وظائف Administrative Operations في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Administrative Operations في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Why you’ll love working at #TeamInnomotics Competitive compensation based on qualifications Medical, dental, prescription and vision coverage, first day of employment Matching 401(k) (immediate employer match) Competitive paid time off plan, paid holidays, and floating h المزيد...
Provides support to the Project Manager in managing projects Liaises with the operations team for lecturers’ availability and materials requirements Maintains internal documentation on project management Formats and edits learning materials Ensures technical and content acc المزيد...
Qualifications: Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field. Proven experience in operations coordination, preferably in a multinational setting. Familiarity with local regulations and PRO services in Dubai. Strong organizational المزيد...
Qualifications: Bachelor's Degree ismandatory Proficient secretarial skills, andextensive knowledge & experience with MS officeprogrammes Expected Experience: A minimum of two to three yearsexperience working as a receptionist or in a customerservice-focused role or inho المزيد...
Responsibilities Assists project team with day-to-day support of the project or site Organizes and expedites flow of work through project or site and initiates follow up action Maintains knowledge of project status, scheduling requirements, and departmental operations/procedure المزيد...
Administrative Secretary
International Development Research Centre IDRC -
دبي
-
الامارات
This is a full-time, on-site role located in Dubai for an Administrative Secretary role. As an Administrative Secretary, you will be primarily responsible for providing administrative and secretarial support to ensure effective and efficient operations. This will include schedulin المزيد...
يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراجع ويوزع النسخ الورقية المزيد...
About the job Job Description Authorization to work lawfully in the US without sponsorship from Wood is required. Responsibilities Responsibilities will include assisting the operations group in collecting, compiling and analyzing data for various projects. This includes worki المزيد...
Provides clerical and administrative support. Responsibilities may include managing communication, scheduling meetings, maintaining files, handling office correspondence, and assisting with basic bookkeeping tasks. Attention to detail, organizational skills, and proficiency in offi المزيد...
مساعد إداري تنفيذي
Hill International Middle East Ltd -
دبي
-
الامارات
الدعم الإداري العام: يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراج المزيد...
We are looking for an Optometrist with leadership skills, great communication, and a true believer in providing quality care to their patients! Join a thriving practice with high patient volume hit the ground running- utilizing state-of-the-art optometry equipment and advanced المزيد...
What You'll Do On a Typical Day Plan and arrange travel itineraries, process expenses and manage schedules Arrange various external and internal events Organize meetings, schedule meeting facilities and take care of resulting follow-up activities Communicate well with lead المزيد...
Job Title: Administrative Assistant Reports To: Brand Activation Manager Department: Marketing Scope and Impact of Position: Enhance customer experience foster customer loyalty and uphold a positive brand perception.Roles and Responsibilities: Assist visitors with their bathroom المزيد...
Responsibilities Answer customer inquiries through email, chat, or phone calls in a timely and professional manner Resolve customer complaints and issues with a positive attitude Process customer orders and ensure accurate and timely shipment Manage customer accounts and maint المزيد...
Responsibilities Answer and direct phone calls Organize and schedule appointments Plan meetings and take detailed minutes Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms Assist in the preparation of regularly scheduled reports Develop and maintain المزيد...
إدارة المهام اليومية للمكتب مثل الرد على الهواتف والتصنيف وجدولة المواعيد. تنظيم والحفاظ على لوازم المكتب والمعدات. إعداد وتوزيع المراسلات والمذكرات والتقارير. المساعدة في مهام إدارة المشاريع مثل التخطيط المالي والجدولة. تنسيق الترتيبات السفر وإعداد تقارير المصاريف. تقديم الدعم المزيد...
Develop correspondence Manage incoming & outgoing mail Follow up on pending items Plan & schedule meetings and co-ordinate with counter parties Prioritize meetings & activities Channel internal / external issues, prioritize and escalated as required Ensure proper f المزيد...
تقديم الدعم الإداري والمكتبي للحفاظ على سير عمل الرئيس إعداد وتحرير المراسلات والتقارير والمستندات المختلفة تحية الزوار والرد على الهواتف والرد على رسائل البريد الإلكتروني وتقديم خدمة العملاء إدارة التقويم اليومي للرئيس وتحديد أولويات المواعيد وإعداد المؤتمرات إجراء ترتيبات ال المزيد...
التعامل مع المهام الإدارية مثل حفظ الملفات وإدخال البيانات والمراسلات ضمان الامتثال لسياسات وإجراءات الشركة تقديم الدعم الإداري للإدارات قدمت خدمة العملاء الممتازة والزوار. الملف الشخصي للمرشح المطلوب يفضل مواطن إماراتي درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو المجال ذي الصلة الكفاءة في المزيد...
Responsibilities Answer and direct phone calls Organize and schedule appointments Plan meetings and take detailed minutes Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms Assist in the preparation of regularly scheduled reports Develop and maintain المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Operations في دبي - اكتشف 11210 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير العمليات, موظف استقبال, سائق, مساعد إداري, المدير العام على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.