وظائف Secretarial Skill في الإمارات

تم العثور على 8 وظيفة

وظائف Secretarial Skill في الإمارات

تم العثور على 8 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Admin Cum Accountant

La Vita - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1-3 سنوات
دوام كامل

Job roleWe are seeking a reliable and detail-oriented Admin cum Accountant to manage both administrative tasks and financial operations within our landscape company. The ideal candidate will ensure smooth office operations maintain financial records handle billing and payroll and sup المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع

Ai Engineer

Boskalis - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Make your mark for the innovative Artificial Intelligence (AI) program at Boskalis and contribute at the forefront of strategically integrating AI into our operations to drive efficiency. Our AI Strategy is designed to tackle business challenges within strategically defined themes on المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

We re partnering with a leading sovereign wealth fund to find a highly skilled and strategic Executive Communications Professional to lead the development and execution of a comprehensive communications strategy that amplifies the voice and visibility of the CEO. This individual wil المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 26 Jun | دوام كامل | التقديم السريع

Copywriter (bilingual)

LINKVIVA Websiite - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Copywriter (Bilingual)Dubai United Arab Emirates**6MONTHCONTRACT**BilingualCopywriterShapeStoriesThatInspire&Engage!AboutUs.WeareLINKVIVAcreatorsofexperiencesthatlivebeyondtheday.OurEnergy(Values)The5PsPeopleWerisebyliftingothers.PositivityWeseethelighteveni المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 22 Jun | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Join Our Team!We are currently looking for a dedicated and customer-focused Retail Shop Staff member to join our team. If you are passionate about delivering excellent service have retail experience and can confidently communicate in both English and Russian wed love to hear from you. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 30 May | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1 - 2 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

مطلوب موظف استقبال (ذكور فقط)📢 تبحث شركة تطوير عقاري مرموقة، مقرها عجمان، عن موظف استقبال. - نظرة عامة على الوظيفة: يتولى هذا المنصب بدوام كامل مسؤولية إدارة عمليات الاستقبال، بما في ذلك الرد على المكالمات وتوجيهها، واستقبال الزوار ومساعدتهم، وتحديد المواعيد، والتعامل مع المهام الإد المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 10 May | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Job Title: Regional Brand Planning SpecialistMiddle East and North Africa (MENA)Role Type: Outsourced Full Time Long Term OnSiteLanguage requirement: Bilingual (English & Arabic)Contract: Standard 2 yearsIndustry: AutomotiveExperience required: Minimum 56yrs GCC experienceBenefits المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

Role Title: AdminEvent Permit & Licensing (BilingualEnglish & Arabic speakers)Contract Duration: 2 Months 01 Sep31 October)Role Type: Outsourced Full Time OnSiteWork Location: Dubai UAEWorking Days: 6 days in a weekSalary: AED 5500/monthRole summary:To undertake the events app المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Secretarial Skill في الإمارات - دبي, أبوظبي, عجمان - اكتشف 8 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس ذكاء اصطناعي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الاستثمار المصرفي, وكالات التأمين والسمسرة, الخدمات المالية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.