حول Holiday Inn Dubai
At Holiday Inn Hotels & Resorts® we pride ourselves in delivering warm and welcoming experiences for guests staying for business or pleasure. Whether it’s time with friends, family, colleagues or clients we have a breadth of hotels from urban centres to beach resorts offering environments, services and amenities that make it easy to work, rest and connect.
شركات مماثلة
31 فرصة عمل في Holiday Inn Dubai
Franchise Hotel - Hr Coordinator- Holiday Inn Staybridge Suites Dubai - Al Maktoum Airport
Holiday Inn Dubai -
دبي
-
الامارات
(Urgent opening for 10th, 12th any under Graduation/Graduated) Dear Candidate, Requirement available in Ground staff / Air ticketing Qualification 10th/ 12th / Any Graduation / Any Diploma Freshers are most welcome Salary 28k to 38K Interested candidate please call Contact Us - Good المزيد...
Sales Administrator At Holiday Inn Suites Science Park
Holiday Inn Dubai -
دبي
-
الامارات
Prepare all administration documents required by the Hotel sales team Attend to telephone, email enquiries in a timely manner Co-ordinate all site inspections as required Attend sales meetings as required Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data bas المزيد...
Ensure Accounting Policies are followed as per IHG guidelines. Controls all food and beverage sales by: Correct recording of guest checks on a timely basis Performs spot checks on outlet checks used Having all voided checks, corrections and unsettled checks approved المزيد...
Bell Attendant - Front Office - Holiday Inn Suites Dubai Festival City
Holiday Inn Dubai -
دبي
-
الامارات
We are hiring Store Managers in Monterey Park, Northridge, Compton College, El Segundo, Van Nuys, and West LA!Are you passionate about social equity? Want to make a difference in your community? Join us on our mission to transform the food system to make fresh, nutritious food afforda المزيد...
Sales Administrator At Holiday Inn Suites Science Park
Holiday Inn Dubai -
دبي
-
الامارات
Prepare all administration documents required by the Hotel sales team Attend to telephone, email enquiries in a timely manner Co-ordinate all site inspections as required Attend sales meetings as required Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data bas المزيد...
Managing daily sales activities and coaching your team to deliver to their full potential Hitting all personal and team sales goals to help us maximise profitability Creating and implementing sales plans that drive measurable incremental occupancy, increase average rates, in المزيد...
Assists in the monthly analysis of entries to the Financial Statements. Records and monitors incoming and outgoing checks for signature Check all the invoices daily as per receiving report. Upload all the documents posted to the system by the Receiving Clerk. Check all the invoice المزيد...
Scheduling shifts and disseminating this data. Directing and assessing workflow periodically. Ensuring the observance of stipulated budgets. Furnishing guests with practical aid, as needed. Resolving notable disagreements between staff. Addressing rule violations committed by g المزيد...
This is a remote position. We are looking for Consulting Agents, who are passionate about helping groups, individuals and companies create outstanding convention venues in amazing destinations. This is the best time to take advantage of our openings due to the new year and the bus المزيد...
Linux Kernel Specialist:Experience in ARM based Automotive platform solutions ( Eg: iMX, RCAR, Snapdragon)Programming experience in embedded C , C++ and Good knowledge of embedded OS concepts (Linux).Worked in board bring upWorked in device tree and clock tree configurationCross compi المزيد...
It Manager At Holiday Inn Abu Dhabi
Holiday Inn Dubai -
أبوظبي
-
الامارات
Focus on the rejuvenation of the roomexperience ensuring IT services and products willbe constantly assessed to remain relevant and in keeping with thehotel’s sustainabilitypractices. Diagnose hardware and softwareproblems and replace defective components andperform data backups an المزيد...
أنت مسؤول عن التعامل مع متطلبات الضيوف بطريقة مهذبة وساحرة ومهنية موجهة نحو المبيعات للضيوف الداخليين والخارجيين لخدمة العملاء على الفور عن طريق تلقي الطلبات الصحيحة، ونشر الفاتورة، وجمع الطلبات وخدمتها وتسوية الفواتير تحت التوجيه العام وتوجيهات مدير المطعم أن تكون الضيف الرئيسي الذي المزيد...
التأكد من أن كل غرفة في أفضل حالاتها على الإطلاق لضيوفنا مساعدة ضيوفنا بأي طريقة ممكنة - سواء نسوا فرشاة أسنانهم أو احتاجوا فقط إلى العثور على المصعد إبقاء مشرفك على اطلاع من خلال إخطاره بأي تقدم أو مشاكل مراقبة الإمدادات والتحكم فيها لتقليل النفايات بذل قصارى جهدك لجمع شمل الضيوف مع المزيد...
كمضيف غسيل، ستكون مسؤولياتك الرئيسية هي التأكد من تنظيف وصيانة جميع أغطية الضيوف والمناشف والملابس الشخصية والزي الرسمي للزملاء بالإضافة إلى جميع مفارش المائدة والمناديل. إنشاء شبكة اتصالات مغلقة لإبلاغ الإدارة بجميع الأمور ذات الصلة التي تؤثر على خدمة الضيوف والفريق وعمليات الفندق. المزيد...
