وظائف Odoo Expert في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Odoo Expert في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Senior Zoho Developer

BLUE OCEAN CORPORATION - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 5 سنوات
دوام كامل

We are looking to hire a Senior Zoho Developer who has at least 5 years of experience implementing Zoho products and should have handson experience working on Zoho CRM Books and Creator. Key Responsibilities Implementation customization and administration of the suite of Zoho المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 2 أيام | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Amazon Web Services (AWS) is looking for experienced and motivated businessoriented technologists who possess a unique balance of business knowledge effective interpersonal skills and some technological depth in the following areas: analytics/big data machine learning and generative a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 2 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

Data Scientist

Entertainer Fz - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

About UsThe ENTERTAINER is a leading digital company dedicated to adding value for consumers by bringing them the best incentive offers globally. We are a 100% digital datadriven tech company providing firstrate offers across renowned dining leisure entertainment and hotel brands worl المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 5 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Odoo Expert في الإمارات - دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل عالم بيانات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.