حول power international holding
Power International Holding (PIH) consists of a diverse portfolio of businesses from PIH's 5 key sectors: General Contracting, Real Estate Development, Agriculture and Food Industries, Lifestyle (Hospitality, Entertainment and Catering) as well as General Services.
شركات مماثلة
53 فرصة عمل في Power International Holding
Job Summary To provide support to the General Manager to lead the business and manage team members to ensure a smooth and efficient running of the operations. To maintain and improve company profitability. To support, supervise, manage and administrate overall restaurant operations, p المزيد...
We are looking for a motivated Local Class A Flatbed Driver to deliver metal to manufacturing facilities. Duties of the Class A Flatbed driver include strapping product down, tarping when necessary, making sure correct product is off loaded. The ideal candidate should have a Class A C المزيد...
Project Manager Interior Design
power international holding -
الدوحة
-
قطر
Power International Holding Group” is urgently seeking candidates for the below positions for our cluster “Highness Engineering Consultants”. The Interior Design Project Manager is responsible for overseeing all aspects of interior design projects, from start to f المزيد...
Senior Financial Systems Director
power international holding -
al-Jumayliyah
-
قطر
Responsible for gathering and analyzing theFinance process requirements of the company and ensuring the rightconfiguring or improvements of it in the SAP system to efficientlymeet those requirements. Plan forFinance related system projects and business process improvementsrelated t المزيد...
Qatar government jobs 2024 in Power Catering Operations Supervisorational Holding Qatar Careers. Candidate who have required Qualification can apply for Catering Operations Supervisor jobs.Latest Power Catering Operations Supervisorational Holding Qatar Careers are available on our po المزيد...
Job Summary Under the supervision of the Group Payroll Manager, this position will be responsible for all administration tasks related to the staff payroll process. Job Responsibilities 1 Staff Bank Account Bank Account details & system updates Job Responsibilities 2 Responsible f المزيد...
Paying all entitlements for vacations or endof service. Preparing and reviewing payroll statements ontime. Extracting all reports related tosalaries. Coordination with the accounting departmentwhen preparing salaries. Simplifying and documentingcompensation procedures. Review payroll المزيد...
Good knowledge of planning and budgeting processes. The ability to follow up the various departments such as (finance, human resources, purchases, operations, etc.) Strong analytical ability that helps to come up with the best solutions. Excellent communication skills. Familiarity wit المزيد...
Plans and implements the group marketing andcommunication strategy. Cultivates and maintainsrelationships with media and influentialprofessionals. Coordinates with and manages themarketing teams as well as full commitment to client relations andcustomer satisfaction. Defines and imple المزيد...
يقوم باستكشاف الأخطاء وإصلاحها ويضمن الامتثال لإجراءات التشغيل القياسية للسلامة والجودة في جميع الأوقات. يضمن أن يتم احتساب جميع المعدات والأدوات اللازمة، في حالة عمل جيدة، ومعايرتها، وتنظيمها في موقع العمل في الوقت المناسب. يشرف على التكليف بالأنشطة الميدانية. يضمن التنفيذ الآمن ل المزيد...
إنشاء وصيانة مكتبة لجميع المتطلبات لسهولة الرجوع إليها. يحدد العناصر الفنية المتاحة وخيارات التفاصيل المتاحة. ينسق ويشرف على جميع اختبارات المواد في الموقع، ويتأكد من أن جميع هذه الاختبارات تتوافق مع المواصفات والرموز. التحقق والتحقق من دقة جميع معلمات هندسة المواد المقدمة في جميع المزيد...
شريك أعمال تكنولوجيا المعلومات
power international holding -
الدوحة
-
قطر
ينفذ نظام تخطيط موارد المؤسسات (ERP) والدورات التدريبية والدعم. ينفذ إعادة هندسة العمليات التجارية، وتحليل GAP والحلول البديلة. فهم مشاكل العمل والفرص في سياق متطلبات الشركة والتوصية بالحلول لتمكين المؤسسات من تحقيق الأهداف وتحسين العمليات التجارية. يوفر الخبرة ويعالج دعم L2 / L3 ف المزيد...
تصميم وتطوير إطار فعال لإدارة الأداء. ضمان الإنشاء السليم لأهداف الأداء الفردي المتوافقة مع أهداف المنظمة لقياس الأداء الفردي والفريقي والتنظيمي بالتعاون مع رؤساء الأقسام ورؤساء وحدات الأعمال. يعمل كمستشار داخلي لجميع الموظفين عند الاقتضاء في مراجعة وصياغة وتحديد أهداف الأداء الفردي المزيد...
- الاتصال بفرق الهندسة وإدارة المشروع للتأكد من دقة تصميم المشروع قبل بدء العمل. - طلب وجدولة تسليم جميع المعدات اللازمة للمشروع. العمل كنقطة اتصال رئيسية بين الميدان الرئيسي والمكتب. إدارة جداول العمل وبطاقات الوقت لجميع الموظفين الميدانيين. توفير القيادة للموظفين في الموقع والمق المزيد...
يتم تحقيق مشكلات إصلاح عيوب الشاشات في المصانع والمعدات والمباني من خلال عمليات إعادة عمل طفيفة أو بدون أي عمليات إعادة عمل. يضمن الاستجابة السريعة لجميع مهام الصيانة تحت الطلب التي يتم تقديمها بشكل استباقي من خلال الأعمال السريعة التي يتم تنفيذها بأقل قدر من الإشراف. يحتفظ بالسجلات و المزيد...
يدير جميع ضوابط التكلفة المتعلقة بالمشروع من خلال جمع وتحليل وتقديم المشورة بشأن مسار الإجراءات المناسب للإدارة بناءً على كفاءة التكلفة والقدرة. يحدد ويحافظ على تكاليف البنود لجميع التمهيديات والمواد الاستهلاكية المرتبطة المتوقعة خلال فترة المشروع. - وضع إستراتيجيات وإدارة وتطوير جم المزيد...
المسؤوليات الرئيسية - تعديل تنفيذ المقترحات وفقًا للأحكام والمقترحات الناشئة. - التأكد من تلبية جميع المتطلبات وتلبيتها وفقًا للمعايير المحددة والطلبات المقترحة؛ - تعديل تنفيذ المقترحات وفقاً للأحكام والمقترحات الناشئة. - يتوافق مع جميع المتطلبات التنظيمية والتشريعية الأخرى. - التأكد المزيد...
يشرف على العمليات اليومية للإدارة والموظفين ويدعم المهام الكتابية اليومية. الرد على المكالمات الهاتفية، وتوفير المعلومات للمتصلين، أو إعادة توجيه المكالمات الهاتفية. يتعامل مع الاستفسارات من الفريق. تطوير ومراجعة وتحسين الأنظمة والسياسات والإجراءات الإدارية. يضمن أن المكتب مجهز با المزيد...
أخصائي المكافآت الشاملة
power international holding -
الدوحة
-
قطر
دعم تصميم وتطوير وتنفيذ خطط وبرامج المكافآت الإجمالية بما في ذلك سياسة وهيكل الرواتب والمزايا، وتخطيط الرواتب، ونظام المكافآت والحوافز، وبرنامج التقدير، وتكلفة المزايا. - إجراء تحليل الرواتب ومراقبة اتساق وفعالية سياسات التعويض والمبادئ التوجيهية والإجراءات. تحديد المراجعات والتوصية ب المزيد...
الإشراف على العمليات اليومية لوحدة الأعمال أو المنظمة. – ضمان إنشاء وتنفيذ استراتيجية مصممة لتنمية الأعمال التجارية. - تنسيق تطوير أهداف الأداء الرئيسية للوظائف والتقارير المباشرة. - توفير الإدارة المباشرة للمديرين الوظيفيين الرئيسيين والمديرين التنفيذيين في وحدة الأعمال. - ضمان المزيد...
شركات مماثلة