وظائف Finance Organizational Transformation Expert في الإمارات
وظائف Finance Organizational Transformation Expert في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
دعم عملائنا في العمل بشكل أكثر فعالية على المستوى التنظيمي والقطاعي لدفع الأداء وخدمة مجتمعاتهم بشكل أفضل. قيادة تسليم المشروع وإدارة فرق المشروع التي تركز على التحول الحكومي وبناء القدرات. الدخول في أنشطة تطوير الأعمال وقيادة المقترحات لتقديم الدعم الفني للفوز بالمشاريع وتنفيذها. تطو المزيد...
Project Manager-finance Transformation
YOU WILL : • Help to define the business strategy for our clients, identify future business needs, and provide corresponding services. • Identify pain points, improvements, opportunities, and solutions to improve the different business functions of our clients. • Support in the identi المزيد...
Responsibilities Conduct thorough organizational assessments and diagnose issues to identify opportunities for improvement Collaborate with key stakeholders to develop and implement strategic plans and initiatives Design and deliver customized leadership development programs t المزيد...
Organizational Change Management
Dice is the leading career destination for tech experts at every stage of their careers. Our client, Connexions Data Inc, is seeking the following. Apply via Dice today! NEED OCM LEAD Organizational Change Management (OCM LEAD)
Manager Organizational Development
• Designs develops and implements programs that support ZU become a great place to work and a premier higher education institution in the region. • Provides leadership to design, develop and implement innovative workplace initiatives that contribute to increased organizational effecti المزيد...
Responsibilities: Developing marketing strategies to increase conversions from online sales. Working with various digital marketing tools and platforms to manage accounts. Providing feedback to the rest of the marketing team on sales, funneling, and conversions. Assisting in the المزيد...
Organizational Change Management Consultant
Roles & Responsibilities Solution Design: • Design Oracle Fusion EPM solutions tailored to meet clients' specific needs. • Develop and document functional and technical design specifications. • Implementation and Configuration: • Configure Oracle Fusion EPM modules based on the a المزيد...
Hr Transformation Consultant
Job Overview We are looking for a qualified Director of Student Support to directly support the mission of Statesmen College Preparatory Academy for Boys by ensuring that the Statesmen vision of high-quality instruction is taking place within the classroom daily with a special focus o المزيد...
Digital Transformation Specialist
Responsibilities: Develop and implement a comprehensive digital transformation strategy aligned with The Kanoo Group’s business objectives. Lead and manage digital transformation projects from conception through execution, ensuring timely delivery and budget adherence. Identify and i المزيد...
مستشار تحويل الموارد البشرية
- من 5 إلى 10 سنوات من الخبرة في تحويل الموارد البشرية. الخبرة في مجال الاستشارات تعتبر ميزة إضافية تعتبر درجة البكالوريوس في الاقتصاد أو إدارة الأعمال أو المالية أو الهندسة أو أي درجة ذات صلة أو ماجستير إدارة الأعمال أو درجة الماجستير ذات الصلة ميزة إضافية إجادة اللغة الإنجليزية المزيد...
Votre impact chez CHANEL Participer à la rédaction de documents divers tels que templates, rapports, supports de formations, procédures, etc. Contribuer à la rédaction de contrats variés : achats (directs & indirects), prestation de المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تطوير العمليات التجارية والتميز: قيادة تصميم وتخطيط وتحسين العمليات التجارية الرئيسية لتتماشى مع مبادرات التحول. تحديد أوجه القصور في العمليات ودفع الجهود الوظيفية المتعددة لتبسيط وتوحيد العمليات عبر الإدارات. التعاون مع قادة الأعمال لتحديد أهداف تحسين العمليات ا المزيد...
1. تنفيذ ودعم التحولات السلسة أثناء التغييرات التنظيمية من خلال ضمان وجود المنهجيات والعمليات والممارسات الصحيحة، وهو أمر بالغ الأهمية للحفاظ على الاستقرار التنظيمي ومعنويات الموظفين. 2-إدارة العلاقات مع أصحاب المصلحة الداخليين الرئيسيين من خلال فهم احتياجاتهم وتنفيذ التغييرات اللازم المزيد...
Job Details We are seeking a Finance Digital Transformation Business Analyst to spearhead intricate projects focused on enhancing data quality and integrity across our Corporate Data lake. In this role, you will drive the development of business processes using robotic process autom المزيد...
Vp - Process Transformation Leader
functions: • FAB's Research and Innovation Center for providing the innovation tools and instilling the innovation culture in the way FAB operates while spearheading the exploration for the cutting-edge tech in banking • GCOO Projects and Partnerships for large & cross-functional tran المزيد...
دعم عملائنا في العمل بشكل أكثر فعالية على المستوى التنظيمي والقطاعي لدفع الأداء وخدمة مجتمعاتهم بشكل أفضل. قيادة أنشطة تطوير الأعمال وقيادة المقترحات للفوز بالمشاريع وتسليمها. قيادة تسليم المشروع وإدارة فرق المشروع التي تركز على الإستراتيجية التنظيمية والتصميم والتغيير الذي يركز على المزيد...
Position Overview: The Program Director for Digital Transformation programs assumes a pivotal role at the relationship of technological strategy and client relations. Entrusted with steering the direction of comprehensive digital transformation programs the successful candidate will o المزيد...
Director Of Digital Transformation
Responsibilities Strategy Supports strategic planning with business and IT. Collaborates with Enterprise Strategic Portfolio Management capability and leadership Conducts research to solve complex business and technology challenges. Supports development and presentation of bus المزيد...
Responsibilities: Meeting with the marketing and design teams to define advertising strategies and requirements. Conducting market research through techniques such as A/B testing to guide the marketing strategy. Developing and implementing digital advertising campaigns to increa المزيد...
Senior Advisor - Business Transformation
Core Responsibilities Supporting our clients in operating more effectively both at an organizational and sector level to drive performance and better serve their communities. Leading business development activities and leading proposals to win and deliver projects. Leading pro المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Finance Organizational Transformation Expert في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 336 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير الشؤون المالية, مدير الشؤون المالية, متدرب مالي, تنفيذي الشؤون المالية, مدير المالية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل