وظائف إدارة الطلبات في الفجيرة
وظائف إدارة الطلبات في الفجيرة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لإدارة المنفذ المخصص له كمركز ربح مستقل ناجح، وضمان أقصى قدر من رضا الضيوف بشكل ثابت من خلال تخطيط وتنظيم وتوجيه ومراقبة تشغيل وإدارة الأغذية والمشروبات. للتأكد من تقديم الأطعمة والمشروبات للضيوف في المحطة / القسم المخصص بطريقة مهذبة ومهنية وفعالة ومرنة تتفق مع معايير الأداء والإنتاجي المزيد...
Fujairah Finance 40 hours Description of this vacancy Knowledge and skills Diploma in engineering with minimum 5 years of experience in procurement management for the same industry or 7 years minimum experience in procurement management from a different industryA bachelor degree in المزيد...
Fujairah Finance 40 hours Description of this vacancy Knowledge and skills Diploma in engineering with minimum 5 years of experience in procurement management for the same industry or 7 years minimum experience in procurement management from a different industryA bachelor degree in المزيد...
To establish an annual budget marketing plan and action plans with measurable objectives so as to achieve revenue and profit goals outlined in the annual business plan.To maintain complete and supported records of all sales agreements contract and quotes for the hotel as per La Maison المزيد...
مساعد مدير المجموعة، التجارة الرقمية والإلكترونية
وجود فهم قوي لاستراتيجية تجربة العملاء لبناء المنتجات الرقمية وتحسينها لتحسين مسار العملاء بناءً على التحليلات والاتجاهات. امتلاك السيطرة المعتادة على نظام Accor Digital & E-Commerce واستخدام المعلومات المجمعة لبناء الأفكار والتأثير على العروض وتطور الحلول. إنشاء وتطوير ودعم الأدو المزيد...
Job Purpose:Under the general guidance of the Front Office Manager and/or Assistant Front Office Manager perform all duties connected with arriving and inhouse guests ensure that all our regular and VIP guests receive high quality personalized service an Engaging Dynamic Guest Experie المزيد...
Job Purpose:Under the general guidance of the Front Office Manager and/or Assistant Front Office Manager perform all duties connected with arriving and inhouse guests ensure that all our regular and VIP guests receive high quality personalized service an Engaging Dynamic Guest Experie المزيد...
Pdi Coordinator - Ams Motorcycles Harley-davidson Uae
Vehicle off loading; verifying the vehicle: Inspect vehicles and products for any defects damages or discrepancies during offloading. Verify physical VIN Numbers on the vehicle & crosscheck if this is matching with the VIN no mentioned on the vehicle crate labels. Ensure that all المزيد...
DEPARTMENT/TEAM: Supply & TradingLOCATION: FujairahSUMMARYYou will be responsible for Operations related duties for Peninsulas Fujairah office including the continuous monitoring of terminals cargo sales purchases and barge logistics. Close coordination with various suppliers cust المزيد...
مسؤول المرافق
إجراء عمليات تفتيش دورية للمرافق في الحرم الجامعي من أجل تقييم احتياجات الصيانة و/أو الإصلاح وضمان سلامة الفصول الدراسية ومناطق الدراسة ومناطق الموظفين والمرافق الأخرى وفعاليتها باستمرار؛ الإبلاغ عن النتائج والتوصيات إلى مدير الخط. إجراء أنشطة الصيانة وفقًا لـ PPM (الصيانة الوقائية ال المزيد...
Assist guests with heavy packages coats suitcase etc. courteously and quickly before having to be askedAdhere to guest checkin and checkout procedures pertaining to baggage handlingWelcome guests at the main entrance with the greeting appropriate to the time of dayAssist arriving and المزيد...
Assist guests with heavy packages coats suitcase etc. courteously and quickly before having to be askedAdhere to guest checkin and checkout procedures pertaining to baggage handlingWelcome guests at the main entrance with the greeting appropriate to the time of dayAssist arriving and المزيد...
Job Summary: The HR Manager is responsible for managing the human resources department ensuring the effective implementation of HR policies and fostering a positive work environment. The role involves overseeing recruitment employee relations performance management training and develo المزيد...
Job Summary: The HR Manager is responsible for managing the human resources department ensuring the effective implementation of HR policies and fostering a positive work environment. The role involves overseeing recruitment employee relations performance management training and develo المزيد...
بمثابة مورد رئيسي لجميع الأنشطة الترفيهية التي يتم تسهيلها في مكان الإقامة. توفير معلومات للضيوف حول المرافق الترفيهية المتاحة، والتي قد تشمل حمامات السباحة والشاطئ ومنطقة الترفيه / غرفة الألعاب ومركز اللياقة البدنية ومركز أنشطة الأطفال. تشجيع وتجنيد وتسجيل وجدولة الضيوف للمشاركة في ا المزيد...
Finance ManagerA Finance Manager will lead the Finance department and associated operations such that account management reporting and interdepartmental and vendor relations are managed to optimise the hotels profitability.What will I be doingAs Finance Manager you will lead the Finan المزيد...
Finance ManagerA Finance Manager will lead the Finance department and associated operations such that account management reporting and interdepartmental and vendor relations are managed to optimise the hotels profitability.What will I be doingAs Finance Manager you will lead the Finan المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المرشح المثالي يجب أن يكون لديه خبرة تدريس لا تقل عن عامين في مدرسة تتبع المنهج البريطاني. المؤهلات: بكالوريوس إدارة الأعمال + بكالوريوس التربية أو دبلومة الدراسات العليا في التعليم (QTS) التعليم دراسات الأعمال بصفتك مدرسًا لدراسات الأعمال، فإنك تلعب دورًا رئ المزيد...
الالتزام بالمواعيد المحددة للعمل والحفاظ على سجل حضور منتظم ومتسق فتح وإغلاق السبا بشكل صحيح كل يوم وفقًا لإجراءات التشغيل القياسية الحجز الدقيق وتغيير وإلغاء مواعيد السبا مع ضمان استخدام الفترات الزمنية بشكل منتج الاعتراف بكل من يدخل ويغادر مباني السبا والترحيب به التأكد من التعامل م المزيد...
we are hiring Talented DIGITAL MARKETING SPECISLIST for F&B business salary scale start from 3500 up to 6000 depends on the skills and experience:Developing and implementing a digital marketing strategyCreating visual concepts for promotional activitiesManaging the digital market المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الطلبات في الفجيرة - اكتشف 66 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مكتب الاستقبال, مدرس عربي, معلم لغة إنجليزية في المدرسة الثانوية, مدير سبا, معلم العلوم على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, الجملة للاستيراد والتصدير, خدمات التوظيف العامة, التعليم, خدمات المجتمع. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل