وظائف Administration And Finance Manager في أبوظبي
وظائف Administration And Finance Manager في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Be an active team member and provide support to managers and key stakeholders for the successful execution of client projects; Provide input and contribute to the planning and delivery of technical accounting (IFRS / IPSAS) engagements, including work plans, timelines, and project man المزيد...
Manager Administration
IntroductionOur Client is a multinational logistics company who are currently recruiting a logistics and pricing specialist. The right candidate must be an out of the box thinker with an intense ability to strive for quick solutions. He/She must be highly proactive, have a strong pers المزيد...
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
تقييم وتحليل أداء إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي لمجموعة الشركات (كفاءة وفعالية الإطار) وتطوير التوصيات/المقترحات لتحسين إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي. قيادة وتنفيذ المبادرات لتحسين إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي. ويشمل ذلك على سبيل المثال لا الحصر: أطر إدارة الأداء الاستراتيجي والعمل المزيد...
Manager - Finance Operations And Procurement
Responsibilities o Collaborate with senior management to develop financial plans, forecasts, and budgets that support organizational goals and objectives. o Conduct financial analysis and performance evaluation to identify opportunities for cost savings, revenue generation, and operat المزيد...
Ociate - Credit Doentation And Administration
With our international recruitment services, we support medical institutions (hospitals, nursing homes, practices, rehabilitation clinics, care services and physiotherapy practices) in their search for qualified employees. For our client in the health care sector in Bielefeld, we are المزيد...
Administrators are responsible for managing daily operations overseeing staff maintaining records and ensuring compliance with policies. They also facilitate communication within the organization and support strategic planningRequirementsAdministrators are responsible for managing dai المزيد...
Finance Manager
Job Description Roles & Responsibilities General Ledger & Reporting 1. Monthly, quarterly and yearly reporting to HO as per DSV and JV Financial Manuals. 2. Statutory reporting in accordance with local laws and requirements. 3. Assists Shared Service Centre as operational interfa المزيد...
تطوير وتنفيذ استراتيجيات مالية لدعم أهداف الشركة ودفع الربحية في صناعة الأحداث. إعداد وتحليل التقارير المالية، بما في ذلك بيانات الدخل والميزانيات العمومية وبيانات التدفق النقدي، لتقديم رؤى وتوصيات للإدارة العليا. الإشراف على عمليات الميزانية والتنبؤ لمشاريع الأحداث، وضمان الدقة والتو المزيد...
Financial Reporting: Prepare accurate and timely financial statements in compliance with regulatory guidelines. Generate insightful financial reports for management, highlighting key performance indicators. Cash Flow Management: Monitor cash flow and manage working capital to ensure a المزيد...
Job Description Assist in formulating the company’s budget and forecasting figures. Managing and overseeing the daily operations of the accounting. Execute accurate reporting data and producing financial reports. Perform a variety of advanced financial analyses to determine the presen المزيد...
Finance Manager
Roles & Responsibilities Develop and manage financial policies and procedures to ensure compliance and accuracy Create and analyze financial reports and forecasts to identify trends and opportunities Oversee budget preparation and management to ensure financial stability and growth M المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Oversee and manage the daily financial operations within the company, including payment vouchers, payroll, invoicing, and other transactions. Ensure adherence to tax laws and regulations. Collaborate with auditors on budgeting and finalizing المزيد...
RN Care Manager Location: Charlotte, NC 28201 Job Type: Permanent Full Time. Shift: - Full-time (40 hrs/week) Start Date: Flexible Pay/Salary: $92000 Yearly + Benefits Position Qualification: Graduate of an accredited School of Nursing. Currently licensed as المزيد...
قيادة تطوير وتنفيذ الاستراتيجيات المالية الشاملة التي تتماشى مع الأهداف العامة للمنظمة. الإشراف على عملية التخطيط والتحليل المالي (FP&A) بأكملها، بما في ذلك إعداد الميزانية والتنبؤ وتحليل التباين. ضمان تقديم تقارير مالية دقيقة وفي الوقت المناسب وفقًا لمبادئ المحاسبة المقبولة عمومً المزيد...
Full job description Maintenance Technician Required Candidate should have sound knowledge of maintenance for different equipment used on construction site. Equipment ranging from Drill machines to Power Generators and jack hammer etc. Visa is provided, subject to agreeable discussi المزيد...
We are looking for an experienced Senior Data Engineer for a leading IT consulting client in Sydney. Our client is a dynamic and growing consulting firm with a focus on delivering innovative digital solutions to leading banks, ASX-listed companies, and government agencies.This is a du المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Key Responsibilities: - Manage all financial, accounting, banking, and fiscal operations under the guidance of the Director of Finance. - Supervise daily and periodic finance processes, including accounts receivable (A/R), accounts payable (A/P), inventory, cash & bank management, a المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administration And Finance Manager في أبوظبي - اكتشف 1245 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير مشروع, مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل