وظائف Business Support Administrator في الإمارات
وظائف Business Support Administrator في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
خبرة لا تقل عن 3 سنوات في إدارة البيانات أو تحديد ملفات تعريف العملاء أو مجال ذي صلة، ويفضل أن يكون ذلك في قطاع الخدمات المصرفية أو المالية. سجل حافل في إدارة وإثراء مجموعات البيانات الكبيرة. التعليم درجة البكالوريوس. إتقان اللغة الإنجليزية المهارات مهارات تحليلية وحل مشكلات قوي المزيد...
Responsibilities: Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts.Maintain calendars of HR management team.Oversee the completion of compensation and benefit documentation.Assist with performance management pr المزيد...
KYC/KYB Compliance: Conduct thorough KYC and KYB assessments for corporate clients and cardholders ensuring all data is accurately collected verified and stored according to company policies and regulatory standards. Data Management: Manage and organize data within MS Excel inclu المزيد...
Required Skills Bachelor's degree 3+ years experience with content creation (not social media) – one pagers, training decks, PowerPoints, etc 3+ years bank experience, project management, business support or other data control environment Advanced knowledge of Microsof المزيد...
We are seeking an Emirati professional to provide administrative and operational support to our business functions. The ideal candidate will be organized proactive and have strong communication and coordination skills contributing to the smooth functioning of the business.Key Responsi المزيد...
يعمل كدعم تجاري لمدير عام الفندق، ويعمل عن كثب لدفع وتقديم أفضل النتائج وعودة الملاك دون المساومة على جودة الخدمة وتسليم المنتجات والمنتجات، ورفاهية موظفينا. إدارة توقعات الملاك وإدارة الأصول إدارة وتدريب فريقك لضمان أن الشخص المناسب يدير المهمة الصحيحة وضع معايير استثنائية لممارسات ا المزيد...
Executive Secretary Business Support
Familiarizing yourself with all products and services offered by our company. Procuring new clients through direct contact, word-of-mouth, and collaboration with the marketing department. Attending networking activities to research and connect with prospective clients. Maintaining المزيد...
نبذة عن الوظيفة وصف الوظيفة مطلوب خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال ذي صلة. المهارات المطلوبة مطلوب خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال ذي صلة.
السكرتيرة التنفيذية، دعم الأعمال
الوصف الوظيفي مسؤوليات السكرتير التنفيذي للمدير التنفيذي لدعم الأعمال. المزايا بخلاف الراتب: التأمين الطبي، بدل تعليم الأطفال وصف الملف الشخصي المهارات المطلوبة خبرة لا تقل عن 4 سنوات المزيد...
Field Of Experience Customer Satisfaction Index (via Survey) Smooth Delivery Assurance Operations at all times Compliance with all Policies, Systems, Processes and Procedures Effectiveness in resolving customer complaints Technical And Interpersonal Skills Good unders المزيد...
5th Floor Building A1 Business Park Dubai United Arab Emirates What we expect.As Support Agent with a positive attitude and dynamism the team provides support and help to our existing and potential new customers and our colleagues as well. Our goal is to make our customer happy by giv المزيد...
Assistant Finance Amp Business Support Manager - The Biltmore Villas
As an Assistant Finance & Business Support Manager you will play a crucial role in supporting the financial and business functions of the hotel. You will work closely with the Head of Finance & Business Support to ensure the efficient operation of the finance department contri المزيد...
Business Support Associate Project Coordinator Sc6 - World Food Programme
DEADLINE FOR APPLICATIONS 31 October 202423:59GMT04:00 Gulf Standard Time (Dubai) WFP celebrates and embraces diversity. It is committed to the principle of equal employment opportunity for all its employees and encourages qualified candidates to apply irrespective of race colour n المزيد...
Receptionist Business Administrator
Roles & Responsibilities Receives and screens incoming calls for all departments. Welcomes company guests and visitors. Manage the door access system. Ensures that all important messages are properly dispatched. Collect mail, letters, and parcels from couriers and distributes them ac المزيد...
Receives and screens incoming calls for all departments. Welcomes company guests and visitors. Manage the door access system. Ensures that all important messages are properly dispatched. Collect mail, letters, and parcels from couriers and distributes them accordingly. Dispatch mail f المزيد...
Office Administrator And Sales Support
Sales: An approachable, motivated, and confident sales with the ability to excel sales targets and make a real difference in the organization’s revenue generation. Systems: Managing, troubleshooting, licensing, and updating hardware and software assets. You will ensure that appropria المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Coordinating an المزيد...
Responsibilities: Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phone المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Business Support Administrator في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1160 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير تطوير الأعمال, تنفيذي تطوير الأعمال, مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, مدير المكتب, محلل الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل