وظائف مساعد سكرتير الشركة في الإمارات
وظائف مساعد سكرتير الشركة في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description: We are seeking a highly organized and detailoriented Company Secretary to join our team at XAD Technologies LLC. As the Company Secretary you will be responsible for ensuring the smooth and efficient operation of our company by providing administrative and secretarial المزيد...
سكرتير شركة مؤهل يتمتع بخبرة عملية لا تقل عن 10-15 عامًا في التعامل مع الامتثال للسكرتارية بشكل مستقل. على دراية جيدة بقانون الشركات المعمول به والقوانين الأخرى في البلدان المعنية. خبرة في العمل مع كيانات المشاريع المشتركة ومعاملات الاندماج والاستحواذ. يفضل الخبرة في العمل مع الشركات المزيد...
Administer a portfolio of companies.Setting up and maintaining an online compliance mechanism for all the companies and functions.Analyse and assess business requirements and provide secretarial advice and propose/implement solutions.Streamline all workflow processes to ensure prompt المزيد...
About Our Client Our client, a well-established global investment management firm are currently looking to hire a Company Secretary to join their Abu-Dhabi office and become an integral member of their international legal team. The firm invests across multiple jurisdictions through a المزيد...
يحافظ على جدول الأعمال ويساعد في تخطيط المواعيد واجتماعات مجلس الإدارة والمؤتمرات وما إلى ذلك. تنظيم وجدولة المواعيد والاجتماعات للمديرين التنفيذيين. التعامل مع المكالمات والمراسلات الواردة وإعادة توجيهها عند الاقتضاء. الحفاظ على اللوازم والمعدات المكتبية، وتنسيق الإصلاحات والصيانة. إ المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and clients. Answering phone calls. Responding to emails. Scheduling meetings. Preparing conference rooms for meetings. Making travel arrangements for executives. Printing and copying documents as needed.
• answering calls, taking messages and handling correspondence • maintaining diaries and arranging appointments • typing, preparing and collating reports • filing • organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) • managing databases • prioritising workloads • المزيد...
قراءة وتحليل المذكرات والطلبات والتقارير الواردة لتحديد أهميتها والتخطيط لتوزيعها. فتح وفرز وتوزيع المراسلات الواردة، بما في ذلك الفاكس والبريد الإلكتروني. حفظ واسترجاع المستندات والسجلات والتقارير الخاصة بالشركة. قم بتحية الزوار وتحديد ما إذا كان ينبغي منحهم إمكانية الوصول إلى أفراد المزيد...
Maintains agenda and assist in planning appointments, board meetings, conferences etc. Organizing and scheduling appointments and meetings for executives. Handling incoming calls and correspondence, and redirecting them when appropriate. Maintaining office supplies and equipment, المزيد...
Requirements: · 4 years experience as an secretary or similar role. · Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.) · Excellent written and verbal communication skills. · Perform various administrative tasks, including answering phone calls, respond المزيد...
Job Description Require a full time Secretary with 1-2 years of experience, preferably from Philippines, for a Oilfield and Hardware trading compant located in Abu Dhabi.Secretaries are typically the first impression of your company, often working at a front desk. They might perform المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and clients. Answering phone calls. Responding to emails. Scheduling meetings. Preparing conference rooms for meetings. Making travel arrangements for executives. Printing and copying documents as needed.
Job Description Roles & Responsibilities Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Manage and maintain executive schedules, including arranging appointments, meetings, and travel. Organize and maintain filing systems, both electronic and physical. Answer and screen المزيد...
تنظيم المراسلات الواردة اليومية وإجراء التقييم الأولي والتعامل معها والرد عليها حسب الاقتضاء تأليف وإعداد المراسلات الروتينية وإعداد تفسير بسيط للوثائق والمراسلات إذا طلب ذلك إعداد وتجميع وتوزيع التقارير والوثائق المختلفة تلقي وفحص جميع المكالمات الهاتفية الواردة، وتوفير واستقبال ا المزيد...
This requires a high school diploma or equivalent; additional certification in office administration or a related field is preferred. Candidates should have prior experience in administrative roles with strong skills in typing scheduling and document management. Proficiency in office المزيد...
Full job description Set up, copy, scan and store documents Create templates Manage requests for documentation File documents in physical and digital records and ensure appropriate storage Review and maintain the accuracy of the records, editing where necessary to ensure they are up t المزيد...
Job Summary The Facilities & HSE Supervisor, maintains and oversees all facility grounds, buildings, and equipment ensuring a safe and functional This position also serves as the Site Environmental, Health and Safety representative responsible for environmental compliance and th المزيد...
الحفاظ على اتصالات عالية الجودة من وداخل مكتب المدير. الاتصال باللباقة والدبلوماسية مع موظفي المدرسة وأولياء الأمور وممثل مكتب شركة GEMS. - التواصل مع جميع أمناء المدرسة فيما يتعلق بالطلاب وأولياء الأمور وأعضاء هيئة التدريس والموظفين. إدارة تقويم مواعيد المدير بالإضافة إلى جميع احتياج المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يجب أن يكون شاغل الوظيفة متمكنًا من تطبيقات MS Office، وخاصة MS Excel، وأن يتمتع بمهارات تنظيمية وتواصلية استثنائية. سيكون سكرتير العمليات مسؤولاً عن تنسيق العمليات اليومية للمشروع، والتوثيق، وإعداد التقارير والعروض التقديمية، وإعداد ملفات إدارة الموارد، وإعداد مل المزيد...
الأدوار والمسؤوليات أداء مجموعة من أنشطة دعم المكتب الأساسية لوحدة/قسم، مثل الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات، الرد على الاستفسارات وأداء الأعمال الكتابية الروتينية وإدخال البيانات ومعالجة الكلمات حسب التكليف. الواجبات والمسؤوليات الأساسية: الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات وتلقي ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد سكرتير الشركة في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 718 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مساعد تنفيذي, سكرتير تنفيذي, سكرتير, مساعد مدير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل