وظائف منسق مكتب المساعدة في أبوظبي
وظائف منسق مكتب المساعدة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
منسق مكتب المساعدة
استخدام وتشغيل نظام CAFM ومكتب المساعدة. استقبال المكالمات وتحديد الفئة والنوع والرد. إدخال تفاصيل الطلب في نظام مكتب المساعدة. قم بإرشاد المتصل بموعد توقع السطر الأول من الرد. تخصيص الطلب لمقدم الخدمة المعين وإبلاغ الأطراف المعنية الأخرى حسب الاقتضاء. كن على علم بالمكالمات المتعددة ا المزيد...
Job Description Telephone Handling & Help Desk (CAFM) Answer inbound calls and log them on CAFM. Make outbound calls to process customer complaints. Maintain helpdesk-related documents. Ensure smooth coordination between help desk and operations. Maintain knowledge of helpdesk policie المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Roles & Responsibilities Coordinate and oversee all administrative functions of the clinic, including scheduling appointments, managing patient records, and coordinating with healthcare providers. Ensure smooth operation of the clinic by managing inventory, ordering supplies, and main المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Maintain and update project doentation, including project plans, timelines, and progress reports. Communicate and collaborate with project stakeholders, including team members, clients, and vendors. Coordinate and support project-related trai المزيد...
Admin Coordinator
Roles & Responsibilities · Assist in tracking time on each audit and prepare billing requirements as per SLA. Inputs and updates information in databases and spreadsheets, specifically the audit findings and recommendations dashboard. Maintaining and tracking the audit reports inclu المزيد...
الأدوار والمسؤوليات حول الوظيفة الانضمام فورًا (متاح في الإمارات العربية المتحدة) نشجعك على التقديم إذا كنت حاصلًا على تأشيرة زيارة أو تأشيرة ملغاة امتلاك خبرة في التعامل مع معسكر للجيش في أفغانستان أو باكستان امتلاك خبرة في الجيش أمر ضروري (يفضل العمل في الجيش أو الجيش الباكستاني) ا المزيد...
We are Urgently Needed Sales CoordinatorMales and Females both can ApplyAsian Nationality can ApplyJob type: Fulltime/ PermanentSalary: 2500 AED 3000 AED (Monthly)Experienced and Freshers Both can ApplyThe company provides Visa with all benefits according to UAE law Fix Salary Tran المزيد...
Key Responsibilities and Tasks Assists in the preparation of crew budgets and ensures that vessels in the fleet cell adheres to effective cost control of the crew budget. Handles P&I claims and medical cases for the assigned vessels, works with Claims Department in CoE and advises Pl المزيد...
الأدوار والمسؤوليات شركة رائدة في تقديم خدمات الهندسة المتخصصة تقدم حلولاً متكاملة لمشاريع الطاقة والبنية الأساسية المعقدة وأصول التشغيل. تم بناء أعمالنا على الاعتقاد بأن موظفينا هم ما يجعل EnerMech متميزة. عندما نزدهر عالميًا، لا يتعلق الأمر فقط بالاستثمار في البنية الأساسية لدينا و المزيد...
دعم التخطيط وتنفيذ الحملات التسويقية ومبادرات الأعمال الرقمية، وضمان التوافق مع أهداف الشركة. تنسيق أنشطة التسويق الرقمي، بما في ذلك إنشاء المحتوى وإدارة وسائل التواصل الاجتماعي والإعلان عبر الإنترنت. التعاون مع فريق التسويق لتطوير استراتيجيات تعزز الوعي بالعلامة التجارية، وإشراك العم المزيد...
Administrative Coordinator
JOB RESPONSIBILITIES: Providing direct and indirect aid to the Founder (CTO) of the company for various project work. We are a young company and our dynamics are constantly evolving. We are in need of well-facilitated structure and project management, along with discretion of when to المزيد...
خبرة ذات صلة في مجال البناء/تحديث مشاريع النفط والغاز/القطاع الصناعي/مشاريع الهندسة والتوريد والبناء ومصانع التكرير الكبيرة. خبرة لا تقل عن 7 سنوات في التخصص المحدد. مهارات اتصال قوية (يشترط إتقان اللغة الإنجليزية). القدرة على العمل في معسكر بعيد. المهارات والقدرات إتقان اللغة الإنج المزيد...
Full job description Urgently Required Transport Coordinator Note: Applicant Should have Knowledge of Abu Dhabi Roads & Locations. and strong in English communication. Transportation: Provided Duty Hours: 8-10 Hours Daily Weekly one Day Off Visa and Medical insurance: Provided L المزيد...
Internal Relations : Production, Warehousing and Support Services. External Relation : Freight Forwarding Agencies & Customers. Produces reports based on the sales of employees in the sales department. Responds to any inquiries from the consumer. Hires and fires sales team m المزيد...
Key duties and responsibilities: • Recommend optimal transportation modes, routing or frequency. • Schedule repairs and maintenance work to vehicles as needed • Ensure all drivers complete daily written mileage reports and pre-trip reports and submit those reports to Transport Offi المزيد...
Responsibilities:Undertakes duties as assigned by the Stakeholder Manager Identifies the key stakeholders involved with the project and develops a comprehensive Stakeholder and Communications Management Plan.Identifies and analyses the various stakeholders needs concerns authority com المزيد...
Description Work with a pleasant outlook and use appropriate communication channels to connect with existing clients. Assist in finding relevant clients and customers by collaborating with the company's many teammates. Ensure achievement of all sales target and analyses all com المزيد...
إعداد أي مراسلات ذات صلة لمساعدة مدير التسويق، والتأكد من الحفاظ على نظام ملفات دقيق لأغراض المتابعة والتسجيل والتتبع بما يتماشى مع متطلبات التدقيق ووفقًا لسياسات وإجراءات القسم. إصدار تقارير أسبوعية وشهرية عن تحليل عدد العملاء والمبيعات والميزانية والتوقعات والتقارير الأخرى حسب طلب ا المزيد...
Job Duties and Accountabilities:Â Core duties: Coordinate with airport authorities to apply for landing permits and obtain them on time. Provide current airport information for crew and passengers (weather/flights plan, locations, services etc.). Operate office equipment including, المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال منسق مكتب المساعدة في أبوظبي - اكتشف 272 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, منسق مشاريع, منسق التسويق, منسق اللوجستيات, منسق التأمين على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات الإعلان, خدمات العلاقات العامة والاتصالات, التدريب والتعليم المهني. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل