وظائف Administrative Accounts Manager في الإمارات
وظائف Administrative Accounts Manager في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
JOB DESCRIPTION 1. JOB DETAILS Job Title Accounts Manager – Automotive Aftermarkets Division Automotive Department Central Motors And Equipments Section Automotive Aftermarkets QUALIFICATIONS EXPERIENCE COMPETENCIES Diploma in Engineering or Bachelor&rs المزيد...
Key job responsibilities Identify, prospect and recruit high-potential sellers to amazon website Effectively prioritize and lead a pipeline of sellers to consistently meet/exceed quarterly targets Be a business partner for new sellers providing them with data-driven insights a المزيد...
Responsibilities: Communicating with clients to understand their needs and explain product value. Building relationships with clients based on trust and respect. Collaborating with internal departments to facilitate client need fulfillment. Collecting and analyzing data to learn المزيد...
JOB DESCRIPTION 1. JOB DETAILS Job Title Accounts Manager – Automotive Aftermarkets Division Automotive Department Central Motors And Equipments Section Automotive Aftermarkets QUALIFICATIONS EXPERIENCE COMPETENCIES Diploma in Engineering or Bachelor&rs المزيد...
مدير الحسابات
– درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو المجال ذي الصلة. - خبرة لا تقل عن 4 سنوات في الأدوار المحاسبية أو المالية، مع فهم قوي للمبادئ والممارسات المالية. - إتقان برامج المحاسبة (مثل QuickBooks أو SAP أو ما يعادلها) ومهارات Microsoft Excel المتقدمة. - مهارات تواصل وشخصية م المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيكون مدير الحسابات مسؤولاً عن إعداد التقارير المالية والميزانية والتوقعات وإدارة التدفق النقدي والتحليل المالي. كما سيدير عملية التدقيق ويضمن الامتثال المالي ويدعم الأقسام الأخرى في تحقيق الأهداف التجارية. المتقدم الناجح المرشح المثالي يجب أن يكون حاصلاً على المزيد...
Strategic Accounts Manager
What will you do? Facilitate the management and development of key business relationships with top IVD companies and implement strategic account plans. Identify new business through lead generation, qualification and own the negotiation process to close new account business, en المزيد...
درجة جامعية أو مرتبة الشرف (12+3 أو ما يعادلها). الخبرة خبرة لا تقل عن 8 سنوات في التجارة/المبيعات ويفضل أن تكون مماثلة. خبرة مثبتة على وجه التحديد في مجال تطوير المنتجات والأعمال الجديدة أو حلول الولاء الرقمية. المعرفة/المهارات القدرة المثبتة على تحديد وتنفيذ ودعم اتفاقيات الشراك المزيد...
An administrative manager is required to work in a group of restaurants and juice cafes in London. He has experience and competence in managing restaurants, cafes and juice shops. He has previous experience in the United Arab Emirates. He has communication and English language skills. المزيد...
As the Admin Manager you will play a crucial role in ensuring the smooth and efficient operation of our . You will be responsible for overseeing administrative tasks managing guest relations and contributing to the overall success of the hostel including assisting with construction an المزيد...
تطوير وزيادة قاعدة عملاء المرافق وتحديد الفرص في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا. توليد مبيعات الوحدات والمكونات في سوق المرافق في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. إغلاق علاقات التوريد مع الحسابات الرئيسية، ويجب أن يشمل ذلك ما يلي: تنمية مكثفة للعلاقات مع الحسابات الرئيسية المحلية و المزيد...
Responsibilities: Hiring, training, motivating, and evaluating accounts payable staff members. Overseeing routine department activities to ensure that they are completed accurately and on time. Maintaining accurate and complete financial, employee, and client records. Compiling, المزيد...
Responsibilities: Conducting credit checks on new and potential customers. Implementing debt collection policies and regulations of the company. Implementing deadlines for invoicing and payment collection. Monitoring the invoicing and money collection processes. Ensuring the ti المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مدير التمويل - الحسابات الدائنة مسؤول عن جميع أنشطة معالجة النفقات والتدقيق وإدارة العمليات عبر خدمات مجموعة DH (GS)، والتي تغطي صناعات متنوعة. سيدعم الدور أيضًا رئيس قسم الفواتير للدفع في تمكين خلق القيمة داخل الوظيفة الفرعية للتمويل في DH GS من خلال التحسين المس المزيد...
Responsibilities: Conducting credit checks on new and potential customers. Implementing debt collection policies and regulations of the company. Implementing deadlines for invoicing and payment collection. Monitoring the invoicing and money collection processes. Ensuring the ti المزيد...
تطوير وتنفيذ استراتيجية النمو والاحتفاظ لشريحة الحسابات بما يتماشى مع أولويات الدولة والأعمال، مع مراعاة الاحتياجات الخاصة بالشريحة تطوير وتنفيذ إطار تخطيط حساب استراتيجي - خاص بالشريحة - لزيادة حصة المحفظة وتبني المنتج، وضمان التوافق مع الأهداف التجارية الشاملة قيادة الجهود الوظيفية المزيد...
Office Manager Responsibilities: Overseeing general office operation. Greeting visitors, answering a high-volume of incoming phone calls and delivering world-class service to our customers. Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules. Sup المزيد...
Skill Farm Members are invited to apply for the following role: Responsibilities: Act as a trusted advisor and Business Partner providing support and challenge to their business area to help manage the value of their organisation. Support with annual budgets, full year forecasts, m المزيد...
Job description Perform, verify and report the calculation, timely submissions and timely payments of all kinds of taxes. Identify Tax related risks to the business in areas sch as but not limited to non- compliance, miscalculations, deadlines and important dates etc. Maintain al المزيد...
Develop and implement financial strategies, policies, and procedures to ensure compliance and accuracy in financial reporting, including knowledge of VAT filing and corporate tax regulations. Manage and oversee the day-to-day accounting tasks, including accounts payable, accounts r المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Accounts Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3808 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير مشروع, مدير المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل