وظائف Crm Administrator في أبوظبي
وظائف Crm Administrator في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Requirements Certifications Any 2 of the certifications from the following: Microsoft 365 (M365) Certified Enterprise Administrator Expert Certification Customer Data Platform Specialty Certification Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Associate Certification DevOps En المزيد...
Roles & Responsibilities Configure, manage, and maintain enterprise applications to ensure optimal performance and availability. Apply patches and updates to applications to ensure security and functionality. Provide technical support to users, addressing application-related issues a المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Implement and manage CRM platforms such as Microsoft Dynamics and Oracle CRM. Optimize CRM functionality and support customer relationship management strategies. Desired Candidate Profile Any Nationality Bachelors in Computer Application(C المزيد...
Crm Specialist
Job Responsibilities: Initiate outbound calls to existing customers for service appointment follow-ups, feedback collection, and ensuring satisfaction with Porsche aftersales services. Respond promptly to inbound inquiries regarding service schedules, vehicle maintenance, and service المزيد...
برامج العملاء الإشراف على جميع برامج العملاء على مستوى البوتيك وتنفيذ الاستراتيجيات التي حددها Central CRM بما في ذلك استراتيجيات نمو العميل، ومبادرات الاحتفاظ، وما إلى ذلك. إنشاء وقيادة إجراءات العملاء المحلية لتعزيز ممارسات إدارة علاقات العملاء (CRM) الأفضل في فئتها والتي تزيد الإير المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Responsible for managing and organizing project documents while ensuring accuracy, quality, and compliance with established procedures , Maintain and update documents, records, and reports , Implement document control procedures and policies , Organize Ensure proper version control of المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
Service Administrator Fmx
Responsibilities: Handling the CRM Service system as well as the SAP system and complying to the general processes defined Processing service orders, from quotations to invoices, as well as service contracts from customers Supporting service people in all the processes, but not taking المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيعمل مسؤول التطوير بشكل وثيق مع مدير التطوير لدفع جهود جمع التبرعات، وطلب التبرعات، وإجراء أبحاث العملاء المحتملين، وكتابة المقترحات، وضمان الإغلاق الناجح لمبادرات جمع التبرعات. يتطلب هذا الدور فردًا موجهًا نحو المبيعات يمكنه الاستفادة من شبكته من العلاقات لتقديم المزيد...
Key Responsibilities: · Assist across all phases of the project (e.g. Plan, Analyze, Design, Build, and Test). · Support the design of conceptual architecture and technical solutions. · Enhance the efficiency of the development, testing and release process. · Implementation of comp المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يشرف المسؤول عن المشتريات عادةً على عمليات الشراء، ويدير الموردين، ويضمن حصول الشركة على السلع والخدمات الضرورية بأفضل الأسعار والجودة. تشمل المهارات الأساسية لمسؤول المشتريات ما يلي: 1. معرفة المشتريات فهم عملية المشتريات: معرفة الخطوات المتضمنة في الحصول على ال المزيد...
Responsibilities: Configure and maintain patching tools (primarily using Ivanti Security Control and secondarily using MECM/ManageEngine Patch Manager Plus) to ensure optimal performance and functionality. Design and implement patch management processes and workflows, adhering to indu المزيد...
Job Description Daily support for application. Maintain Daily, Weekly, Monthly preventive checks and performance. Keep up-to-date documentation. Following up with contractors for technical support, ongoing projects and issues. Coordinate different release activities with developers, a المزيد...
Job Description Daily support for VTS software and associated hardware. Maintain Daily, Weekly, Monthly preventive checks for the entire VTS system for performance assurance. Maintain up-to-date knowledge of hardware and equipment and supervise contract-based installations. Perform on المزيد...
Full job description Female only Responsible for customer inquires, general filing, phone calls, emails, work orders, etc. Facilitated communication between various cross-functional teams to ensure alignment and clarity through reports and spreadsheets as requested. Issues, receives, المزيد...
We are seeking a highly organized and detailoriented Administrator with excellent communication skills in both English and Tagalog. The ideal candidate will have 58 years of relevant experience and a proven track record in administrative support. Key Responsibilities: Manage daytoday المزيد...
Checking crew on compliance in advance before a crewchange takes place, via the FMO 630-K - Seacrew report (Power BI). Extra focus on contracts: type, duration, rank, MLC amendments. Assist crewing officers to inform agencies & crew to correct the findings in time to prevent def المزيد...
Requirement: Hold a relevant educational qualification from a wellrecognized and reputable academic institution that is fit for the required job function. At least 3 years of proven experience in the same field with at least 3 years in supervisory level. Proficie المزيد...
Key responsibilities. Works closely with the all Information Technology and Infrastructure Leadership to support the on-going administration and day-to-day operations of all payment business applications ( SWIFTAlliance, SNL, SWIFT HSM, RTGS Core System, Compliance- AML, Transaction المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Crm Administrator في أبوظبي - اكتشف 203 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, مسؤول قاعدة البيانات, مدير المكتب, المدير, مدير المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الفنادق والموتيلات, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل