وظائف Powerpoint في Abu Dhabi,dubai
وظائف Powerpoint في Abu Dhabi,dubai
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Powerpoint Presentations Specialist
EXCEED IT Services -
دبي
-
الامارات
Responsibilities Collaborate with team members to develop clear and persuasive storylines and narratives for digital transformation programs and projects. Design and produce powerful presentations and diagrams using Microsoft PowerPoint (Adobe Illustrator is a plus). Translate comp المزيد...
Graphic Designer Cum Administrative Associate
SICE -
أبوظبي
-
الامارات
Key Responsibilities: • Work closely with instructors and subject matter experts to understand course objectives and content requirements. • Design and develop visually appealing and interactive PowerPoint presentations that effectively communicate key concepts and learning objectives المزيد...
Responsibilities Workflow Process Initiation and Discussion: Lead discussions with key stakeholders to understand and document business requirements, workflow processes, and potential improvements. Facilitation Skills: Employ strong facilitation skills to guide meetings, worksho المزيد...
Preparing Quotation to the Clients or Customers and follow up for Purcahse ordersPreparing Submittals POwer Factor Letter Warranty certificates as per customer /client requirementsPreparing Sales Order in Oracle ERP Software Supporting the Sales Manager in all sorts of Sales Activitie المزيد...
العمل مع قادة الفريق لصياغة استراتيجيات فعالة للعملاء ولضمان تسليم المشروع بنجاح سريع التعلم، متحمس، متحمس مهارات تواصل وتحليلية ممتازة، وقدرات كتابة التقارير، ومعرفة سليمة بالنمذجة المالية، وإعداد العروض التقديمية وتقديمها خلفية تحليلية قوية مع الاهتمام بالتفاصيل مهارات تنظيمية قوية المزيد...
فحص وفهم الوثائق المعقدة بما في ذلك الخطط والسياسات والإجراءات والعروض التقديمية والمبادئ التوجيهية والمذكرات الداخلية والخارجية. تقييم الهياكل التنظيمية والمشاريع والبرامج والإجراءات. توثيق القدرات والبرامج الحالية للمنظمة. قيادة ورش العمل ومجموعات التركيز ومجموعات العمل وتصميم ال المزيد...
Hse Officer Adnoc Approved
Abu Dhabi Manpower Supply ADMS -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description:Relevant 4-5 years of experience in creating impressive Power point presentations. Convert current text heavy presentations to more concise, graphically rich presentations Interpret the data content and present it visually with an aim to communicate the message effect المزيد...
مساعد تنفيذي للإدارة القانونية المتحدث الياباني
Black Pearl Consult -
دبي
-
الامارات
مساعدة الشريك فيما يتعلق بترجمة النصوص والاتصالات اليابانية. إدارة العمليات التجارية أداء الوظائف الإدارية لدعم العمليات تنسيق الأحداث اليابانية من حين لآخر ويمكنه متابعة الاجتماعات. معالجة المستندات وتقديمها إلى المكاتب الحكومية المختلفة في دبي/الإمارات العربية المتحدة، عند الحاجة كت المزيد...
Branch Administrative Team Assistant - Norfolk Va
Siemens -
دبي
-
الامارات
You will make an impact with these qualifications: Basic Qualifications: High School degree or state-recognized GED 1 or more years of administrative support Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Must-have qualifications: - 2-4 years of experience as a Project Manager or Account Manager - Experience working with Excel, GoogleDocs, any project management tool and Powerpoint - Previous experience creating slide decks - Experience with budget management - Experience identify المزيد...
Roles & Responsibilities · Control workflow · Handle all logistics CEO related Interact with leadership, internally and externally · Other duties as assigned Desired Candidate Profile Filipino Diploma Female · Bachelor's degree or equivalent experienc المزيد...
عادةً ما يتم اكتساب الخبرة السابقة في دور مماثل من خلال الخبرة الواسعة في دور دعم الأعمال أو العطاءات. تجربة مع Saleforce.com أو برنامج مشابه من نوع CRM. يفضل الخبرة مع XAIT Porter (أو حل إنشاء مستندات تعاوني وآلي وعالي القيمة قائم على السحابة) وأنظمة إدارة قواعد البيانات. - كفاءة عال المزيد...
Have own UAE visa Have valid MOH license Have experience in Indoor Store work (managing stocks, expirations and etc...) Have knowledge in using PowerPoint, Excel, Word and other document software Have knowledge in using Al Ameen software, Tally software and etc... Have good com المزيد...
Planning Engineer Transco Experience - Abu Dhabi
Jumbo Manpower Services -
أبوظبي
-
الامارات
Should have experience in Planning and Scheduling activities using Primavera Tool. Should have experience working with TRANSCO requirements Excellent knowledge of excel, PowerPoint etc. The individual shall develop the project planning based on customer BOQ and weightage for different المزيد...
Must Haves: 2+ years of experience as an office assistant or secretary 1+ years of bookkeeping experience Strong Microsoft Office Experience (Teams, Office, Outlook, PowerPoint, and Excel) Professional, Sharp, and Great with communication High School Diploma & AA Completed
Qualifications Excellent communication, interpersonal skills, and presentation skills Accuracy and attention to detail Critical thinker with an ambitious, solutions oriented approach Fluency in Microsoft office (Outlook, PowerPoint and Excel) Demonstrated record of success in المزيد...
Requirements: · 4 years experience as an secretary or similar role. · Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.) · Excellent written and verbal communication skills. · Perform various administrative tasks, including answering phone calls, respond المزيد...
Responsibilities: Administrative Support: Provide day-to-day administrative support to ensure smooth office operations. Manage and organize office files, documents, and records. Coordinate and schedule meetings, appointments, and travel arrangements. Microsoft Office Proficiency: De المزيد...
Requirements Bachelor's degree in Marketing or Business, MBA preferred 3-5 years in brand/category management Basic understanding of intellectual property and patents MS Office Suite (Excel, Word, PowerPoint, PowerPI) Business development and management skills Entrepreneuri المزيد...
Key Requirements Good analytical and presentation skills (well versed in MS Excel, Word and PowerPoint) Assertive, organised and attentive to detail Ability to manage finances: P&L, ROI Strong project management and organisational skills, with the ability to handle multipl المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل