وظائف Records Management في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Records Management في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Assists in the tracking and organization of medical records i.e ensures and maintains medical records storage and archiving. Personally responsible for protecting paper records, computer records, and other device associated with confidential public health information or data. Retrie المزيد...
معرفة جيدة بخدمة العملاء وإدارة المكاتب وإجراءات مسك الدفاتر. إجادة اللغة الإنجليزية والعربية الشفوية والمكتوبة. القدرة على استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس. اجادة مهارات التواصل والتعامل مع الشخصيات المختلفة. امتلاك مهارات التنظيم بشكل جيد وتوزيع المهام. القدرة على قياس أداء فريق العمل المزيد...
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Management Consultant
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
Manage Patch Management for Servers **(Windows and Linux)** - Servers patches also include Application and Databases - Submission of monthly management report on patch management health status - Depth Knowledge and Hands-on experience in ManageEngine Desktop Central Patch Management T المزيد...
Job DescriptionRole value proposition / your task:apply the appropriate test design techniques and guidelines to implement the required test specificationsensures that the test spec is up to date as per the change request and establishes bidirectional traceability and consistency betw المزيد...
Responsibilities: Preparation of annual accounts and monthly management accounts. Working closely with the marketing and operations teams to set and improve key e-commerce and stock metrics. Processing payroll for a small team. Reconciliation of banks and balance sheet accounts, i المزيد...
Management Consultant
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
ضمان توافر المعلومات المالية في الوقت المناسب وبدقة لتقارير الإدارة إنتاج تقارير الإدارة الشهرية والفصلية وغيرها من التقارير المخصصة الحفاظ على قاعدة بيانات دقيقة وسهلة الاسترجاع لإعداد التقارير الإدارية. الوصف الوظيفي إعداد الأداء المالي الشهري والفصلي والسنوي وتقديم تقرير عن الفروق. المزيد...
We are seeking a dedicated and skilled Project Management (PMO) to join our team and drive successful project outcomes. As a Project Manager you will play a pivotal role in planning executing and overseeing project management processes ensuring alignment with organizational goals. You المزيد...
Manager Job Responsibilities: Maintains staff by recruiting, selecting, orienting, and training employees. Ensures a safe, secure, and legal work environment. Develops personal growth opportunities. Accomplishes staff results by communicating job expectations; planning, monitorin المزيد...
Management Consultant
SUNDUS RECRUITMENT & OUTSOURCING SERVICES LLC -
أبوظبي
-
الامارات العربية المتحدة
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
Management Consultant
Al Shirah Recruitment Services Est -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants help organisations to solve issues, create value, maximise growth and improve business performance. They use their business skills to provide objective advice and expertise, and help an organisation to develop any specialist skills that it may be lacking.
Hse Officer Facility Management
SECURE SERVICES LIMITED W.L.L. -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities Develop and implement HSE policies and procedures to ensure compliance with regulations and standards Conduct regular inspections and audits to identify potential hazards and risks in the facility Investigate incidents and accidents to determ المزيد...
Plumbing Supervisor Facility Management
SECURE SERVICES LIMITED W.L.L. -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities · Attending daily briefings & Overseeing site operations. · Supervising sub-contractors and other labor workers. · Maintaining health and safety records & conducting “safety tool box” meetings. · Responsible for optimizing the allocated ma المزيد...
Head Of Property Management
Mark Williams Middle east -
أبوظبي
-
الامارات
Contributes to the development of functional/departmental strategy in line with the business strategy Manage and direct the daily activities of leasing Assists the finance department in preparing annual budgets for operations, utilities, property CAPEX and buildings insurance Assists المزيد...
الإشراف على العمليات اليومية للمرافق، بما في ذلك الصيانة والأمن والنظافة. تنسيق وجدولة أنشطة الصيانة الروتينية لضمان الأداء الأمثل لجميع الأنظمة والمعدات. إدارة علاقات البائعين والعقود المتعلقة بخدمات المرافق. ضمان الامتثال للوائح الصحة والسلامة، وتنفيذ السياسات لخلق بيئة عمل آمنة. إج المزيد...
قيادة تطوير وتنفيذ خطط المشروع، وضمان أهداف واضحة، والجداول الزمنية، وتخصيص الموارد. التعاون مع مديري المشاريع والفرق لمراقبة التقدم وتحديد المخاطر المحتملة واتخاذ تدابير استباقية للتخفيف من المشكلات. بناء علاقات قوية مع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين، مما يضمن التواصل الفعال المزيد...
In this role, you will be responsible of: • Coordinate with team members regarding aspects of project implementation. • Review basic internal designs with appropriate stakeholders for accuracy and conformance to procedures with required assistance. • Complies with all relevant HSE sta المزيد...
يجب أن يكون لديك معرفة شاملة بقوانين البناء الدولية المعمول بها. إظهار الفعالية والالتزام بالعمل في إطار فريق، وتقديم خدمة عملاء عالية والكفاءة التقنية. مهارات العرض الرسومية واللفظية المتقدمة إتقان استخدام نماذج الكمبيوتر (rhino و Revit) وتقنيات العرض AutoCAD وSketchUp وAR/VR Photosh المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Records Management في أبوظبي - اكتشف 7994 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المنطقة, مستشار إداري, المحاسب, مدير مناوب, مستشار كبير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, إدارة المرافق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.