قم بزيادة إجمالي الإيرادات إلى الحد الأقصى من خلال الترويج لحجوزات الغرف قصيرة وطويلة الأجل، واستهداف العملاء الجدد والحاليين والمحتملين بما يتماشى مع أهداف استراتيجية المبيعات. التفاوض على الأسعار المثالية لتعزيز فوائد الأعمال. إجراء مكالمات المبيعات للشركات المحتملة للأعمال طويلة ال المزيد...
إعداد وطبخ وتقديم أطباق ذات جودة عالية ضمن قسم التخصص مساعدة Sous Chef في إنشاء عناصر القائمة والوصفات وتطوير الأطباق المساعدة في إدارة الصحة والسلامة المساعدة في إدارة ممارسات النظافة الغذائية إدارة وتدريب أي طهاة كوميس مراقبة الجزء والتحكم في النفايات الإشراف على صيانة معايير سلامة المزيد...
يجيد مهارات الاتصال والمهارات الإدارية. أظهرت القدرات التنظيمية واستعداد قوي للعمل الجماعي. طلاقة في اللغة الإنجليزية. يجيد استخدام الكمبيوتر، ويتقن تطبيقات Microsoft وOpera وDelphi. موجه بشكل استباقي مع نهج حريص في المهام. الموعد النهائي يحركه مهارات إدارة الوقت الفعالة. - خبرة لا تق المزيد...
تحت التوجيه العام لمدير المكتب الأمامي وفي حدود مجموعة فنادق إنتركونتيننتال المنشأة والسياسات والإجراءات المحلية، يكون مسؤولاً عن الاتصال بين الإدارات التشغيلية لضمان تلبية تفضيلات الضيوف وتجاوزها. مسؤول عن جميع الأنشطة ذات الصلة بقسم المكتب الأمامي مثل علاقات كبار الشخصيات، وإيواء ال المزيد...
الانتهاء من درجة أو شهادة في فنون الطهي يشترط خبرة لا تقل عن سنتين في مجال مطبخ الحانة معرفة واسعة بممارسات الطهي الدولية والقوائم والعروض مستوى عالٍ في اللغة الإنجليزية للأعمال المكتوبة والشفوية المزيد...
أبقِ مشرفك مطلعًا على التقدم المحرز في خدمة الغرف وقم بتنبيهه بأي إصلاحات مطلوبة الوعي بالسلامة - اتبع إجراءات السلامة المعمول بها لدينا في جميع الأوقات - وارتداء معدات الحماية عند الحاجة كن منظمًا - حافظ على الإمدادات ووسائل الراحة وحاول دائمًا تقليل الهدر جمع العناصر مع أصحابها - وت المزيد...
Responsibilities Ensure front desk is tidy and has all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and informative leaflets) Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents Schedule shifts Ensure timely and accur المزيد...
Responsibilities: Develop new menu options based on seasonal changes and customer demand. Assist with the preparation and planning of meal designs. Ensure that kitchen activities operate in a timely manner. Resolve customer problems and concerns personally. Monitor and record i المزيد...
Responsibilities: Ensuring that all food is of excellent quality and served in a timely manner. Planning the menu, keeping in mind budget, and availability of seasonal ingredients. Overseeing all kitchen operations. Coordinating kitchen staff, and assisting them as required. Tr المزيد...
Responsibilities: Building and maintaining relationships with both internal and external sales and marketing departments, vendors, distributors, and customers. Identifying and developing new business opportunities for the company. Researching new markets and emerging market trend المزيد...
Responsibilities: Preparing ledger entries with earnings and deductions. Entering payroll information and maintaining payroll files. Calculating salaries, overtime earnings, and vacation deductions. Issuing paychecks in a timely manner. Generating payroll reports for Managers t المزيد...
Responsibilities: Keeping facilities and common areas clean and maintained. Vacuuming, sweeping, and mopping floors. Cleaning and stocking restrooms. Cleaning up spills with appropriate equipment. Notifying managers of necessary repairs. Collecting and disposing of trash. Ass المزيد...
Responsibilities: Researching new markets and using the data to forecast sales, set performance goals, review strategies to increase revenue, and set operating budgets. Devising and implementing new business initiatives and sales strategies and monitoring their effectiveness. Ens المزيد...
Responsibilities: Performing different types of massages, beauty treatments, and wellness therapies. Maintaining detailed records of massages, treatments, and therapies performed on each spa guest. Communicating with guests during massages to adjust massage techniques as required المزيد...
Responsibilities: Hiring, training, motivating, and evaluating accounts payable staff members. Overseeing routine department activities to ensure that they are completed accurately and on time. Maintaining accurate and complete financial, employee, and client records. Compilin المزيد...
Responsibilities: Scheduling shifts and disseminating this data. Directing and assessing workflow periodically. Ensuring the observance of stipulated budgets. Furnishing guests with practical aid, as needed. Resolving notable disagreements between staff. Addressing rule violat المزيد...
Responsibilities: Ensuring promptness, freshness, and quality of dishes. Coordinating cooks' tasks. Implementing hygiene policies and examining equipment for cleanliness. Designing new recipes, planning menus, and selecting plate presentations. Reviewing staffing levels to المزيد...
شركات مماثلة