وظائف Meeting Schedules Management في دبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Meeting Schedules Management في دبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ
exclusion unfavorite
دوام كامل

Develop and implement effective sales strategies to increase business from MICE and Corporate segments focusing on weddings social events and group bookings.Identify and target new business opportunities through market research networking and sales calls to build a robust client base. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع

Change Management Executive

GMG - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Who we are:GMG is a global well-being company retailing distributing and manufacturing a portfolio of leading international and home-grown brands across sport everyday goods health and beauty properties and logistics sectors. Under the ownership and management of the Baker family for المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 1 يوم | دوام كامل | التقديم السريع

Reservation Agent

AccorHotel - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are seeking a Reservation Agent to join our team in Dubai United Arab Emirates. The successful candidate will serve as the primary point of contact for guests ensuring a professional experience from the initial reservation process.Deliver professional and efficient customer service المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 1 يوم | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Meeting Schedules Management في دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل الحجز على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.