حول ADDC
Abu Dhabi Distribution Company (ADDC) plans, operates, maintains and owns network distribution assets and directly interfaces with water and electricity customers in Abu Dhabi’s central and Al Dhafra regions, leveraging technical expertise and best-practice customer-care solutions. Through innovation and continuous enhancements, ADDC ensures water and electricity flow to more than 600,000 service points through a smart, robust, efficient and sustainable distribution network. ADDC is a subsidiary of Abu Dhabi National Energy Company (TAQA).
شركات مماثلة
18 فرصة عمل في Addc
Roles & Responsibilities Cluster Sales Manager - MICE As a Cluster Sales Manager you will be accountable for proactively soliciting and handling proactively handle local DMC accounts, Event companies and overseas TA s. UAE experience is a must. Ensures business is turned over proper المزيد...
Operational Excellence related: . Compile monthly System Performance Reports from various sections in Central & Eastern regions and prepare Summary Reports. . Assist to Prepare / compile annual CAPEX and OPEX Budgets for the Department in coordination with the Managers. Kee المزيد...
Performance Driven Organization related: . Acquire the required skills and knowledge through appropriate training programs In addition to the above, the incumbent shall also perform all other duties assigned by line manager. Technical Asset Commissioning Contract Ma المزيد...
Key Responsibilities/Accountabilities Growth & Sustainability related : · Execute all assigned tasks and to ensure that these are executed efficiently, accurately and in a timely manner · Report on the overall performance and work progress of tasks assigned Customer related: · Ex المزيد...
Analyst - New Initiatives And Third Party Risk Oversight
ADDC -
أبوظبي
-
الامارات
JOB PURPOSE: To support the implementation of ADCB s enterprise-wide New Initiatives, Outsourcing, Third Party Risk Assessment methodologies and policies to ensure that operational risks are managed in line with risk strategy and appetite. • New Initiatives Approval Policy (NIA), Out المزيد...
المتعلقة بالنمو والاستدامة: 1. التأكد من الالتزام بالقوانين واللوائح والسياسات الداخلية المعمول بها. 2. تطوير والحفاظ على إطار امتثال فعال وبيئة مراقبة. 3. مراقبة التغييرات في اللوائح وأفضل ممارسات الصناعة لضمان الامتثال المستمر. 4. العمل على إعداد نموذج لرسم خريطة ومواءمة جميع المباد المزيد...
. تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب . تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة المتعلقة بالعملاء: . تنفيذ جميع المعاملات التي تواجه العملاء بما يتماشى مع استراتيجية عملاء شركة أبوظبي للتوزيع مما يؤدي إلى زيادة الرضا وتقديم الخدمات في المزيد...
المسؤوليات تجميع البيانات في تقارير قابلة للتنفيذ إعداد مواد العرض والعرض العمل بشكل تعاوني مع أعضاء الفريق فكر بشكل استراتيجي في تحسين عمليات الشركة مؤهلات درجة البكالوريوس في تخصص ذي صلة بمهندس كهربائي وميكانيكي، 3 سنوات من الخبرة في العمل مع البيانات في مجال ذي صلة. مهارات القي المزيد...
تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب. تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة. المتعلقة بالعملاء: تنفيذ جميع المعاملات التي تواجه العملاء بما يتماشى مع استراتيجية عملاء شركة أبوظبي للتوزيع مما يؤدي إلى زيادة الرضا وتقديم الخدمات في الو المزيد...
2. المسؤوليات/المسؤوليات الرئيسية المتعلقة بالنمو والاستدامة: . تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب . تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة المتعلقة بالعملاء: . تنفيذ جميع المعاملات الداخلية التي تواجه العملاء بما يتماشى المزيد...
. تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب . تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة المتعلقة بالعملاء: . تنفيذ جميع المعاملات التي تواجه العملاء بما يتماشى مع استراتيجية عملاء شركة أبوظبي للتوزيع مما يؤدي إلى زيادة الرضا وتقديم الخدمات في المزيد...
المتعلقة بالنمو والاستدامة: تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب. تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة المتعلقة بالعملاء: تنفيذ جميع المعاملات التي تواجه العملاء بما يتماشى مع استراتيجية العملاء لشركة أبوظبي للتوزيع مما يؤدي إلى المزيد...
1. تطوير وصيانة النماذج المالية لدعم تخطيط الأعمال وعمليات اتخاذ القرار. 2. إجراء تحليل السيناريو واختبار الحساسية لتقييم المخاطر والفرص. 3. الاستفادة من الأنظمة والأدوات المالية لتعزيز التحليل المالي وتحديد الفرص لأتمتة العمليات وتبسيط سير العمل لزيادة الكفاءة والدقة. المتعلقة بالعمل المزيد...
تنفيذ جميع المهام المعينة والتأكد من تنفيذها بكفاءة ودقة وفي الوقت المناسب تقرير عن الأداء العام وتقدم العمل للمهام المعينة المتعلقة بالعملاء: تنفيذ جميع المعاملات التي تواجه العملاء بما يتماشى مع استراتيجية العملاء لشركة أبوظبي للتوزيع مما يؤدي إلى زيادة الرضا وتقديم الخدمات في المزيد...
Performance Driven Organization related: . Acquire the required skills and knowledge through appropriate training programs. Technical Asset Risk Management Data Security & Integrity Risk Management Knowledge of P&U Regulations/ Frameworks . Qualifications &a المزيد...
Technical: - Strong communication and presentation skills - Strong analytical skills - Sound understanding of accounting principles - Proficient in financial modelling and data analysis . Qualifications & Experience: - Bachelor's degree in Finance, Accounting, Econ المزيد...
Operational Excellence related: Coordinates and consolidates the annual forecast exercise of the directorate. This includes dispatching of departmental forecasts to line managers, advising/discussing with them planned increases/deletions and all forms of department activities and i المزيد...
. Qualifications & Experience: - Bachelor's degree in Finance, Accounting, Economics, or a related field. - CFA, MBA is a plus Preferred Experience: - Utilities industry - Regulated businesses - Minimum of 6 years in relevant areas
شركات مماثلة