وظائف مساعد إداري في أبوظبي
وظائف مساعد إداري في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Roles & Responsibilities Maintain filing system and ensure documentation is organized and easily accessible. Manage and organize administrative tasks and projects for the team. Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Maintain and update filing syst المزيد...
Responsibilities: • Provides administrative support to ensure efficient operation of office. • Completes operational requirements by scheduling and assigning administrative projects and expediting work results. • Exhibits polite and professional communication via phone, e-mail, and ma المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities We are seeking a dedicated and detail-oriented individual to join our team. The successful candidate will be responsible for managing the day-to-day operations of several apartments, ensuring smooth and efficient functioning of our holiday ho المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
تقديم الدعم الإداري لفريق الاستثمار، بما في ذلك إدارة التقويم وتنسيق الاجتماعات وترتيبات السفر. المساعدة في إعداد وتوزيع تقارير الاستثمار والعروض التقديمية والمواد الأخرى. صيانة وتنظيم الملفات الإلكترونية والمادية وقواعد البيانات والوثائق المتعلقة بالأنشطة الاستثمارية. تنسيق الاتصالات المزيد...
Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coordinate meetings المزيد...
Responsibilities: Organize schedules and appointments. Prepare and edit documents. Manage calls emails and filing systems. Stock office supplies and coordinate maintenance. Maintain a clean office environment. Assist with event planning and logistics. Support invoicing المزيد...
يلعب مساعد إدارة رأس المال البشري دورًا حاسمًا في التعامل مع المهام الإدارية مثل إدارة التقويم وتنسيق الاجتماعات وإعداد المستندات وواجبات المكتب العامة. المساعدة في الحفاظ على الأنظمة والعمليات المنظمة داخل قسم رأس المال البشري. يعمل مساعد إداري HC كنقطة اتصال مركزية، حيث يتفاعل مع ال المزيد...
Admin Hr Assistant
Job Summary Answers and directs departmental phone calls. Receives and distributes office mail. Schedules and organizes appointments; takes minutes during departmental meetings. Proofreads and types documents and correspondence produced by department. Processes required paperwork for المزيد...
إدخال بيانات التوظيف في قاعدة بيانات الشركة تنظيم الاجتماعات وتدوين محاضرها مساعدة موظفي الموارد البشرية رفيعي المستوى في عملية التوظيف إقامة فعاليات التوظيف والتدريب الرد على أي استفسارات للموظفين إنشاء كتيبات الموظفين والنشرات الإخبارية تنسيق الخدمات اللوجستية لتوجيهات التوظيف الجدي المزيد...
Full job description Manage and maintain administrative processes and systems within the organization. Coordinate schedules, appointments, and travel arrangements for executives or team members. Handle incoming calls, emails, and other correspondence, directing them to the appropriate المزيد...
Job Title: Admin Executive Assistant Location: Abu Dhabi Job Type: FullTime Job Overview: We are seeking a highly skilled and organized Admin Executive Assistant to join our dynamic team. The ideal candidate will provide comprehensive administrative support to our executive team ensur المزيد...
Requirements: - Fluent in English (verbal and written). - Excellent in administrative and costumer service skills, responsible and well organised. - Excellent in using MS office (excel, power point, word...). - Ability to work as a part of the team, under pressure and great in mul المزيد...
يعمل بشكل وثيق مع مديري المشاريع لإدارة أنشطة إدارة مكتب إدارة المشاريع التأكد من تحديث وثائق المشروع المساعدة في تنسيق المشروع ورصد معالم المشروع. متابعة الإجراءات والمخاطر والقضايا وإنشاء تقرير منتظم قابل للتنفيذ تنسيق التواصل بين أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين جدولة وإدارة المو المزيد...
إدارة جميع جوانب المحاسبة والمساعدة في مهام الموارد البشرية، وخاصة في تقديم التأشيرات والأوراق للموظفين. تنظيم والحفاظ على الملفات والسجلات المادية والإلكترونية. الاحتفاظ بسجلات الموظفين، بما في ذلك المعلومات الشخصية، وسجلات الحضور والإجازات. المساعدة في تأهيل الموظفين الجدد، بم المزيد...
DUTIES & RESPONSIBILITIES: • Promptly and courteously greet and receive visitors, ascertains nature of business, and direct visitor to appropriate person or area. • Professionally answer and handle all incoming calls by providing excellent customer service to callers by routing calls المزيد...
Full job description Job Information Participate in personnel management. Guarantee control of expenses and petty cash management Preparation and transmission of different types of information (writings, emails, etc.) between departments or other entities. Attend the meetings of the المزيد...
تطوير وتنفيذ السياسات والإجراءات والأنظمة لتبسيط العمليات وتعزيز الكفاءة التنظيمية. تسهيل التواصل الفعال بين الإدارات المختلفة، وضمان تدفق المعلومات بسلاسة. العمل كحلقة وصل بين اللجنة التنفيذية وإدارات الشركة، وتقديم التحديثات والتقارير والعروض التقديمية والتوصيات حسب الحاجة. تنسيق وإ المزيد...
Admin Coordinator
Roles & Responsibilities · Assist in tracking time on each audit and prepare billing requirements as per SLA. Inputs and updates information in databases and spreadsheets, specifically the audit findings and recommendations dashboard. Maintaining and tracking the audit reports inclu المزيد...
Envie d autres choses ?L toile Services en Sant , grande entreprise et fournisseur officiel du R seau de la sant , recherche pr sentement des techniciens en ducation sp cialis e. Remplacements dur e ind termin e sont disponibles. Excellente conciliation travail/fa المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد إداري في أبوظبي - اكتشف 1255 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل سكرتير تنفيذي, مساعد إداري, مساعد حسابات, مساعد الموارد البشرية, مهندس مساعد مقيم على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, التخزين, التعليم, الهندسة المدنية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل