وظائف Diary Management في دبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Diary Management في دبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Housekeeping Intern

Marriott Hotels Resorts - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite

DescriptionBuild upon your classroom studies through our Hotel Internship Program opportunities. You will learn firsthand about a hotels operations. Our Hotel Internship Program allows you to truly experience the industry from the ground up where our founders and many of our leaders b المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Apr | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Are you looking for a new opportunity within a global law firm that is significantly growing in size and global reach Would you like join this distinctive modern city powerhouse and be part of paving a fresh way of providing secretarial supportAbout usCMS is a Future Facing firm with المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 09 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

Junior Legal Secretary

MENA Recruit Pty - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
Salary Icon لم يكشف

Junior Legal Secretary Dubai UAEOur client an international law firm is seeking to recruit a Junior Legal Secretary with around 2 years experience as a legal secretary to grow into the role. Supporting the common law team the candidate will be supporting with tasks such as Intapp tim المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Mar | | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Diary Management في دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل متدربة تدبير منزلي, سكرتير قانوني مبتدئ على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.