وظائف Training Administrator في دبي
وظائف Training Administrator في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Position Highlights Participate in task groups that have multi-site and/or company-wide impact. Develop and execute special projects that add value to the nursing center. Observe or fully contribute in all aspects of leading a nursing center such as family conferences, team me المزيد...
Preferred Qualifications . Bachelor's degree in business, communications or related field . Process oriented with high attention to detail and . Strong organizational skills . Ability to effectively manage time and multiple competing priorities in a deadline driven environment المزيد...
Visual Merchandise Management Own and influence product through zone ownership, exhibiting the ability to recognize and assign Zones and projects to Teammates daily with a specific learning goal in mind Ability to execute and demonstrate all new tools and videos that apply to المزيد...
In This Role, You Will Deliver operational training to ensure business units meet regulatory and compliance requirements. Deliver a learning experience which meets Emirates Group standard as outlined by Learning Experience Standards. Manage trainee records and assessments in l المزيد...
الدور: الغرض من وظيفة خدمة صف السيارات يدور عادة حول ضمان تدريب موظفي خدمة صف السيارات بشكل جيد وكفاءتهم وقدرتهم على تقديم خدمة عالية الجودة للعملاء. كما يهدف إلى ضمان التميز التشغيلي ورضا العملاء والامتثال للمعايير واللوائح من خلال التدريب الفعال والتطوير وممارسات ضمان الجودة. تطوير المزيد...
We are seeking a proactive and detailoriented Administrator to provide essential support to our Buildings Places (BP) Management team. This role will work directly with the Vice President Operations & Finance (BP) involving coordinating key activities facilitating effic المزيد...
We are seeking a proactive and detailoriented Administrator to provide essential support to our Buildings Places (BP) Management team. This role will work directly with the Vice President Operations & Finance (BP) involving coordinating key activities facilitating effic المزيد...
Manage data in spreadsheets and reports.Keep records and reports up to date.Help maintain the budget plan.Organize and schedule meetings and events.Supervise other staff and delegate responsibilities.Handle technical issues in their area of expertise.Carry out clerical duties includin المزيد...
Project Administrator
We are seeking a Project Administrator to join our team in the Quality and Training division for NBN. Our client is one of Australia's largest capital service providers, providing a range of planned, maintenance, repair, restoration and renewal services across the North and Easte المزيد...
Should have knowledge/experience with F-15 Aircraft Maintenance Debrief System (AMDS) or equivalent aircraft maintenance debrief application. Candidate should have strong organizational skills that can be used for documenting and tracking AMDS application issues and enhancements. المزيد...
Team Administrator
Responsibilities for this position may include but are not limited to: Time administration for large population of salaried exempt/non-exempt and hourly employees Conducts various payroll audits per payroll deadlines to ensure compliance with payroll policies, procedures, and a المزيد...
A Typical Day A Database Administrator directs and performs all activities related to maintaining a successful database environment. Qualifications 1 or 2 years of experience in DBA roles or related Knowledge of SQL server Prefered Located in Uruguay Responsibil المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تنفيذ مجموعة شاملة من أنشطة المشتريات والإدارة لأنواع مختلفة من الخدمات. إجراء تسجيل الموردين وتأهيلهم وتقييم أدائهم لضمان الامتثال للمعايير. إصدار طلبات تقديم العروض وتقييم العروض والتفاوض على شروط مواتية مع الموردين لشراء الخدمات والسلع/الإمدادات إذا لزم الأمر. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات ضمان تسجيل جداول العمل بدقة وفي الوقت المناسب. تقديم الدعم لإدخال جداول عمل الموظفين في نظام قاعدة البيانات الإلكترونية، بما يتماشى مع شروط وأحكام الموظفين/العقد، لتلبية المواعيد النهائية الأسبوعية والشهرية. للتحقق من دقة الترميز والحسابات للساعات والبيانات المستل المزيد...
Training ManagerJob Description: Design develop and implement comprehensive training programs. Identify training needs and assess organizational skills gaps. Create and manage training budgets schedules and logistics. Develop and maintain relationships with subject matter experts. المزيد...
1. وضع الأهداف والخطط التشغيلية على المديين القصير والمتوسط لقسم التدريب والتطوير، ومواءمتها مع خطط إدارة الموارد البشرية بما يتوافق مع سياسات جمارك دبي وإجراءاتها 2. المساهمة في تحسين أنشطة التدريب والتطوير في جمارك دبي عن طريق توفير المعلومات لدمج المعايير والاستراتيجيات المزيد...
تمكين وإلهام: تطوير وتدريب وإرشاد الفرق لضمان مستويات جودة وخدمة ثابتة، وغرس ثقافة الرعاية والتميز إنشاء برامج مخصصة: تصميم برامج لتحسين الأداء والجودة ومعالجة الشكاوى والاحتفاظ باستخدام تقنيات التدريب المتقدمة القيادة: تنفيذ برنامج تدريب شامل للقيادة والإدارة لتطوير المهارات في جميع المزيد...
خبرة لا تقل عن 5 سنوات ويفضل أن تكون في الاستشارات الإدارية وإدارة العمليات والخدمات المصرفية الاستثمارية وقيادة الموارد البشرية و/أو الشركات الناشئة امتلاك خبرة وظيفية في المشاركة المجتمعية أو الاستحواذ أو المجالات ذات الصلة، إلى جانب نهج استراتيجي لدفع المبادرات المؤثرة إصرار لا يتز المزيد...
We are looking for an Accounting and Administrative AssistantA Trading company is looking for Accountant Office Coordinator who has knowledge in accounts software.Job Type: Full TimeMonthly Salary:AEDLocation: shariahEducation: Bachelors degreeRequirements:Bachelors degree in Accounti المزيد...
You’re excited to build on your existing expertise, including: Experience with Workday HR system and/or other payroll system Experience of working within Shared Service or Bureau style environment Working independently to manage key activity, prioritising, and remaining c المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Training Administrator في دبي - اكتشف 2824 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مشرف الأمن, مشرف الأطعمة والمشروبات, وكيل الحجوزات, مدير مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل