وظائف Multitask في أبوظبي
وظائف Multitask في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Bachelor's degree or equivalent experience Experience in customer service, call center, or a related field Excellent interpersonal skills, including active listening, empathy, and conflict resolution Fluent in written and spoken English and Arabic Proficiency in Microsoft Office a المزيد...
Requirements: · 4 years experience as an secretary or similar role. · Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.) · Excellent written and verbal communication skills. · Perform various administrative tasks, including answering phone calls, respond المزيد...
succeed in this role you will require: 1-2 years' local UAE experience in a similar capacity with a reputed law firm, legal department, or legal consultancy firm. Fluent in English and Arabic with excellent written and communication skills. Familiarity with UAE court laws, procedures المزيد...
Postgraduate in Chemistry with more than 10 years of experience in laboratory operations and business development. Well experienced in water/ waste water/ environmental ysis. Proficiency in environmental and food chemistry with experience in ICP , OES and GC. Experience in implementat المزيد...
We are looking for an organized, experienced store keeper to be responsible for all stock, staff management, and planning promotional campaigns for the store. To be successful as a store keeper you must be able to multitask and perform under pressure while remaining professional w المزيد...
Key Accountabilities: Proven experience in an administrative role, preferably in a corporate environment. Proficiency in Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and other relevant software applications. Excellent organizational skills and the ability to multitask an المزيد...
Listing Coordinator Only Experiences
Your responsibilities will include: Conducting market research to accurately price properties Taking high-quality photos and creating captivating property listings Drafting compelling property descriptions to highlight key features Communicating effectively with clients, agents, and المزيد...
To suceed in this role you will require: 2- 3 year’s experience in a similar capacity with good administration skills. Exceptional written and verbal communication skills. Ability to work independently and effectively as part of a team. Excellent organisational skills with meticulous المزيد...
Experience - Minimum 5 plus of years of experience in a similar role or position in real estate industry Salary - AED 5,000 to 7,000 + Commission Requirements: Bachelor's degree in Business Administration, Real Estate, or related field preferred. Minimum 5 years of experience in a المزيد...
درجة البكالوريوس في الهندسة المدنية أو الميكانيكية. خبرة لا تقل عن سنتين في مجال البناء عقلية موجهة نحو المبيعات – تعتبر تجربة المبيعات ميزة مهارات تواصل فعالة، مع إتقان قوي للغتين الإنجليزية والعربية (كتابيًا وشفهيًا) مهارات تنظيمية جيدة، مع القدرة على القيام بمهام متعددة و المزيد...
Requirements Proven experience as an executive assistant or in a similar administrative role supporting senior executives. - Excellent organizational and time management skills with the ability to prioritize and multitask. - Strong written and verbal communication skills, with the abi المزيد...
To be successful in this role you should have a minimum of 2 years’ experience in a similar role within a professional environment. The correct work ethic, personality and overall attitude is very important to our client in order to be a best fit for the company. You will be an indivi المزيد...
Roles & Responsibilities Greet customers and advice on selection of products and take orders. Should be proficient in POS Take order over the phone and other aggregator devices. Must be able to quote and take orders for customised cakes and desserts Liase with the kitchen on client o المزيد...
Roles & Responsibilities This is a full-time on-site role for a Restaurant Manager at Fresh and light ™ in Al-ain. The Restaurant Manager will be responsible for the day-to-day operations of the restaurant, including ensuring customer satisfaction, managing customer service, hiring a المزيد...
- إجراء إدخال البيانات لحسابات القبض والحسابات الدائنة. تنظيم المستندات والملفات لضمان الامتثال لسياسات الشركة والترتيب الصحيح. إدارة المدفوعات لخدمات المرافق. مساعدة أعضاء الفريق في مختلف المهام كما هو مطلوب. التواصل مع الموردين للحصول على تحديثات الحسابات. متطلبات: -خبرة مثبتة في المزيد...
Full job descriptionWe are looking to hire HR Assistant who can join Immediately. Candidate must be proficient in English and have excellent communication skills.Responsibilities: Organize compile update records and doentation. Manage communication including emails and phone calls. As المزيد...
The community manager will be responsible of managing client s social media, and marketing content to create a strong brand identity. Likewise, you will be the first point of contact for online clients and followers, thus developing an intimate relationship with the social media المزيد...
المهارات والخبرة المطلوبة:- درجة البكالوريوس أو الماجستير في علوم الكمبيوتر أو أي مجال تكنولوجي آخر ذي صلة. أكثر من 7 سنوات من الخبرة والخبرة في تصميم وتنفيذ وإدارة مجموعات السحابة الخاصة مع التركيز على تقنيات الحوسبة والمحاكاة الافتراضية. (خبرة في إدارة البيئات السحابية العامة أو ال المزيد...
اتبع سياسات وإجراءات قسم الفندق وغسيل الملابس العمل بإيجاز من أجل تقديم أفضل النتائج وجودة العمل الجيدة والبحث بانتظام عن تقنيات كي أخرى أكثر تقدمًا استخدام العناية المناسبة بآلات الكي المستخدمة المسؤول عن التشغيل السليم وتنظيف وصيانة آلات الكي فصل الملابس للكي المناسب التعامل مع جميع المزيد...
Flutter Developer - Intelligence Solutions System Software Design
We are searching for a Parttime Flutter developer that will be in charge of creating and maintaining apps for various iOS and Android devices. The creation of Flutter apps and their interaction with backend services will be your main priorities. As you work on various infrastructure l المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Multitask في أبوظبي - اكتشف 56 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, محاسب مبتدئ, مساعد إداري, Messenger, سكرتير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, المرافق الترفيهية, إنتاج الإعلام, الإعلام والاتصالات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل