وظائف إداري في الإمارات
وظائف إداري في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Assist Group Head of Contract in managing and administering contracts Ensure that contracts are effectively structured implemented and monitored contributing to the successful execution of the related project while safeguarding the organizations interests. Follow المزيد...
Administrative Supervisor
Responsibilities: Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members. Hiring, training, and evaluating employees and taking corrective action when necessary. Developing, reviewing, and improving administrative systems, policies, and procedur المزيد...
Key Responsibilities: Front Desk Operations: Serve as the first point of contact for visitors, clients, and team members. Manage incoming calls, emails, and inquiries, directing them to the appropriate contacts. Maintain a professional and welcoming reception area. Administrative Sup المزيد...
IIQAF is a prestigious global organization committed to promoting excellence in the fields of quality assurance and finance. As our organization continues to grow we are seeking a highly organized and proactive Administrative Assistant to join our team and support our mission.Responsi المزيد...
Assist Group Head of Contract in managing and administering contracts Ensure that contracts are effectively structured implemented and monitored contributing to the successful execution of the related project while safeguarding the organizations interests. Followings are also respons المزيد...
Job Responsibilities: • Answer and direct phone calls, organize and schedule appointments, and plan meetings and take detailed minutes. • Produce and distribute correspondence memos, letters, faxes, and forms. • ist in the preparation of regularly scheduled reports. • Develop and main المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو إدارة المكاتب أو مجال ذي صلة. مهارات تنظيمية وتعدد مهام قوية مع الاهتمام بالتفاصيل. مهارات ممتازة في التواصل الشفهي والكتابي. إتقان استخدام Microsoft Office (Word وExcel وPowerPoint) والإلمام الأساسي بمعدات المكاتب (الطابعات والماسحات الضوئية وم المزيد...
We are seeking a driven and detailoriented Administrative professional to join our team. The role is key within our organization and serves as the backbone for our everyday operations. Proficiency with administrative tasks managing schedules organizing files and facilitati المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يبحث فريق استشارات تكاليف البرامج في شركة AECOM في دبي عن مساعد إداري ديناميكي ومنظم لتقديم الدعم الأساسي للفريق. يجب أن يكون المرشح المثالي مهتمًا بالتفاصيل، واستباقيًا، وقادرًا على التعامل مع مجموعة متنوعة من المهام الإدارية في بيئة سريعة الخطى. المساعدة في الم المزيد...
We are looking for a responsible Administrative Assistant to perform a variety of administrative and clerical tasks.ResponsibilitiesAnswer and direct phone callsOrganize and schedule appointmentsPlan meetings and take detailed minutesWrite and distribute email correspondence memos let المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
Administrative Istant
Responsibilities: Perform accurate legal research and ysis. Interpret laws, rulings and regulations in legal doents. Compile, proofread and revise drafts of legal doents and reports. Daily record keeping with electronic and hard copy filing of doents. Obtain relevant informatio المزيد...
Manage sensitive information with discretion and integrity.Acting as the first point of contact for the Executive Office.General Managers calendar managementPreparing reports presentations Memos SOPs Complimentary Vouchers and any official documentsManaging correspondence i المزيد...
Responsibilities Administrative Duties: Oversee daytoday office operations to ensure smooth workflows.Manage communication channels including phone calls emails and correspondence.Maintain and update databases contracts and supplier records.Follow up on staff attendance and ensure com المزيد...
We are seeking a dynamic and proactive Administration Manager Real Estate to join our team. This role requires a strong understanding of administrative and compliance processes with a focus on real estate operations. The ideal candidate will have experience working with authorities a المزيد...
We are seeking a dedicated and detailoriented Administrative Assistant to join our dynamic team. In this role you will be essential in ensuring the smooth and efficient operation of our office environment. As an Administrative Assistant you will handle various tasks that range from ma المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المنسق الإداري مسؤول عن تقديم الدعم الإداري الشامل لمركز التعلم الشامل للأشخاص ذوي الإعاقة في جامعة عجمان. يضمن هذا الدور التشغيل السلس والفعال للمركز من خلال إدارة المهام الإدارية اليومية وتنسيق الجداول الزمنية والحفاظ على السجلات والمساعدة في خدمات الطلاب. سيعمل المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
Requirement: Bachelor’s degree or Diploma equivalent 2 years of experience Customs clearance background or Logistics industry preferred Proficient in English Data Entry experience preferred Exit / Entry typing is advantageous Proficient in MS Office especially M المزيد...
الأدوار والمسؤوليات منسق الإدارة مسؤول عن مجموعة متنوعة من المهام التي تدعم سير العمل السلس والفعال للمنظمة. تتضمن المهارات الأساسية لمنسق الإدارة عادةً ما يلي: 1. التنظيم وإدارة الوقت جدولة الاجتماعات والأحداث والمواعيد بكفاءة إدارة مهام وأولويات متعددة في وقت واحد الحفاظ على أنظمة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إداري في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 42 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المنسق الإداري, مساعد إداري, مساعد إداري 1, المدير الإداري, متخصص عمليات إدارية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, الجملة للبترول ومنتجات البترول, تصنيع المعادن الأولية, النفط والغاز. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل