وظائف إدارة شؤون الموردين في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف إدارة شؤون الموردين في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Basic Qualifications 7+ years of with Excel experience 7+ years of account management, project or program management or buying experience Bachelor's degree, or 5+ years of professional or military experience Knowledge of Microsoft Access or SQL Experience using data to in المزيد...
Responsibilities: To monitor suppliers' performance: drawing up SLAs, defining key performance indicators, overseeing overall suppler costs and budgets, and reporting regularly. Provide guidance, recommendations, and strategies about contract management and administration of المزيد...
Desired Skills/experience Familiarity with relevant regulatory and industry requirements. Working knowledge of contract management and negotiation. Understanding of the vendor life cycle (sourcing, procurement, vendor management), and how internal roles interact and operate thr المزيد...
Depth & Scope Experienced working professional role providing specialized business services, advisory or processes / program support within their own area of specialty Requires experienced, conceptual and practical knowledge within their own specialty and knowledge of broade المزيد...
إدارة مهام عمليات البائعين اليومية والحفاظ على ملكية أدوات المكتب الخلفي الداعمة أثناء تقديم مؤشرات الأداء الرئيسية المتفق عليها تحديد وتنفيذ الخطوات لتحقيق تحسين الأداء، وإدارة سير العمل بطريقة شاملة تحسين جودة تدريب البائعين، وإدخال وحدات تدريب جديدة جدولة تعيين وتنفيذ التدريب مع المزيد...
اجتماعات يومية مع مديري المتاجر لمشاركة التقارير وجمع التعليقات لتحسين العمليات الحالية قم بمراجعة المقاييس التشغيلية بانتظام، وفهم الأهداف والأدوات اللازمة لتحقيق الأهداف. تحسين تخصيص المتسوقين لتغطية إنتاجية الطلب تقديم تعليقات في الوقت المناسب وقابلة للتنفيذ لأصحاب المصلحة الرئيسيي المزيد...
* Drive Seller acquisition, repeat engagement, and retention through multi-channel and campaign strategy, leveraging content, media, search, community, influencer reach and partnerships * Collaborate with [Business Development] to ensure Sellers receive exceptional experiences that m المزيد...
Generates and provides accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc. Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data. Assures sanitation compliance. Assists Executive Chef in all aspects of purchasing المزيد...
Maintain franchise data and create model codes in Autoline Analyze the master roll-out report from GM for computation of procurement request. Prepare the production request report for procurement strategy. Analyze the order guide and place the orders correctly. Placing the order المزيد...
تحديد وتطوير مصادر التوريد المناسبة والحفاظ على علاقات عمل تعاونية مع البائعين لمواكبة الاتجاهات والتقنيات والمنتجات والخدمات. متطلبات الفناء من المواد من خلال الحصول على عروض أسعار من الموردين المناسبين والمناسبين باستخدام فئات الموردين المتوفرة في دليل الموردين الرئيسي والتقنيات الأ المزيد...
إدارة وتنسيق جميع المتطلبات المتعلقة بالمشتريات من خلال عملية الشراء المحددة. تأكد من إدارة ميزانية المشتريات من خلال تقرير المشتريات الأسبوعي والشهري ولوحة المعلومات. للحفاظ على المخزون الصحيح (المعدات / المرافق / المواد / الخدمات) للموقع المعني. التفاوض واتخاذ القرار مع المورد لل المزيد...
تحديد احتياجات الشراء والعمل مع أجزاء أخرى من المنظمة للتنبؤ بالطلب وتقييم مستويات المخزون. التفاوض مع البائعين للحصول على أفضل الأسعار وخيارات الدفع الممكنة. تقديم العطاءات ومنح وإدارة إمدادات المشروع والخدمات وأوامر الشراء للموردين. إدارة التكلفة لتحديد مجالات خفض التكاليف المحتملة المزيد...
Corporate Services Assistant - Procurement
Jobsite Direct dubai -
دبي
-
الامارات
Lead on the submission of Value Added Tax (VAT) return to Federal Tax Authority, ensuring all receipts are collated and organised for VAT). Coordinate closely with GTPC Manila for resolving issues related to VAT, follow-up on P2P process. Maintain department-wise breakdown to have المزيد...
Responsibilities: Developing and implementing purchasing strategies. Managing daily purchasing activities, supervising staff, and allocating tasks. Managing supplier relations and negotiating contracts, prices, timelines, etc. Maintaining the supplier database, purchase records, المزيد...
Negotiates favorable terms with suppliers for the procurement of goods, services and supplies. Effectively prioritizes and executes tasks to ensure accurate and timely processing of purchase orders. Tracks delivery status and resolves defects and delivery problems with suppliers. المزيد...
List Of Available Vacant Positions (NewUpdates) Cashier SalesAssociate Customer ServiceRepresentative VisualMerchandiser StoreManager Security Officer Marketing Executive OperationsSuperviso Salary andBenefits
Key Performance Indicators Negotiation: (Payment Terms Improvements, Cost Savings, INCOTERMS, Services, Sourcing of new / alternate vendors) against all Purchase Requisitions Process Improvements: in 100% implementation of automation of minimum 2 business processes, releva المزيد...
This is a remote position. Own end-to-end requirements for Motor LoB Collaborate with Sales, Marketing, UW, Operations, Tech and other stakeholder partners to understand user needs and pain points Understand and Analyst current Business Processes and related tech & product im المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Responsibilities: Overseeing and supervising employees and all activities of the purchasing department. Preparing plans for the purchase of equipment, services, and supplies. Following and enforcing the company's procurement policies and procedures. Reviewing, comparing, ana المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة شؤون الموردين في دبي - اكتشف 25779 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, مدير مبيعات, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, المحاسبة والتدقيق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل