وظائف رئيس نظم المعلومات الإدارية في دبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف رئيس نظم المعلومات الإدارية في دبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Commis 3

AccorHotel - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Prepare ingredients for cooking including portioning chopping and storing food before use Weigh measure and mix ingredients according to recipes or personal judgment using various kitchen utensils and equipment Wash and peel (if required) fresh fruits and vegetables to prepare them المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع

Head Baker

AccorHotel - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Manage and supervise the daily operations of the bakery departmentDevelop and implement new recipes considering local taste preferences and international baking trendsEnsure compliance with food safety and hygiene standards throughout the baking processTrain and mentor junior bakers f المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع

Head Of Mena

TOPTALENT - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Position: Head of MENA (FX industry) Location: Dubai - Remote Employment type: Full-time Remuneration: base salary DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Lead the setup and licensing of regional operations in compliance with local financial regulations.Develop and execute strategies for marke المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 1 يوم | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال رئيس نظم المعلومات الإدارية في دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل طاهي ثالث على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.