وظائف Administration And Operation في دبي
وظائف Administration And Operation في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Your Key Responsibilities Candidate will work with the extended team and/or client to design and deliver actionable supply chain transformation projects Working on strategic sourcing, spend analysis, opportunity assessments & cost optimization, category management, supplier المزيد...
Administration And Marketing Executive - Union Square House Real Estate Ush
The Role Conduct thorough market research and analysis to identify trends opportunities and consumer preferences. Work closely with graphic designers photographers and videographers to produce appealing content that resonates with our target audience. Ensure all marketing collateral المزيد...
Key Requirements A Bachelor’s degree (or equivalent) from an accredited institution A minimum of five years of experience in business administration within financial institutions Excellent organisational skills and a keen eye for detail A proactive approach to completion المزيد...
Key Requirements A Bachelor’s degree (or equivalent) from an accredited institution A minimum of five years of experience in business administration within financial institutions Excellent organisational skills and a keen eye for detail A proactive approach to completion المزيد...
End to end full function Payroll for approximately 900 weekly (Award) and monthly (Non-Award) paid employees utilizing PeopleSoft 9.2 Carry out day to day payroll functions of data processing, including overtime calculations, ad hoc manual payments and manager/employee queries Mai المزيد...
What if you could do the kind of work the world needs At WSP you can access our global scale contribute to landmark projects and connect with the brightest minds in your field to do the best work of your life. You can embrace your curiosity in a culture that celebrates new ideas and d المزيد...
Level: Middle (min. 3+ yr of experience required) Contract period: One year. Work Location: Ridgefield Park, NJ (onsite support required) Korean/English Bilingual Required We are looking for a Business Intelligence (BI) Consultant to help us develop and implement our business inte المزيد...
JOB DETAILS Job Title : Administration Assistant Reporting to : Operations Manager Subordinates : Minimum Education : Secondary/High School Age Requirement : 20 – 30 years old Years Of Experience : Certifications / Licenses : Job Description The Administratio المزيد...
يحافظ على استمرارية عمليات العمل من خلال توثيق الإجراءات اللازمة وإبلاغها للإدارة: يكتشف المخالفات ويحدد الاحتياجات المستمرة. يحل المشاكل الإدارية من خلال تحديد وتحليل المعلومات لإنشاء حلول أفضل. يدير البيانات من خلال الأنظمة ذات الصلة لضمان اتباع عمليات الإدارة. يحتفظ بسجلات ساعات ال المزيد...
Responsibilities: Ensure operations are conducted in a cost-effective way. Improve operational management systems, processes, and best practices. Procurement management and renewal of all operational contracts and licenses. Formulate strategic and operational objectives. Manage المزيد...
You’ll make a difference by Actively monitoring and reporting of KPIs, monthly closings, forecasting and reporting as required to Indian management as well regional HQ. Handling dispatches in line with purchase orders terms and conditions. Close Coordination with Project المزيد...
دور متنوع يتولى مسؤولية قيادة فريق الإدارة وتنفيذ سياسات وإجراءات الشركة وتسليمها. سيتولى هذا الدور إدارة المرافق والإشراف على الصيانة والتجديدات وسلامة المدرسة وضمان الامتثال للوائح الصحة والسلامة. بالتعاون مع مدير المدرسة، سيتولى هذا الدور تنفيذ إجراءات الموارد البشرية الأساسية مثل المزيد...
قياس ومراقبة سير العمل، وتتبع الأداء في الموقع، وتوفير معلومات التحول الهامة لإدارة الخطوط الأمامية لضمان التميز التشغيلي عبر التحولات دعم وتدريب الموظفين لتقديم خدمة رائعة والإشراف عليهم في مهامهم اليومية دعم مدير التحول / المنطقة بمشاريع لتحسين العمليات وتهيئة بيئة عمل آمنة وزيادة المزيد...
Requirements 2 years of experience in administrative or operations role Proficient in Microsoft Office Suite and other relevant software Strong organizational and time-management skills Excellent communication and interpersonal skills Ability to handle confidential informatio المزيد...
Responsibilities Ensure all operations are carried on in an appropriate, cost-effective way Improve operational management systems, processes and best practices Purchase materials, plan inventory and oversee warehouse efficiency Help the organization’s processes remain leg المزيد...
الاحتفاظ بالسجلات وقواعد البيانات الخاصة بعمليات المنظمة وتحديثها الإشراف على العمليات اليومية للمكتب، وضمان إكمال جميع المهام الإدارية في الوقت المناسب وبطريقة فعالة التنسيق مع الإدارات المختلفة داخل المنظمة لضمان التواصل والتعاون الفعال إدارة المخزون واللوازم للمكتب والتنسيق م المزيد...
Qualifications Extensive experience in operations management and administration Strong knowledge of operations processes, procedures, and best practices Ability to analyze data and generate insights Proficient with MS Office and other business software applications Exceptiona المزيد...
Position: Operations Manager/Branch Manager Duties: Person would have to overview the operations of 3 Branches based in DXB Headquarters and Fly to Qatar when required in case of successful operations there as well. Key Responsibilities: Ensure Efficiency: Oversee all studios operatio المزيد...
Qualifications The ideal candidate shall hold an Engineer or a technical degree with minimum 5 years of experience in Subcontracts and Subcontracts Administration at site for Chemical and Oil & Gas industries. Previous experience in Benelux is a plus have very good level of المزيد...
Job Details Summary The duties of the Lease Administration department involve abstracting lease documents, tracking critical dates, analyzing tenant conditions, coordinating the monthly rental charge process, reconciliation audits and other projects/analysis as needed. This is an en المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administration And Operation في دبي - اكتشف 448 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, موظف إداري, إداري, منسق المبيعات والتسويق, مدير العمليات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل