وظائف Multitask في أبوظبي
وظائف Multitask في أبوظبي
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
درجة البكالوريوس في تكنولوجيا الإعلام أو الدراسات العامة أو المجال ذي الصلة. الحد الأدنى من الخبرة ذات الصلة 3 سنوات. القدرة على القيام بمهام متعددة وتحديد الأولويات وإدارة الوقت بكفاءة. مهارات اتصال شفهية وكتابية ممتازة باللغتين الإنجليزية والعربية ميزة. حل المشكلات الإبداعي الذي يزد المزيد...
Full job description Requirements: Local/Emirati Fluent in Arabic and English High school graduate Strong organizational skills Ability to multitask Proficient in Microsoft Office Job Types: Full-time, Permanent Salary: From AED5,000.00 per month
Front Office Receptionist
King Fahad Medical City saudi -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Role: Office Receptionist Preference: Lady staff, Requirements: Previous receptionist experience preferred. Strong communication skills Ability to multitask.
Food And Beverage Expert
Abu Dhabi Department of Economic Development -
أبوظبي
-
الامارات
• Excellent communication and problem-solving skills • Good teamwork and ability to work independently • Strong attention to detail and ability to multitask in a busy environment • Knowledge of food safety and hygiene regulations is a must • Good knowledge of non-alcoholic and alcohol المزيد...
Bachelor's degree or equivalent experience Experience in customer service, call center, or a related field Excellent interpersonal skills, including active listening, empathy, and conflict resolution Fluent in written and spoken English and Arabic Proficiency in Microsoft Office a المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Job Responsibilities • Handling customer inquiries and resolving issues. • Providing excellent customer service over phone calls. • Documenting and updating customer records. • Adhering to company policies and procedures. Job Description المزيد...
Roles & Responsibilities · Fast learner, hard-working multi-talented, and skilled individuals. · Strong interpersonal, and communication skills and ability to multitask · Customer service or Cashier experience · Preferably Filipino ladies, aged from 23 to 30 years old. · Welcomin المزيد...
المشاركة في تجميع واختبار وصيانة وإصلاح معدات التحكم في ضغط رأس البئر SPC. إظهار مهارات عملية جيدة، والقدرة على القيام بمهام متعددة أثناء استخدام المعدات التقنية. إعادة صياغة وإصلاح وتعديل المعدات غير المطابقة. إدارة أنشطة منطقة ورشة العمل لدعم فريق العمليات في تحقيق أهدافهم التشغيلية المزيد...
Key Accountabilities: Proven experience in an administrative role, preferably in a corporate environment. Proficiency in Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and other relevant software applications. Excellent organizational skills and the ability to multitask an المزيد...
Requirements: · 4 years experience as an secretary or similar role. · Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.) · Excellent written and verbal communication skills. · Perform various administrative tasks, including answering phone calls, respond المزيد...
We are looking for an organized, experienced store keeper to be responsible for all stock, staff management, and planning promotional campaigns for the store. To be successful as a store keeper you must be able to multitask and perform under pressure while remaining professional w المزيد...
Postgraduate in Chemistry with more than 10 years of experience in laboratory operations and business development. Well experienced in water/ waste water/ environmental analysis. Proficiency in environmental and food chemistry with experience in ICP , OES and GC. Experience in impleme المزيد...
To suceed in this role you will require: 2- 3 year’s experience in a similar capacity with good administration skills. Exceptional written and verbal communication skills. Ability to work independently and effectively as part of a team. Excellent organisational skills with meticulous المزيد...
Listing Coordinator Only Experiences
Black Or White group -
أبوظبي
-
الامارات
Your responsibilities will include: Conducting market research to accurately price properties Taking high-quality photos and creating captivating property listings Drafting compelling property descriptions to highlight key features Communicating effectively with clients, agents, and المزيد...
Full job description Urgently required for an educational training institute Sales Cum Office Admin! We're seeking a talented individual to drive sales initiatives while providing essential administrative support. Requirements: - Proven experience in sales, preferably in the educati المزيد...
Qualifications Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related field Proven experience as a HR Recruiter or similar role Excellent communication and interpersonal skills Ability to multitask, prioritize, and manage time efficiently Experience with recruitmen المزيد...
Experience - Minimum 5 plus of years of experience in a similar role or position in real estate industry Salary - AED 5,000 to 7,000 + Commission Requirements: Bachelor's degree in Business Administration, Real Estate, or related field preferred. Minimum 5 years of experience in a المزيد...
Qualifications Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related field Proven experience as a HR Recruiter or similar role Excellent communication and interpersonal skills Ability to multitask, prioritize, and manage time efficiently Experience with recruitmen المزيد...
Risk Based Inspection Engineer - Oil Gas Co
STAR SERVICES LLC. -
أبوظبي
-
الامارات
Oversee project planning and scheduling, and guide project teams to meet project goals.Develop a concept design with your team and transfer it into design detail drawings.Innovative with a good sense of design and the capability to think out of the box.Excellent at designing, presenti المزيد...
درجة البكالوريوس في الهندسة المدنية أو الميكانيكية. خبرة لا تقل عن سنتين في مجال البناء عقلية موجهة نحو المبيعات – تعتبر تجربة المبيعات ميزة مهارات تواصل فعالة، مع إتقان قوي للغتين الإنجليزية والعربية (كتابيًا وشفهيًا) مهارات تنظيمية جيدة، مع القدرة على القيام بمهام متعددة و المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Multitask في أبوظبي - اكتشف 110 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, تنفيذي الحسابات, مهندس الإنشاءات, مهندس تصميم هياكل, سكرتير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الهندسة المدنية, البناء والتشييد, المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل