حول MM Management Consultant
M M Management Consultants, headquartered in Ahmedabad and augmented by a branch office in UAE-Dubai, is dedicated to providing exceptional Executive Search services to a diverse global clientele. Specializing in the recruitment of Qualified, Professional, and Skilled individuals, we operate seamlessly across international boundaries. Our recruitment methodologies encompass both Contingency and Retainer Modules, facilitating a comprehensive search within the global talent pool.
شركات مماثلة
10 فرصة عمل في Mm Management Consultant
Job Description:Designation: Financial Expert ( Hyperion ) Job Location: QatarRequirement: Bachelor's degree in Accounting. Minimum of 15 years of experience in financial and accounting management. Previous experience working with government agencies. Proficiency in Oracle systems المزيد...
قسم البحث التنفيذي / المجال الوظيفي برامج تكنولوجيا المعلومات الكلمات الرئيسية أخصائي خصوصية البيانات إخلاء المسؤولية: Naukrigulf.com هو مجرد منصة للجمع بين الباحثين عن عمل وأصحاب العمل معًا. يُنصح المتقدمون بالبحث في حسنات صاحب العمل المحتمل بشكل مستقل. نحن لا نؤيد أي طلبات للمدفوعا المزيد...
يُفضل بشدة الحصول على درجة البكالوريوس أو الماجستير في علوم الكمبيوتر أو القانون أو تكنولوجيا المعلومات أو الشهادات المهنية ذات الصلة مثل محترف خصوصية المعلومات المعتمد (CIPP) أو مدير خصوصية المعلومات المعتمد (CIPM) أو محترف أمن نظم المعلومات المعتمد (CISSP). خبرة لا تقل عن 5 سنوات ف المزيد...
8+ سنوات من الخبرة في تنفيذ BRM لمجال الاتصالات . مطلوب التعرض الجيد والفهم لمجالات منتجات BRM، مطلوب معرفة عملية بـ PDC. خبرة في ثلاثة على الأقل من مجالات منتجات BRM التالية - إدارة الاشتراك، والتقييم والخصم، والفواتير والفواتير، والمدفوعات والواقع المعزز، والتحصيلات، وتكامل ال المزيد...
. تطوير وتنفيذ استراتيجيات لزيادة الإيرادات وتحقيق أهداف المبيعات المتفق عليها. . تحديد فرص عمل جديدة وتنمية العلاقات مع العملاء المحتملين. . قيادة فريق المبيعات، وتوفير التوجيه والتحفيز والدعم لضمان تحقيق الهدف. . استخدام مهارات الاتصال العالية للتفاوض على العقود ومعالجة مخاوف ال المزيد...
مهارات اتصال قوية (شفهية وكتابية وعرضية) مهارات تنظيمية وتحليلية وحل المشكلات وإدارة المشاريع الجيدة. الخبرة ذات الصلة: دمج الاعتبارات البيئية والاجتماعية والحوكمة (ESG) في استراتيجيات الأعمال والعمليات إجراء تقييمات مخاطر المناخ، وتحليل السيناريوهات، واختبار الإجهاد تطوير وتنفي المزيد...
Job Description: Creating and managing content on all social media, digital content, and digital marketing platforms Media services for photography and video clips Services related to creative content (graphics). 4-5 years Experience required Attention to detail Strong analytical skil المزيد...
Job Description:Requirements & Responsibilities :-- Bachelor s degree in Economist ,Law, or other relevant fields- At least 8 years experience and a MUST have previous experience in Government Tax authorities - Tax Risk Department.- Creating and implementing risk management proced المزيد...
Job Description:Designation: AdministratorJob Location: QatarPackage: Negotiable Requirements: Minimum 2 - 4 years of clerical experience. Strong written and verbal communication skills with bilingual fluency in English and Arabic. Familiarity with Internal Audit processes. Key respon المزيد...
. خبرة عمل لا تقل عن 4 سنوات بعد التأهيل في التدقيق الخارجي . التخطيط لعمليات التدقيق الفعالة . تدقيق البيانات المالية وتقييم الحسابات للتأكد من دقتها والامتثال التنظيمي . فحص الأنظمة والضوابط الداخلية . تقييم أساليب إدارة المخاطر . الإبلاغ عن الأخطاء المنهجية أو مؤشرات الاحتيال . ال المزيد...
شركات مماثلة