iCARRY

حول iCARRY

We are born of the belief that delivery is much more than just moving a package from point A to point B. In today's fragmented last-mile delivery industry, where there is a disconnect between merchants, carriers, and customers, iCARRY was developed to solve this challenge with cutting-edge, best-in-class tools and technology. Our platform connects businesses with multiple carriers on a single platform, to create a seamless experience throughout the delivery journey while also promoting business scalability for our partners.

1 فرصة عمل في Icarry

مستشار خدمة العملاء
iCARRY - الكويت - الكويت

exclusion unfavorite
experience 0 - 0 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

مهارات الخدمة التي تركز على العملاء خدمة عملاء ممتازة ومهارات رضا العملاء - خبرة في دعم العملاء، ويفضل أن يكون ذلك في مجال النقل أو الخدمات اللوجستية مهارات الاتصال وحل المشكلات القدرة على العمل تحت الضغط في بيئة سريعة الخطى يجيد اللغتين الإنجليزية والعربية؛ اللغة العربية أمر لا بد م المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 23 Jan | دوام كامل | التقديم السريع