائف Business Continuity Specialist في أبوظبي
وظائف Business Continuity Specialist في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Business Continuity Specialist
BCM Specialist Key Responsibilities: BCMS Development and Implementation: Lead the design, development, and implementation of the Business Continuity Management System (BCMS) in alignment with industry best practices and standards. Collaborate with cross-functional teams to identif المزيد...
Senior Analyst Business Continuity
Senior Analyst, Business Continuity Job Id 24173 Category Health, Safety & Environment United Arab Emirates Company Name ADNOC Offshore Abu Dhabi 08/15/2024 Plan, supervise and coordinate all activities in the assigned area to meet functional objectives. Train and develop the assig المزيد...
Responsibilities 1.Client engagement and consultation. Work closely with clients to gather requirements, define project scopes, and provide expert BCMS solutions. 2.Determine the criticality of business processes and functions. 3.Quantify the potential financial and operational co المزيد...
Overview: About Presight Presight an ADXlisted public company limited by shares whose majority shareholder is Abu Dhabi company G42 is the regions leading big data analytics company powered by Artificial Intelligence (AI). It combines big data analytics and AI expertise to serve eve المزيد...
تعاون مع العملاء ومديري المنتجات ومطوري البرامج وعلماء البيانات وأصحاب المصلحة الآخرين لجمع وتحليل متطلبات العمل للحوسبة السحابية ومنتجات الذكاء الاصطناعي. إجراء أبحاث السوق وتحليل اتجاهات الصناعة ودراسة احتياجات العملاء لتحديد الفرص المتاحة للمنتجات أو الميزات الجديدة. استخلاص وت المزيد...
Specialist It Business Relations
Job Description Role Purpose : • Liaise between HIS and other business functions to assure effective delivery of existing HIS services and functionality • Build relationship with the process owners and business functions by developing a communication process to keep up to date on in المزيد...
Specialist Franchise Business Training
KEY ACCOUNTABILITIES: Job Specific Accountabilities • Responsible for designing, developing, and delivering Franchise learning solutions that enhance the performance of employees and business in alignment with the organisational goals and strategies. • Develop and manage the of Fr المزيد...
مشرف مناهج متخصص في الأعمال
خبرة 3 سنوات في التدريس بالمرحلة الثانوية - ضرورية خبرة في تطوير المناهج – أساسية خبرة المعلمين الرائدين - ضرورية ذخيرة من استراتيجيات التدريس والتعلم – ضرورية تطوير التقييم التكويني والختامي – ضروري استخدام بيانات التقييم لتحسين التدريس – ضروري خبرة في ا المزيد...
أخصائي أول، تحليلات بيانات الأعمال
استخدام الأدوات التحليلية في منهجيات تحليل الأعمال في أي من المجالات التالية: تحليل الأعمال الرشيق، أو ستة سيجما، أو تدوين نمذجة العمليات التجارية، أو العملية الموحدة العقلانية. SQL تطوير حالات استخدام الأعمال التي تدعم الربحية والأداء والكفاءة لمجموعة أدنوك من خلال استخدام الأدوات ال المزيد...
Business Development Specialist Recruitment Staffing
Roles & Responsibilities Staffing and outsourcing manpower to the clients. Build and maintain strong relationships with clients, understanding their needs and providing tailored solutions. Identify and develop new business opportunities through research, networking, and cold calling. المزيد...
Seo Specialist - Business Hub International Investment
sec Specialized sem Specialized in technical partJob Type: FulltimeExperience:in this field: 3 years (Preferred)This job has been sourced from an external job board. More jobs on
sec Specialized sem Specialized in technical partJob Type: FulltimeExperience:in this field: 3 years (Preferred)This job has been sourced from an external job board. More jobs on
Responsibilities: Evaluating business processes, anticipating requirements, uncovering areas for improvement, and developing and implementing solutions. Leading ongoing reviews of business processes and developing optimization strategies. Staying up-to-date on the latest process and المزيد...
Roles & Responsibilities Preparing and delivering lectures, tutorials, workshops, and seminars. Collaborating with other academics and lecturers to improve teaching methods and expand knowledge base. Setting and grading assignments, tests, and exams. Attending and participating in me المزيد...
Key Responsibilities: Develop and implement sales strategies to increase company revenue. Identify and target potential clients for professional services and recruitment leads. Establish and maintain strong relationships with clients to foster long-term partnerships. Actively see المزيد...
أكثر من سنة من الخبرة الضريبية أو المالية أو الخبرة الميدانية التحليلية ذات الصلة أكثر من عامين من الخبرة في كتابة وحدات ماكرو Excel VBA المعقدة درجة بكالوريوس او ما يعادلها خبرة في تحديد المتطلبات واستخدام البيانات والمقاييس لاستخلاص رؤى الأعمال خبرة في SQL أو ETL المزيد...
خبرة لا تقل عن 3 سنوات في إدارة البيانات أو تحديد ملفات تعريف العملاء أو مجال ذي صلة، ويفضل أن يكون ذلك في قطاع الخدمات المصرفية أو المالية. سجل حافل في إدارة وإثراء مجموعات البيانات الكبيرة. التعليم درجة البكالوريوس. إتقان اللغة الإنجليزية المهارات مهارات تحليلية وحل مشكلات قوي المزيد...
أتقن مجموعة حلول Property Finder لتصبح خبيرًا في هذا الموضوع. تحديد فرص نمو الأعمال والاستفادة منها، والعمل كنقطة اتصال أساسية لإدارة حسابات العملاء. اكتساب عملاء جدد وإدارة محافظ العملاء الحالية ببراعة. إعداد وتقديم مقترحات عمل مقنعة. استخدم نهجًا استشاريًا لتمييز احتياجات العملاء وت المزيد...
Term: 6 months Job location: Abu Dhabi UAEProject scope: Business Analyst JOB PURPOSE To conduct business analysis and assist in implementing technology solutions in an efficient way by determining the requirements and communicating them clearly to stakeholders. Be a Technology advis المزيد...
Roles & Responsibilities Requirements Business Analyst Role: • 3-5 years of agile project management experience with experience in the CPG industry • Experience with agile and scrum methodologies. • Understanding of digital project life cycles and technology development processes • E المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Business Continuity Specialist في أبوظبي - اكتشف 514 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير تطوير الأعمال, تنفيذي تطوير الأعمال, متخصص استقطاب المواهب, أخصائي وسائل التواصل الاجتماعي, أخصائي تكنولوجيا المعلومات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, الخدمات المالية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل