وظائف حفظ الملفات في دبي
وظائف حفظ الملفات في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
LHH is seeking an experienced litigation secretary interested in a full-time, job opportunity in Miami, FL? We especially want to hear from you if you have commercial litigation experience, but a solid background in complex litigation is fine. You will be expected to be highly familia المزيد...
Job Duties: Providing case management support and maintaining communication between attorneys and clients. Interacting with clients by greeting them in person or on the telephone, answering or directing inquiries, and on occasion, scanning and profiling such client documents in المزيد...
التخطيط لجدول زمني مفصل للتدقيق الخارجي وتقديم الإقرارات الضريبية، ومراقبة التقدم، والإبلاغ عن العناصر الرئيسية، وتصعيد التأخيرات. ضمان جاهزية التدقيق وفرص تحسين العملية. تحديد المخاطر والتخفيف منها لتقديم التقارير في الوقت المناسب وبدقة. إدارة تقديم الإقرارات الضريبية بما في ذلك ض المزيد...
LHH is hiring a litigation legal assistant interested in a permanent job opportunity in Fort Lauderdale, FL. You will be supporting complex business litigation. You will be responsible for drafting, formatting, and proofreading correspondence and legal documents, including pleadings, المزيد...
LHH is currently assisting one of our clients bring on a T&E Paralegal in Portland, Oregon! The ideal candidate will have 5+ years of trust and estate experience. If this position interests you please send resumes to Duties: Prepare pleadings, correspondence and related do المزيد...
Clinical Doent And Trial Master File Tmf Specialist
Alentis Theutics is a clinical-stage biopharmaceutical company developing breakthrough treatments for cancer and fibrotic diseases. Tasks Expanding and leading the company doentation handling and filing processes across functional areas (e.g., Clinical, Legal, Finance). Handling, fil المزيد...
Responsibilities Manage and maintain attorneys' schedules, appointments, and travel arrangements. Manage all aspects of document preparation and management, including drafting, proofreading, editing, copying, and filing/e-filing of legal documents. Coordinate and schedule المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن إعداد وإدارة المستندات في الوقت المناسب وبدقة وكفاءة. التحكم في ترقيم وفرز وتسجيل وتخزين واسترجاع المستندات الإلكترونية والورقية التي تنتجها الفرق الفنية أو المشاريع أو الأقسام. إنشاء وإدارة التسلسل الهرمي للمستندات وأنظمة العمليات. المسؤولية عن تحدي المزيد...
Performs administrative and office support activities. Duties include fielding telephone calls receiving and directing visitors word processing creating spreadsheets and presentations and filing. Extensive software skills and required as well strong communication skills. Asian nation المزيد...
Office Administrator Our client currently seeking an experienced and professional full-time Receptionist to join our dynamic team in the North York Auto Body Shop. The successful candidate will be responsible for answering and directing phone calls and filing. The Receptionist is the المزيد...
إجراء عمليات التفتيش لتحديد ما إذا كان العمل قد تم وفقًا لمواصفات العقد وقد تشمل أيًا مما يلي تركيب الري والمناظر الطبيعية الناعمة، والمناظر الطبيعية الصلبة نانوغرام التثبيت على العلامات والترسيم المؤقتة والدائمة تركيب المعدات الميكاية تشييد المباني والمرافق وتطوير المواقع المرتبط المزيد...
The role involves working on projects associated with Stormwater & Drainage Flood Alleviation Wastewater Networks and Water distribution networks Pumping Station and Recycling Plant. This will involve undertaking investigations planning designing tendering contract administration المزيد...
We are looking for an HR Administrative Assistant to help the Human Resources (HR) department with administrative tasks. In this role you will help organize and run the department by answering phone calls filing records keeping track of employee information setting up meetings and int المزيد...
Perform general clerical duties including answering phones taking messages and handling correspondence. Manage office supplies and inventory placing orders as needed. Assist with scheduling meetings appointments and events. Maintain organized filing systems both physical and digital. المزيد...
Job Title: Document Controller Job code: JPC - 3428 Location: Abu Dhabi, UAE Experience: 5 to 10 years Language: Excellent in English Education: Bachelor's Degree, Associate degree Job Description Manages and controls all site documentation. Ensuring proper filing, dis المزيد...
إدارة وصيانة تقويم الرئيس التنفيذي، بما في ذلك جدولة الاجتماعات والمؤتمرات والسفر العمل كنقطة اتصال أولى لمكالمات الفرز والمراسلات للرئيس التنفيذي التنسيق مع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين للتحضير للاجتماعات ومتابعتها إعداد المستندات والعروض التقديمية الأساسية للاجتماعات. المساعد المزيد...
Perform general clerical duties including answering phones taking messages and handling correspondence. Manage office supplies and inventory placing orders as needed. Assist with scheduling meetings appointments and events. Maintain organized filing systems both physical and digital. المزيد...
Job Description: Welcome visitors in a professional and friendly manner. Answer phone calls transfer calls to appropriate individuals or take messages. Schedule appointments and meetings for staff members and clients. Perform general clerical duties such as filing photocopying and fax المزيد...
Providing office work Support related to overall Office Functionality Handling Local and International Reservations Maintaining high level and confidential files records and other legal documents of the company and regularly keeping an organized functional filing system of all general المزيد...
We are looking for a competent Office Clerk to perform various administrative and clerical tasks to support our offices. You will undertake a variety of activities in the office ranging from filing and answering the phone to basic bookkeeping.An effective office clerk has the ability المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال حفظ الملفات في دبي - اكتشف 248 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد إداري, منسق المبيعات, مدير الشؤون المالية, مراقب الوثائق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات الإعلان, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل