وظائف Quality Administrator في الإمارات
وظائف Quality Administrator في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات مراجعة وتقديم الدعم الإداري الشامل المطلوب لتنسيق وظائف أقسام الإدارة وضمان التشغيل السلس للقسم يوميًا. يركز هذا الدور عادةً على تحديث وصيانة قواعد بيانات الإدارة و/أو الأنظمة. التفاعل مع جهات الاتصال داخل الأقسام الأخرى روتيني وغير معقد عادةً. استخدام الكمبيوتر و المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Responsible for managing and organizing project documents while ensuring accuracy, quality, and compliance with established procedures , Maintain and update documents, records, and reports , Implement document control procedures and policies , Organize Ensure proper version control of المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Coordinating an المزيد...
Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must be fluent in English and Arabic. Should be proficient in MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook/Email & Internet. Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must b المزيد...
Responsibilities: Collaborating with department managers to determine security needs. Planning and implementing comprehensive security strategies. Controlling the security operations budget, monitoring expenses, and documenting processes. Supervising, recruiting, and training se المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
When you join Weatherford, you instantly feel connected to something bigger a community that is grounded by our core values and driven to create innovative solutions for our customers. We celebrate each others successes, grow together, and learn from each other constantly. Individual المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن الحصول على الموافقات على تقديم المواد في جميع الأنشطة. المسؤول عن إعداد تصاميم خلطات الأسفلت من مختلف الأنواع، أي القاعدة، والموثق، وطبقة التآكل، والحصول على الموافقات من الاستشاريين/المهندسين وضمان إنتاجها من مصنع الأسفلت. المسؤول عن إعداد تصاميم خلطات المزيد...
مدير القسم
يصمم ويطور السياسات والإجراءات وتدفقات العمليات يحدد المخاطر والفرص بشكل استباقي، ومن ثم يقوم بتطوير خطط العمل لضمان جودة الخدمات ينفذ مبادرات تجربة المريض المختلفة إنشاء وإدارة قواعد الجدولة المتنقلة واجبات ومسؤوليات الوظيفة الأساسية يوجه ويدير المشاريع التي تحددها القيادة. يدير ا المزيد...
مدير مشارك
تطوير مؤشرات الأداء الرئيسية والمقاييس وتعريفات البيانات المخصصة والوثائق وتحليل البيانات لدعم عمليات CCAD والجودة تشمل مسؤوليات البيانات الإستراتيجية وتحسين العمليات وتحسين الجودة والبيانات الاستكشافية يوفر البيانات التحليلية والتشغيلية لتحديد وتسهيل تخطيط التحسين مع المسؤولين المعين المزيد...
Requirements 2 years of experience in administrative or operations role Proficient in Microsoft Office Suite and other relevant software Strong organizational and time-management skills Excellent communication and interpersonal skills Ability to handle confidential informatio المزيد...
Duties Be the point of contact for customer enquiries, take initial customer details and pass onto the relevant team to follow up. Manage relationships, expectations, and deal with any issues the customer may have. Coordinator procurement and deliveries – chase material a المزيد...
Responsibilities for this position may include but are not limited to: Time administration for large population of salaried exempt/non-exempt and hourly employees Conducts various payroll audits per payroll deadlines to ensure compliance with payroll policies, procedures, and a المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Overview:Today, SCA Health has grown to 11,000 المزيد...
الأدوار والمسؤوليات Work with buyers, engineering, planning, project controls, construction, HSE and quality to ensure purchase order requirements are understood and complied with by the supplier. Establish formal and informal communications with assigned suppliers to enable timely, المزيد...
يتعامل مع المراسلات والمكالمات الهاتفية. يدير الجداول الزمنية وينظم الاجتماعات والمواعيد ويضمن عدم وجود تعارضات. كتب وترتيب السفر والنقل والإقامة. توفير الدعم الإداري العام بما في ذلك، على سبيل المثال لا الحصر، التصوير وحجز قاعات الاجتماعات وإعادة طلب القرطاسية والطباعة وحفظ الملفات و المزيد...
Description: Construction Administrator’s primary responsibility is to Review drawings, specifications, addenda, Change Orders, Field Orders and directives, Shop Drawings, construction schedules, meeting minutes, Project correspondence and other Project related information for المزيد...
Your day to day Prepare all administration documents required by the Hotel sales team Attend to telephone, email enquiries in a timely manner Co-ordinate all site inspections as required Attend sales meetings as required Attend to all sales department mail and maintain a cor المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيكون المرشحون الناجحون مسؤولين عن تقديم المشورة القانونية المتخصصة والتوجيه للعملاء بشأن أنشطة الخدمات المالية المنظمة والأصول الافتراضية والتكنولوجيا الناشئة، وتغطية مجموعة واسعة من الأمور التنظيمية والامتثال وحماية البيانات والتكنولوجيا ذات الصلة. يجب أن يكون ل المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Quality Administrator في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5320 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير مشروع, شيف قسم, ديمي شيف دي بارتي, النادل على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل